Miten hyvin Petteri Orpo on mielestäsi onnistunut pääministerinä tähän mennessä?
Kommentit (526)
Sellainen pääministeri, jonka toiminnalla on yhteiskuntarauhaa heikentäviä vaikutuksia, ei nauti minun luottamustani.
Olen tyytyväinen. Oma elintasoni on noussut ja nyt ainakin yritetään estää hiekka-nekkejen invaasiota Suomeen. Lisäksi ilmapiiri ei ole niin ummehtuneen vasemmistolainen.
Petteri on hoitanut hommansa siihen malliin että hallitus voi erota heti.
Orpo on isänmaan vapahtaja ja sosialismin syntien sovittaja.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pääministeri, jonka toiminnalla on yhteiskuntarauhaa heikentäviä vaikutuksia, ei nauti minun luottamustani.
Missä näkyy, että yhteiskuntarauha olisi heikentynyt? Laki ja järjestys ovat Orpolle tärkeitä.
Orpon hallitus riskeeraa yhteiskuntarauhan puskemalla valtavia työelämäheikennyksiä yksipuolisesti eteenpäin.
Suomen historian huonoin hallitus joka pitäisi kaataa. Välikysymysmenettely ei näköjään ole tarkoituksensa tasalla, pelkkä näytelmä jonka lopputulos on päätetty etukäteen hallituksen itsensä toimesta.
Ihan hyvin. Mulla ei ole mitään valittamista kun vertaa edelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan. On mukavaa kun on taas tolkullista porukkaa siellä vaihteeksi.
Rikkailla menee hyvin, köyhät täällä vain valittaa. Ja ihan aiheesta!
No ei ole onnistunut missään muussa paitsi pahanteossa.
Vielä huonommin kuin ajattelin. Sanottakoon että myöskään presidentti Stubb ei herätä luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaattien mielestä varmaan nykyhallitus on tolkuissaan...
Sen minä vaan sanon, että Riikka Purra on todellinen lady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näkyy, että yhteiskuntarauha olisi heikentynyt? Laki ja järjestys ovat Orpolle tärkeitä.
Ongelmat on vai vihervassareiden mielessä kun kerrankin heidän pitää ottaa vastuu omasta elämästä ja rahoista kun pummimalla ei enää saa niin hyvää elätystä kuin ennen sai
Vierailija kirjoitti:
Alta kaiken arvostelun.
Ja alle torihintojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri sekoilee omissa sanoissaan. Liikaa kaljaa vai mikä lie syynä kun lipsahti niin että jäi valehtelusta kiinni. Purra on innoissaan sakset kädessä. Maissilapsi hihittää kuin psykopaatti varmaan ihan onnessaan tässä hallituksessa. Satonen sai jo kaksi vuorokautta kestäneen kokovartalo orgasmin kun työntekijöiden oikeuksia heikennettiin. Avustaja oli jo pikkusen huolissaan kun kampaviineritkin jäi lautaselle.
Huonoimmat jotka olen nähnyt tähän mennessä.
Super hienoa työtä 😂😂😂 Potkut persauksille kummallekin.