Miksi kukaan ei käy täyttämässä noita ilmakuoppia??
Ihan vastuutonta menoa. Ei autoteilläkään saa olla liian isoja kuoppia.
Kommentit (17)
Finaviaa yritetään saada myyntikuntoon, niin ei laiteta rahaa ilmakuoppien korjaamiseen! :(
Kyllä minustakin esimerkiksi työttömiä työnhakijoita voisi hyvin nostaa heliumpalloilla ylös täyttämään ilmakuoppia. Se on tahtotilasta kiinni.
Ei ne ole kuoppia , vaan ilmavirtauksia.
Kyllähän kuopat sais täytettyä työttömillä .
Myös mustat aukot voisi hyvin maalata valkoisiksi.
No voi hemmetti. Mulla oli yks tehtävä tänään. Mut siis jotenkin eilen yhtäkkiä menin baariin niin tää päivä nyt meni miten meni. Katotaanko huomenna uudestaan?
Sarjassamme älyvapaita aloituksia.
Minä voisin mennä paikkaamaan mutta kun on itselläkin pahat ilmavaivat.
Minustakin juustossa reiät maistuu parhaalta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vappuna säästyy rahaa kun voi itse toimia pallona. Säästö se on pienikin säästö.
Työttömät heittämään soraa taivaalle.
Se on sitä samaa ihmisten vastuuttomuutta, monihan ei esim pese jauhenlihaa ennen kypsentämistä.
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän niitä voisi täyttää sinun ilmallasi.
Niitä on yritetty täyttää soralla, jota kuljetetaan yläilmoihin helikoptereilla. Ongelmaksi on osoittautunut ettei sora pysy taivaalla. Tiedemiehet yrittävät kehittää ilmaa kevyempää kevytsoraa joka leijuisi ilmassa. EU on myöntänyt tähän tuhat miljardia tekes rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on yritetty täyttää soralla, jota kuljetetaan yläilmoihin helikoptereilla. Ongelmaksi on osoittautunut ettei sora pysy taivaalla. Tiedemiehet yrittävät kehittää ilmaa kevyempää kevytsoraa joka leijuisi ilmassa. EU on myöntänyt tähän tuhat miljardia tekes rahaa.
Muuten hyvä, mutta viimeisessä lauseessa on kaksi asiavirhettä.
"Helsinkiä lähestynyt lentokone joutui hetkellisesti isoon ilmakuoppaan."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/88a6308c-b37b-4dfa-85fa-89f07928814f