En tiedä mitä laittaa huomenna ja tulevalla viikolla töihin päälle.
Tukalan kuumaa sekä sisällä että ulkona, vaatteiden oltava hyvät liikkua ja touhuta, samalla mahdollisimman vilpoisat, mutta samalla tarpeeksi peittävät.
🥵🤔🥺
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan löysät housut ja topin. Päälle reikäneuletakki
Ei ole reikäneuletakkeja eikä kyllä toppejakaan.
Ap
Itse tykkään kellohelmaisista trikoomekoista. Olen tehnyt ne kaikki itse, koska kaupasta ei sellaisia saa, siellä,on riemunkirjavat tunikoita, joista en tykkää. Trikoomekot ovat siistejä ja huolettomia, sekä helteellä vilpoisia.
Varmaan voit laittaa samat kuin aiempinakin kesinä helleaikaan. Ellet ole lihonut niin paljon ettet enää mahdu niihin.
Suosittelen vaatteita, jotka vastaavat aloituksen kuvausta. Tosin sellaista kuin vilpoisa vaate ei ole olemassakaan, kun mittari näyttää lähemmäs 30 astetta.
Mitäs meinasit töissä touhuta? Joko on touhutippa kärjessä odottamassa`?
Nyt vasta sitten heräsit tähän ongelmaan?? Niitä kesävaatteita -ja kenkiä aletaan etsiä jo talvella jos jotain puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta sitten heräsit tähän ongelmaan?? Niitä kesävaatteita -ja kenkiä aletaan etsiä jo talvella jos jotain puuttuu
Jos ei jaksa kierrellä kirppiksellä, ja sinnekin valikoituu helposti vaatteet kauden mukaan, eli talvella myydään talvivaatteita. Kuka viihtyy kaupoissa, edes nettikaupoissa? Etsiminen on kaameaa.
Jos ei tiedä, mitä laittaa päälle, pitää mennä töihin alasti.
Hihallisen, ohuen maximekon ja sandaalit laittaisin. Jos ei pysty helman takia pitämään mekkoa niin shortsit ja mahdollisimman ohut vaalea t-paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa kierrellä kirppiksellä, ja sinnekin valikoituu helposti vaatteet kauden mukaan, eli talvella myydään talvivaatteita. Kuka viihtyy kaupoissa, edes nettikaupoissa? Etsiminen on kaameaa.
No mun mielestä toi sun tilanne on aika paljon kaameampi kuin muutama tunti nettikaupoissa, tsiisus nyt taas
Onneksi on yhtenäinen työasu firman piikkiin niin ei koskaan tarvitse miettiä, mitä laittaisi töihin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä toi sun tilanne on aika paljon kaameampi kuin muutama tunti nettikaupoissa, tsiisus nyt taas
Muutama päivä nettikaupoissa pikemminkin, ja palauttaminen ja uudelleentilaus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä nettikaupoissa pikemminkin, ja palauttaminen ja uudelleentilaus jne.
Miksi et tiedä valmiiksi, minkä kokoiset vaatteet ovat sinulle sopivia? Siellähän on jopa kokotaulukot joista voi katsoa
Minulla on turvakengät, haalarit ja hanskat.
Monet trikoopaidat ovat asiallisen näköisiä, tosi ohutta kangasta, ja kun niissä on pitkät hihat niin ne peittävät hyvin yläruumiin.
Housuista on hankalampi antaa mitään yleistä ohjetta joka sopisi kaikkiin töihin. Jos teet työtä jossa liikutaan paljon niin kannattaa jonkun verran katsoa mitä työkaverisi ovat sellaiseen liikuntaan valinneet.
Se on sitten voi voi. En minäkään sitä osaa sinulle kertoa.
Onhan se outo tilanne jos töihin joutuu.
Mä laitan löysät housut ja topin. Päälle reikäneuletakki