Onko kumppanillasi joku negatiivinen ominaisuus, jonka tiesit heti alussa, mutta ajattelit että rakkaus voittaa
Mun miesystävän erityisherkkyys, tai mikälie, alkaa rassata tosi paljon. Äärimmäinen nirsous ruokien suhteen, herkkä kemikaaleille ja homeelle, jota tuntuu olevan ihan joka paikassa. Ja sitten altistumisen jälkeinen päivä menee toipuessa ja yhteiset jutut peruuntuu. Tää rajoittaa munkin elämää tosi paljon, kun yhdessä ei voi tehdä oikein mitään kodin ulkopuolella. Tapaamiset vähenee, kun olen alkanut tekemään haluamiani juttuja ystävien kanssa.
Kommentit (5)
Tiesin että rakkaus ei voita negatiivisia ominaisuuksia, joten en ottanut sellaista miestä, jolla on joku ominaisuus, mistä en pidä tai mitä en pysty katsomaan sormien läpi. Helppoa.
Alkoholismi. Tiesin kyllä, mutta en välitä. Pahenee koko ajan. Emme asu, emmekä tule asumaan saman katon alla, tämän tein selväksi heti. En muuttaisi yhteen, vaikka mies ei joisikaan, se on nähty. Mutta oikein mitään ei voi viikonlopuiksi sopia, emme tee siis yhdessä mitään, koska arkena mies ei töiltään ja krapulaltaan jaksa. Nytkin lähdin omaan residenssiin, kun mies alkoi heti aamusta kiskoa kaljaa, en jaksa katsella. Mutta en mä tarvitse seuranpitoa, viihdyn yksin.
Mun tyttöystävän ei-supermallius on kyllä häirinnyt alusta asti. En tiedä kestänkö enää kauan tätä raastavaa häpeää, kun pitää näyttäytyä julkisesti ei-supermallin kanssa. Ja mikä pahinta, hän itse ei tunnu edes häpeävän sitä tosiasiaa, ettei ole supermalli, vaikka siitä jatkuvasti muistuttelen. Onko enää mitään tehtävissä?
On. Tyhmyys. Positiivista asiassa on, että hän on helposti ohjailtaviss ja manipuloitavissa. En ole halunnut muuttaa miestäni. Aviossa yli 20v.
Up