Koirat autoissa kuolemassa
Älkää jättäkö niitä koiria tai varsinkaan lapsia kuumaan autoon! Pieniä lapsia ei pitäisi ikinä jättää yksin esim kauppareissun ajaksi. Ottomaatilla voi käydä muttei sen pidempää reissua.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
Mun autossa on tauko-ilmastointi ja tuplalasit, pysyy helteellä viileänä hyvin pitkään.
Mikä pakko sitä elukkaa on raahata autossa mukana joka paikkaan?
Koiranomistajia nyt ei ole älykkyydellä siunattu muutenkaan.
Kiva että ottomaatilla saa käydä, meillä päin sellainen on isossa ostoskeskuksessa sisällä, helpolla menee kävellessä vartti per suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
Mun autossa on tauko-ilmastointi ja tuplalasit, pysyy helteellä viileänä hyvin pitkään.
Vaimo on niin mustasukkainen, etten saa yksin käydä edes ruokakaupassa, sorry siitä.
Jos on tekemisen puutetta, niin jokuhan voi alkaa päivystämään automarkettien parkkipaikoilla ja kierrellä katselemassa, missä autossa on koira tai lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
Yleensä yhdistelen hoidettavia asioita. Eli palatessani koiran kanssa treeneistä, käyn matkalla kaupassa.
Toivotaan että mahdollisimman moni kakkapiski kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
Miksei voi käydä kaupassa samalla reissulla kun on koiran kanssa käynyt koirapuistossa, koirille sallitulla rannalla jne jos on tauko ilmastointi tai joku joka jää koiran kanssa autoon ? Entäpä ihmiset jotka on menossa viikonlopuksi mökille tai tulossa sieltä ? Pitääkö koira jättää kotiin ?
Meillä on autossa Dog Mode. Ei tosin koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että ottomaatilla saa käydä, meillä päin sellainen on isossa ostoskeskuksessa sisällä, helpolla menee kävellessä vartti per suunta.
Kiva maksaa terveydenhuoltomenosi🤷
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
Odotas vaan niin joku tulee rikkomaan ikkunan ja vapauttamaan koiran.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa toisinaan harrastetaan Dog Stylee autossa.
Mun autossa on sisällä lämpötila säädetty 20 astetta.Ikkunat heijastavat lämpöä ja valoa.Ilmastointi pitää viileänä
Mutta silti jengi on sitä mieltä että on sankariteko repiä lapset ja elukat autosta ulos seisomaan suoraan auringonpaisteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Jos on tekemisen puutetta, niin jokuhan voi alkaa päivystämään automarkettien parkkipaikoilla ja kierrellä katselemassa, missä autossa on koira tai lapsi.
Kerran olin lähdössä kaupasta helteellä, niin huomasin viereisessä autossa koiran joka kieli pitkällä läähätti siellä. Ikkunat olivat muka n. 1 cm verran auki. Menin takaisin kauppaan ja pyysin kuuluttamaan koiralle omistajaa joka kävi minun kimppuun kuin yleinen syyttäjä. Sanoin, että olisin rikkonut ikkunat, jos en olisi heitä tavoittanut. Sanoin myös, että soitan poliisit paikalle niin loppui kitinät. Säälitti vain se koira, sillä ei se siihen kertaan jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimossa on kans tämä moodi vakiona.
Makaa kyljellään sängyssä kieli ulkona ja leikkii kuollutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
Siinähän tulee, hyvä että sankari jää odottamaan suosionosoituksia paikalle niin laskun maksaja tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
Kertoo kaiken näistä typeryksistä. Oven kahvasta vetämällä välttyis rikkomiselta. Mut kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Todellakin jätän.