Muita jotka olleet toisia naisia tahtomattaan?
Tapailin komeaa ja ihanan oloista miestä yli vuoden. Viime aikoina kun nähtiin, sellainen tunneyhteys tuntui välillä hänen puolelta vähän viilenevän, viesteihin vastaaminen vähän kestävän, tuli perumisia ym. Noh. Löysin hänen tyttöystävän someprofiilin, jossa heistä yhteiskuvia koko meidän tapailuajalta.
En puutu heidän suhteeseensa ja sääntöihin sen enempää, mutta tuntuu niin huijatulta ja huonolta. Jouduin asemaan, joka on vastoin arvojani ja olen tuhlannut aikaani näköjään roskakasan viihdyttämiseen, jota on muutenkin yh äitinä vähän. Itkettää ja harmittaa, vituttaa että joudun aloittamaan taas deittailun jossain kohtaa ihan alusta.
Onko kenellekään muulle käynyt näin, miten toimitte ja miten tästäKIN pääsee yli?😢
Kommentit (21)
Juu, kerran olin Tarja Halonen vaikkei olis yhtään huvittanut.
Ainiin ja isä-ihminen tämä sankari 50/50 huoltajuudella. Ap
Kyllä. Mulla kului monta vuotta nuorena kun en tiennyt mikä tilanne ja että olisi osannut lähteä. Vasta lopuksi selvisi asiat, kun hänen naisystävä kertoi, joka paljastui.
Miksi sitten jaksoit tapailuvaihetta vuoden etkä pyytänyt häntä poikaystäväksesi?
En tiedä. Jotenkin ollaan oltu vaikkei mitään somejulistusta olekaan tehty. Miehellä ei ole edes facebookkia.
Minä tapilin tietämättäni ukkomiestä n.3kk. Kyllähän sen heti aavisti ja näki, että hän salaili ja valehteli, mutta halusin kovasti uskoa häntä. Kun aloin epäilemään, niin mies käyttyi pelottavan akressiivisesti. Luultavasti hänelle tuli pelko, että tiedän jotain ja paljastan hänet vaimollensa. Alkoi uhkailemaan kaikenlaista, jos vielä kerrankin epäilen jotain. Kun asian oikea laita sitten paljastui minulle, koska eihän kukaan voi elää lapsiperhearkea ja pitää sivussa naista joka ei tiedä mitää. Niin mies hermostui taas. Kuvitteli, että kiristän häntä kun sanoin, että en halua nähdä häntä enää, enkä olla missään tekemisissä. Ihme logiikka, että liristäisin kun en halua nähdä. Aivan sekopää äijä oli. Tuollainen oli vielä ihan pienten lasten isä ja aviomies. Tästä on jo aikaa n.20 vuotta.
Aloitin tapailun miehen kanssa, joka myöhemmin paljastui naimisissa olevaksi. Oli rakentanut valeprofiilin itselleen uskottavasti. Hän ei ollut normaali. Kun sitten paljastumisen jälkeen puhuimme hänen tilanteestaan, hän ei tuntenut katumusta, ei syyllisyyttä, ei häpeää. Minun huijaamiseni tuntui hänestä olevan omaa syytäni; miten en heti huomannut hänen olevan varattu. Ei kovin älykäskään, vaikka johtavassa asemassa isossa yrityksessä.
Ensimmäiset treffit oikein julkiseen kahvilaan
Toiset treffit oikein julkiselle kävelylle
Kolmannet treffit miehen kotiin
Eiköhän tuossa ala näkymään onko mies varattu vai ei.
No minulla on ollut kaksi miestä pikkulapsiaikana. Päätin kuitenkin sen kakkossuhteen kun ei se olisi ollut pitemmän päälle oikein miestäni kohtaan.
10 v sitten olin juuri eronnut pitkästä avioliitosta ja kävin ahkerasti treffeillä. Ei siinä vaiheessa ollut mitään tarvetta seurustelulle, joten ei treffikumppaneiden taustoja tullut syynättyä tarkkaan. Tapailin mukavaa miestä kuukauden lähinnä seksin merkeissä, mutta toki jotain kävelylenkkejä, ruuanlaittoa ja saunomista treffeille mahtui myös. Kuukauden päästä hän tunnusti, ettei olekaan eronnut, vaan hänellä on vaimo. Hänen lapsensa olivat silloin jo isompia, joten aika vapaasti olimme viettäneet aikaa yhdessä, ja vaimo (jonka väitti aluksi olevan exä) teki epäsäännöllistä vuorotyötä, ja tapailimme minun toiveestani useimmiten meillä, joten mikään ei soittanut hälytyskelloja.
