Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh . Kävin 8 km lenkillä melkein 30C helteessä

Vierailija
26.05.2024 |

Ja ulkosalilla. Nyt valun hikeä ja huippaa. Nää helteillä lenkkeilyt on mulle jo liikaa kun ikääkin on 55v. 

Hyvä silti että menin!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, mulla mittarissa 7,8km. Jyrkät ylämäet ja alamäet oli haastavia mutta hyvin selvisin vaikka polviin ja lonkkiin koskikin. 28 näyttää mittari, ei Suomessa

Mummo 64v

Vierailija
22/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maassa, jossa on suurin osa vuodesta vähintään +30 astetta. Mekin lenkkeillään täällä muttei aina mainita sitä keskustelupalstoilla.

Juu vain Suomessa mainitaan erikseen jos urheilee yli 20 asteessa😀

Ei etelä-Euroopassa alle 40 astetta vielä rajoita esim juoksua tai fillaroìntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri, itse juoksin aamulla 9km

Paskat sä mitään ole juossut ku runkannu ja syöny sipsejä sohvan pohjalla

Vierailija
24/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapu fakin tapu.

Vierailija
25/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läski

Nyt meni väärin😀. Kuten sanoin, olen aina ollut ulkolikkuja, siis vuoden ympäri. Paino on siinä 48-50kg

Vierailija
26/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuko sähköpyörästä virta?

Vierailija
27/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, mulla sama juttu, joka päivä jotain liikuntaa

<3

Ihanaa kun jollain on sama tyyli. Ei vaan voi olla liikkumatta kun siihen ikänsä tottunut

Vierailija
28/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilates on täysin saliin verratava jopa parempi liikuntamuoto jos ei halua isoja lihaksia. Kehon stressihormoni pilaa monet treenit ja monilla myös laihdutuskuurin. Pilatesta kannattaa harrastaa jo nuoresta, ei tarvitse vanhana sitten helteessä itseään rääkätä.

Joo, tiedän että olis kannattanut jo nuorena opetella jokin muukin likkumistapa. Ei sitä sillon ajatellut. Nyt en osaa muuta, eikä olis ketään kaveriakaan lähtemässä

Vierailija
29/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puolikas HK:n sininen lenkki jääkaapissa, aion kohta tehdä makkarakastikkeen.

Vierailija
30/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä niin kuumassa pitkä lenkki, paitsi jos aiot armeijaan. Eikö aamulla tai iltapäivällä myöhään vai illalla olisi parempi, sitten kun lämpötila alkaa hieman laskea. Yksi päivä joku vanhempi nainen hölkkäsi hiljaa ja huohotti kuin olisi kuolemassa, mutta oli vaan pakko juosta kävelyvauhtia, ihme ettei pyörtynyt. Kävely on ihan hyvä.

No se on mun vakilenkki. Ja ikää on jo 55v , niin en oo armeijaan menossa😇

Ja kyllä kans huohotin aikalailla

Vierailija
31/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, mulla mittarissa 7,8km. Jyrkät ylämäet ja alamäet oli haastavia mutta hyvin selvisin vaikka polviin ja lonkkiin koskikin. 28 näyttää mittari, ei Suomessa

Mummo 64v

Mulla on ihan samanlaista! Ja lisäksi selässä välilevyn pullistumaa, niin sekin välillä paha. Täytyy siksikin yrittää pitää syvät vatsalihakset kunnossa

Vierailija
32/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuko sähköpyörästä virta?

Ei ole fillaria

Vierailija
33/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan pilatesta, kehoon tulee tavallasi liikaa stressihormonia, ei kiitos. Kukin tyylillään.

Täh... Stressihormonin lisääntyminen on tavoiteltava asia. Mitä enemmän sitä parempi. Stressihormonin avulla tehdään maailmaa mullistavia asioita kun taas stressihormonittovat ihmiset elävät toimeentulotuella.

Vierailija
34/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan pilatesta, kehoon tulee tavallasi liikaa stressihormonia, ei kiitos. Kukin tyylillään.

Täh... Stressihormonin lisääntyminen on tavoiteltava asia. Mitä enemmän sitä parempi. Stressihormonin avulla tehdään maailmaa mullistavia asioita kun taas stressihormonittovat ihmiset elävät toimeentulotuella.

KOrtisolia tässä ehkä tarkoitetaan.

Vierailija
35/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä se on hyvä? 😳

Joskus olen lenkkeillyt helteellä ja suorassa porotuksessa. Ei se ollut hyvä ollenkaan, vaan idiootti-idea. Oli kunnon horkat sen jälkeen.

Toivottavasti ei käy pahemmin, otapa vettä, suolaa ja mineraaleja ja iisisti nyt 

No nyt juon hulluna wichyä, kyllä se tästä tasottuu  , ikä vaan jo painaa, nuorena helle oli vaan ihanaa

Minkä ikäisenä hulluutesi todettiin?

Vierailija
36/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, stressihormoonit sun muut. Joo, jos on tottunu niin senku lenkkeilee.

Itse lenkkeilin aasiassa duunissa ollessa jokapäivä vaikka aina n.30c.

Vierailija
37/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo 64v

Mulla on ihan samanlaista! Ja lisäksi selässä välilevyn pullistumaa, niin sekin välillä paha. Täytyy siksikin yrittää pitää syvät vatsalihakset kunnossa

Näinpä, talvella joutuu kuitenkin kärvistelemään monta kuukautta sisällä ja jos kunto on huono taantuu pahasti! Pakko vaan yrittää kerätä kesäkuntoa. Mua ei kyllä lämpö haittaa yhtään!

Vierailija
38/38 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä 20 km pyörälenkillä arkisin. Huomenna menen kalaverkot laskemaan mereen ja siitä tulee 20 km lenkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän