Muistathan kevään juhlissa, että tennarit ja lenkkarit eivät ole juhlakenkiä, vaikka olisivatkin siistit!
Ja niitä epäsiistejä tennareita en pitäisi tenniksessäkään!
Kommentit (79)
Kyllä sanoisin, että riippuu tyylistä. Kaverini rock-tyylisissä häissä oli joka yksityiskohta mietitty tarkkaan ja sekä morsiamella että sulhasella oli maiharit (uudet ja siistit, mutta kuitenkin). Sopi aivan täydellisesti asuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sanoisin, että riippuu tyylistä. Kaverini rock-tyylisissä häissä oli joka yksityiskohta mietitty tarkkaan ja sekä morsiamella että sulhasella oli maiharit (uudet ja siistit, mutta kuitenkin). Sopi aivan täydellisesti asuun.
WT-Rock häät?
Vierailija kirjoitti:
Juhliin juhlavaatteet!
Ei mulla muuta.
Miksi piti lisätä tuo "Ei mulla muuta". Sehän on aivan turhaa ja typerää.
Ap, miksi jankutat tätä samaa jatkuvasti?
Juhlien asuvalinnalla osoitetaan kunnioitusta juhlien kohteelle. Tai ei osoiteta. Eihän asiassa sen kummemmasta ole kyse. Tiedän, mutten välitä, kertoo asenteesta juhlittavaa kohtaan. Mutta jos kyseessä ovat omat juhlat, tottakai saa määritellä vaikka uimapuvun pukukoodiksi.
Kutsun pukukoodissa sanotaan että "mustat ja asialliset kengät." Ei määritellä tuleeko niiden olla juhlaa varten hankitut juhla kengät joita käytetään vain kerran vaikka maksoivat lähes satasen vaiko mustat Vanssit joita tulee käyettyä useammin kuin kerran.
Muistathan että se ei kuulu sinulle pätkääkään miten muut pukeutuvat tai miten he toivovat juhlissaan pukeuduttavan.
Vierailija kirjoitti:
Juhlien asuvalinnalla osoitetaan kunnioitusta juhlien kohteelle. Tai ei osoiteta. Eihän asiassa sen kummemmasta ole kyse. Tiedän, mutten välitä, kertoo asenteesta juhlittavaa kohtaan. Mutta jos kyseessä ovat omat juhlat, tottakai saa määritellä vaikka uimapuvun pukukoodiksi.
Minua ärsytti kun porukka tuli puku päällä ylppäreihini. Se vei tunnelmaa tarpeettoman jäykkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti kun porukka tuli puku päällä ylppäreihini. Se vei tunnelmaa tarpeettoman jäykkään suuntaan.
Jos on tämäntyyppinen ongelma, kannattaisi ilmoittaa vieraille että toivoo rentoa pukeutumista. Useimmille juhla tarkoittaa juhlapukeutumista.
Mä laitan vaikka aamutossut jos haluan.
Olet idioottijankuttaja.
Poikamme, 21 vee, laittaa kaksiin lakkiaisjuhliin puvun, ja kas, valkoiset ihan uudet tennarit.
Itse laitan mekon ja sandaalit, ei sukkia. Mieheni laittaa mokkaloaferit, ilman sukkia.
Sellaista meillä täällä sivistysporvarien bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Poikamme, 21 vee, laittaa kaksiin lakkiaisjuhliin puvun, ja kas, valkoiset ihan uudet tennarit.
Itse laitan mekon ja sandaalit, ei sukkia. Mieheni laittaa mokkaloaferit, ilman sukkia.
Sellaista meillä täällä sivistysporvarien bileissä.
Kolme etikettivirhettä sivistysporvariperheellä.
Ehkä nuorilla ja kasvavilla lapsilla voin tätä katsoa läpi sormien, mutta ikävä kyllä tätä harrastaa aikuiset miehetkin. Mustan puvun kanssa vedetään pakasta silmiä särkevän valkoiset tennarit... Ei ole juhlavaa nähnytkään.
No katos kun ihmiset luulee olevansa niin hiutaleita ja tyylikkäitä pitäessään tennareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tämäntyyppinen ongelma, kannattaisi ilmoittaa vieraille että toivoo rentoa pukeutumista. Useimmille juhla tarkoittaa juhlapukeutumista.
Kas kun ei silloin ylioppilaana tullut mieleenkään että joku pukeutuisi pukuun.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tästä ole jo ketju??
Ap on spämmännyt tätä ties kuinka monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WT-Rock häät?
Mitkä ihmeen WT-rockhäät? Ei kaikki halua mennä valkoisessa kermakakussa naimisiin, kai häissäkin saa yksilöllisyys näkyä. Ja alkaa olla jo aika wt hokea kaikkeen vähänkin erilaiseen tuota wt:tä.
Ap on kenkäkauppias jolla ei käy asiakkaita🤭