Kannatatko Sveitsiä vai Tsekkiä?
Minusta olisi kiva, jos Sveitsi voittaisi. Ihan vaan siksi, että ei ole koskaan voittanut.
Kommentit (34)
Parempi, jos Sveitsi voittaisi. Joku itäblokin Tšekkoslovakian on jo saanut osansa.
Sveitsi on pelannut lätkämutsin mielestä ihan hyvin. Voitto olisi ansaittu.
En ota puolia. Sovitaan sitten että Tsekki.
Kannatan sitä joukkuetta joka pelaa parempaa peliä ja ansaitsee voiton.
Tsekkiä tietenkin, ei tulisi mieleenikään kannustaa Sveitsiä r y zz ä-kytkösten vuoksi.
Sveitsiä kannatan ja toivon. Se maa on mennyt eteenpäin paljon lätkässä. Se on ollut jo kerran finaalissa ja hävis sen. Sillä oli samanlainen kohtalo, kun suomella on ollut. Voitti turnauksessa kaikki pelit paitsi finaalin. Nyt ne ottaa ekan kullan.
Vain maalit lasketaan. Toivotaan alppiäijille paljon maaleja.
Huh onneksi ei tarvitse katsoa Suomen peruuttelua ja jatkuvia viivelähtöjä. Tsekkien puolella ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan sitä joukkuetta joka pelaa parempaa peliä ja ansaitsee voiton.
Kaikki me arvostetaan osaamista, mutta kumman toivoisit voittavan?
Vierailija kirjoitti:
Huh onneksi ei tarvitse katsoa Suomen peruuttelua ja jatkuvia viivelähtöjä. Tsekkien puolella ollaan.
Purkukiekkoja omalle maalille. Me on hävitty tää peli.
-Kummeli
Mikäs se sellainen Tsekki on? Minä kannatan Tšekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä pelikirja ja hyviä hyökkääjiä. Puolustuskin toimii.
Tsekkia kannatan.
Sveitsiä en laske perinteiseksi jääkiekkomaaksi ja mielestäni jotenkin ylimielinen kuva kun ovat niin rikkaita.
Tsekkikään ei 14 vuoteen voittanut mestaruutta joten sen ilon soisi kyllä kotiyleisön edess', tsekkiläiset muutenkin mukavaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä pelikirja ja hyviä hyökkääjiä. Puolustuskin toimii.
Kyseinen kommentti taitaa olla vitsillä kirjoitettu.
Sveitsi ei edes ole mikään kansa, sekoitus ranskalaisia, italialaisia, saksalaiseja ja romanialaisia muistaakseni. Suuri määrä tulijoita.
En o tullut ees ajatelleeksi. Tosi on, että visainen kysymys.