Huh huh . Kävin 8 km lenkillä melkein 30C helteessä
Ja ulkosalilla. Nyt valun hikeä ja huippaa. Nää helteillä lenkkeilyt on mulle jo liikaa kun ikääkin on 55v.
Hyvä silti että menin!
Kommentit (38)
hienoa, nyt voit ahmia loppupäivän.
Aika kaua kestää nuo sun aamulenkit.
Itse harrastan pilatesta, kehoon tulee tavallasi liikaa stressihormonia, ei kiitos. Kukin tyylillään.
Ja ei kyllä näkynyt muita lenkkeilijöitä, joku koiravanhusta ulkoilutti.
Ja olen siis ollut aina ulkoliikkuja, mutta kyllä olisi helpompi lenkkeillä jos olisi vaikka 20C. Nämä helteet siis varsinais- suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Juoksitko vai kävelitkö?
Hölkkäsin, juoksua ei enää nivelet kestä.
Vierailija kirjoitti:
hienoa, nyt voit ahmia loppupäivän.
Aika kaua kestää nuo sun aamulenkit.
Mä vasta tulin lenkiltä, kesti joku pulitoista tuntia koko reisdu kun siinä ulkosalilla meni tovi
Miksi ihmeessä se on hyvä? 😳
Joskus olen lenkkeillyt helteellä ja suorassa porotuksessa. Ei se ollut hyvä ollenkaan, vaan idiootti-idea. Oli kunnon horkat sen jälkeen.
Toivottavasti ei käy pahemmin, otapa vettä, suolaa ja mineraaleja ja iisisti nyt
Kävin myös kaupasta ostamassa uunilenkkiä. Laitan kohta uuniin grillivastuksen alle lämpöön.
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan pilatesta, kehoon tulee tavallasi liikaa stressihormonia, ei kiitos. Kukin tyylillään.
Mä oon kanssa jo tällä iällä miettinyt että pitäis harrastaa jtn hieman " pehmeämpää liikuntamuotoa. Mutta kun tämä on aina ollut tapa niin enää en osaa vaihtaa tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen lenkkeillyt helteellä ja suorassa porotuksessa. Ei se ollut hyvä ollenkaan, vaan idiootti-idea. Oli kunnon horkat sen jälkeen.
Toivottavasti ei käy pahemmin, otapa vettä, suolaa ja mineraaleja ja iisisti nyt
No nyt juon hulluna wichyä, kyllä se tästä tasottuu , ikä vaan jo painaa, nuorena helle oli vaan ihanaa
Aika tyhmää kiduttaa itseään väkisin.
Hienoa, mulla sama juttu, joka päivä jotain liikuntaa
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt juon hulluna wichyä, kyllä se tästä tasottuu , ikä vaan jo painaa, nuorena helle oli vaan ihanaa
Sen on Vichy, ei Wichy
Asun maassa, jossa on suurin osa vuodesta vähintään +30 astetta. Mekin lenkkeillään täällä muttei aina mainita sitä keskustelupalstoilla.
Pilates on täysin saliin verratava jopa parempi liikuntamuoto jos ei halua isoja lihaksia. Kehon stressihormoni pilaa monet treenit ja monilla myös laihdutuskuurin. Pilatesta kannattaa harrastaa jo nuoresta, ei tarvitse vanhana sitten helteessä itseään rääkätä.
No miksi ihmeessä niin kuumassa pitkä lenkki, paitsi jos aiot armeijaan. Eikö aamulla tai iltapäivällä myöhään vai illalla olisi parempi, sitten kun lämpötila alkaa hieman laskea. Yksi päivä joku vanhempi nainen hölkkäsi hiljaa ja huohotti kuin olisi kuolemassa, mutta oli vaan pakko juosta kävelyvauhtia, ihme ettei pyörtynyt. Kävely on ihan hyvä.
Aamulla oli sopivasti noin 11 astetta lämpöä. Silloin kävin.
läski