Te joilla ei ole kavereita, käyttekö kesäisin festareilla, keikoilla
Tai muissa tapahtumissa yksin? Miltä tuntuu olla yksin esim. isolla keikalla? Juotteko alkoholia?
Kommentit (31)
Hei! On kavereita, mutta voin käydä ja olen käynytkin yksinkin esim. syömässä, konserteissa, elokuvissa ja risteilyllä. :)
Yökerhossa tai baarissa en tosin ole ollut yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kavereita on, mutta kaikki asuu nykyään toisella puolella maata tai kauempanakin, joten haluaisin tietää mikä olisi fiksu ratkaisu. Tuntuu tyhmältä mennä yksin jonnekin keikalle. Luulen aina, että kaikki huomaa, että olen yksin eikä minulla ole kavereita (on kyllä, mutta ne on kaikki aina muualla).
Yksin on ihan kivaa olla tapahtumissa. Just niissä olen iät ajat tutustunut muihin ihmisiin ja on tullut uusia tuttuja tai jopa kavereita.
Voin juoda muutaman juoman,mutta en ole viinaanmenevä,joten ei hirveästi vaikuta. Jos kaveria ei löydy mieleiselle ravintolakeikalle katsomaan esiintyjää,menen yksin.
Mua on näin jälkeenpäin ajateltuna harmittanut jopa kuukausia et joku keikka on jäänyt näkemättä. Mut ei se että tuli mentyä yksin 😊
Kavereita on, mutta käyn silti yksin leffassa, uimassa ja muualla. Festareilla en käy, joskus nuorempana kävin joillain keikoilla, mutta hyvin niihinkin pääsi itsekseen. Ei haittaa yhtään, enkä kaipaa seuraa. Oma seura, paras seura.
Alkoholia juon.
En käy baareissa, keikoilla enkä festareilla.
Terassilla kesäisin saatan käydä pari kertaa, mutta 99% juomakerroista juon yksin.
Ja mulle se on ihan fine, löhöän sohvalla, katson netflixiä, juon ranskalaista vehnäolutta ja rentoudun.
Baarikutsut ja festarikutsut ja ylipäätään minkäänlaista yhteydenotot loppui kaveripiirissä vajaa kymmenen vuotta sitten kun sain ensimmäisen lapsen.
M42
En ole koskaan käynyt festareilla kun ei kiinnosta. Säästää pitkän penninkin kun joku hikinen lippu maksaa joku 200+ euroa.
En todellakaan, ihmismassat lähinnä ahdistaa.
Olen käynyt yksin kulttuuritapahtumissa ja muissa tapahtumissa 17- vuotiaasta saakka eli yli 20 vuotta. Joskus on ollut seuraa mukana, joskus samoissa tapahtumissa liittyy tuttuja seuraan. Yks vanha tuttu kiertää aika paljon samoja tapahtumia, joten yhteentörmäystä ei voi välttää.