Kun asia tuli ilmi, suutuin tietenkin valehtelemisen takia. Sittemmin lepyin ja jatkoimme tapailua vielä pari kuukautta, koska tosiaan minulle riitti kepeä seksisuhde eikä ollut mitään tarvetta rikkoa heidän perhettä tai kertoa vaimolle. Jäi siitä suhteesta kuitenkin hyvä fiilis, mies oli ihana, älykäs, hauska ja hyvä sängyssä.
Olemme edelleen Fb-kavereita, joten tiedän että ovat edelleen naimisissa ja hyvä niin! Sitä en tiedä, onko miehellä ollut muita syrjähyppyjä, todennäköisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Kuuntelin täässä taannoin naisen miesmurheita, missä tämä ihmetteli kun mies ei halua minnekkään julkiselle paikalle syömään. Ulkonakin kävivät aina aikaisin aamulla. Mies ei myöskään koskaan jäänyt yöksi, vaan esitti ihme selityksiä miksi ei voi jäädä. Se että aamulla pitää töihin, on mielestäni outo tekosyy, jos ollaan vastarakastuneita. No selvisi sitten, että miehellä oli jopa 2 muuta naista pyörityksessä tämän tuttavani lisäksi. Lopulta oli alettu törmäilemään ihan ruokakaupassa jne.
Mä en ymmärrä miten jotkut voi olla niin julmia että valehtelee ja pitää sua vaan vaihtopenkin lämmittäjänä omaksi ilokseen. Tosi vaikeaa kasata itsensä tän jälkeen mihinkään uuteen.
Huutista horolle. Miten muka voi olla toinen nainen tahtomattaa, ei kukaan sinua chadin kanssa suhteeseen pakottanut. Yritä nyt ymmärtää että tasosi ei vain riitä ollaksesi miehen tasoisen ainoa pano.
Kiva kommentti toi edellinen, kiitos vaan. Olen korkeasti koulutettu eikä yhden yhtä irtosuhdetta löydy. Ei mitään viitteitä mistään kaksoiselämästä. Tyttöystävä asuu omien lastensa kanssa omassa kämpässään niin kodistakaan ei voinut mitään päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten jotkut voi olla niin julmia että valehtelee ja pitää sua vaan vaihtopenkin lämmittäjänä omaksi ilokseen. Tosi vaikeaa kasata itsensä tän jälkeen mihinkään uuteen.
Narskut tai voimakkailla narkupiirteillä olevat hlöt kykenee tuohon. Heillä ei ole empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Kuuntelin täässä taannoin naisen miesmurheita, missä tämä ihmetteli kun mies ei halua minnekkään julkiselle paikalle syömään. Ulkonakin kävivät aina aikaisin aamulla. Mies ei myöskään koskaan jäänyt yöksi, vaan esitti ihme selityksiä miksi ei voi jäädä. Se että aamulla pitää töihin, on mielestäni outo tekosyy, jos ollaan vastarakastuneita. No selvisi sitten, että miehellä oli jopa 2 muuta naista pyörityksessä tämän tuttavani lisäksi. Lopulta oli alettu törmäilemään ihan ruokakaupassa jne.
Tämä! Kannattaa myös tutkia hlön sometilit tarkkaan. Sieltä yleensä löytyy vihjeitä- yhteiskuvia vaimon/ tyttöystävän/ miehen/ miesystävän/ lasten kanssa. Ja jos ei suostu näyttäytymään julkisesti sinun kanssa, niin silloin kannattaa haistaa sitä palaneen käryä = toinen on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kannattaa myös tutkia hlö
Jos ei hyväksy sinua FB kaveriksi, ei anna seurata IGssä, niin silloin on joku pielessä ja pahasti.
Mä en ollut tahtoen mutta en tahtomattanikaan. Tiesin, että miehellä oli muitakin naisia, parhaimmillaan meitä oli jopa 5 yhteensä. Oli vaan niin hyvä rakastaja että meille kaikille kelpasi hyvin.
Sitä hän kovasti ihmetteli, kun en halunnut että hän tulee asumaan juuri minun kanssani eikä ilmeisesti kukaan muistakaan naisista halunnut, koska hän asui yksin vuokraläävässä.
Mies tapailee yyhoota, kunnes löytää lapsettoman naisen. Näin se menee.
Yh äidit on kuulemma helppoja saaliita.