En tiedä mitä laittaa huomenna ja tulevalla viikolla töihin päälle.
Tukalan kuumaa sekä sisällä että ulkona, vaatteiden oltava hyvät liikkua ja touhuta, samalla mahdollisimman vilpoisat, mutta samalla tarpeeksi peittävät.
🥵🤔🥺
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta sitten heräsit tähän ongelmaan?? Niitä kesävaatteita -ja kenkiä aletaan etsiä jo talvella jos jotain puuttuu
Jos ei jaksa kierrellä kirppiksellä, ja sinnekin valikoituu helposti vaatteet kauden mukaan, eli talvella myydään talvivaatteita. Kuka viihtyy kaupoissa, edes nettikaupoissa? Etsiminen on kaameaa.
No voi kyynel 😅 Nytkin vaan ruikutat vauvalla, olisit voinut tämänkin ajan katsella sopivaa vaatetta. Vai jonkun muun pitäisi sekin tehdä? -eri
Mä laitan päälle pallohameen ja sen sisälle ilmastointilaitteen jonka haen cittarista.
Ei helteellä vilpoisia vaatteita olekaan. Itse laitan hihattoman mekon. Käytän helteellä töissä pelkkiä mekkoja ja hameita, mutta monet niistäkin on turhan paksua materiaalia helteelle. Ilmastointi ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta sitten heräsit tähän ongelmaan?? Niitä kesävaatteita -ja kenkiä aletaan etsiä jo talvella jos jotain puuttuu
Jos ei jaksa kierrellä kirppiksellä, ja sinnekin valikoituu helposti vaatteet kauden mukaan, eli talvella myydään talvivaatteita. Kuka viihtyy kaupoissa, edes nettikaupoissa? Etsiminen on kaameaa.
No voi kyynel 😅 Nytkin vaan ruikutat vauvalla, olisit voinut tämänkin ajan katsella sopivaa vaatetta. Vai jonkun muun pitäisi sekin tehdä? -eri
Ihme pätemistä. Yhdenkin mielestä hellevaatteita pitää alkaa etsiä jo talvella. Varmaan ap:lla jotain vaatteita on. Ohis
Kokotaulukot ovat yleisiä eivätkä kerro kaikkea. Olkapää-olkapää-mitta, vyötärön korkeus jne. Nämähän mitattaisiin, jos teettäisi/tekisi itse vaatteita.
Joskus kuvauksessa lukee, että koko on tavallista pienempi, ja sitten kuvassa mallin päällä joku silti S, joka näyttää valtavalta. Päättele sitten siitä.