~*~*~ ENSIKOT viikonloppuna 27-28.1 ~*~*~
Kommentit (15)
Nyt ).( viesti... Sen verran yli-innokas olin, että testasin jo tänä aamuna kp 28/27-29 (tai tarkalleen ottaen 27,5/27-29) One Step -liuskatestillä, ja negahan sieltä pukkasi. Eli nyt sitten odotellaan kuukautisia. Ainahan on se mahdollisuus, että testasin liian aikaisin (testi pitäisi tehdä ohjeen mukaan heti seuraavana päivänä, kun kuukautiset ovat jääneet tulematta ja mullehan tuo päivä olisi huominen/ylihuominen). En sitten " voinut" noudattaa ohjetta. ;) Kuten aiemmin kirjoitin, arvattavissahan tämä testitulos oli. Tämä tarkoittaa ainakin sitä, että ensi viikonloppuisella kavereiden laivareissulla voi juoda.
Sara-Marialle tsemppiä muuttoon ja tädin karkoittamiseen.
Tää rouva lähtee aamun lehteä lukemaan.
Pikaisesti omaanapaa tulin kertomaan, sitten illemmalla ja paremmalla jalla uudelleen jotain kommentoimaankin¿
Ultra oli siis uudelleen eilen, kiitos vain kaikille minua muistaneille =)
Nyt on siis sellainen tilanne, että saan clomeilla heittää vesilintua, sillä ne sekoitti tuotannon täysin ja tulokset huonot. Kasvattelin vain suuren rypälemäisen joukon munarakkuloita ja limakalvo oheni olemattomaksi. Clomit antoi alkusysäyksen, mutta sen jälkeen ei kasvua ollut tapahtunut¿
Lääkäri oli kerinnyt miettimään eri vaihtoehtoja ja antoi niitä neljä. Kaksi ensimmäistä oli clomiavusteinen kierto, toisessa lisänä muuta hormonia, mutta päädyimme jättämään clomit kokonaan laskuista. 4. vaihtoehto olisi ollut suoraan ivf, mutta puhuimme miehen kanssa ja olimme molemmat sitä mieltä, että ei ihan olla valmiita. Ja jos lääkäri ehdottaa vielä jotain, kokeillaan sekin¿
Tämä 3. vaihtoehto menee siis näin; aloitin eilen luget 10 vuorokaudeksi ja sitten odottelen vuotoa, jouduttaa kiertoa, mutta luget ei haittaa vaikka kävisi ihmeplussa! Uuteen helmikuun kiertoon on siis suunnitteilla puregon-pistokset (fsh-hormonia, jota käytetään myös siinä ivf-hoidossa), pienimmällä mahdollisella annoksella, jos se auttaisi saamaan aikaan vain muutaman hienon rakkulan! Mutta muuten tuo kierto mennään luonnollisella menetelmällä¿Sulatellaan siis rauhassa kierto tai kaksi ivf:n mahdollisuutta. On se kuitenkin näin yllättäen iso asia¿Ja jo nuo pistoksetkin tuntuu hurjalta (myös rahallisesti), ajatella mitä joutuu tekemään sen plussan eteen...
Että semmoista tänne¿Tästä pääsenkin vastailemaan muuten kyselyyn; eli taustailin muutamia kuukausia ennen kuin tohdin kirjoitella ja sen aloitin samoihin aikoihin kun l-puolen enskat miettivät muuttoa¿Milloinkahan se oli? Elokuussa? Ja nyt aasinsillalla asiaan, että olen nyt miettinyt myös tuonne l-puolelle siirtymistä, mutta vielä en ole kirjoitellut sinne¿Ottaa oman aikansa ja toisaalta en kyllä haluaisi jättää teitä¿Mutta onhan siellä kokemusta näistä asioista ja saisin varmasti apua meiltä painaviin asioihin¿.
Pahoittelut Dizkulle ja Rouvavauvalle negan testaamisesta¿Pidetään toivoa vielä yllä =)
Tulen taas, kun ennätän...=)
Buuffa, kiitokset vastauksestasi. Ihan kuin olisin juuri tuollaisia uutisia kaivannutkin, tänään ei nimittäin alavatsatuntemuksia ole ollut =)
Ja yritetään pitää raskausuutinen vielä omana tietona, sen takia en lähipiirin ystäviltä ole vielä kysellyt heidän alkuraskauden oireista. Onneks täältä löytyy tietoa ja vertaistukea.
Pariisittarelle myös kiitokset onnitteluista ja muistamisesta. Halaukset sinulle " hoitsusisko" =)
Rouvavauva, jospa testasit liian aikaisin? Toivoa on niin pitkään kun ei tätiä näy.. Pidän peukkuja edelleen+++++
Sara-marialle pakkausintoa edelleen lähettelen!! En pahoittele tädin tulosta toiveesi mukaan. Tsemppiä tähän alkavaan kiertoon!!
Marge, jaksamista sinulle. Toivottavasti luomuplussa yllättäisi ettei ivf;n tarvitsisi mennä. Ymmärrän ajatuksiasi l-puolelle siirtymisessä. Uskon kyllä että tukea saat jos jäät tänne kuumeilu enskoihinkin.
Ihan miten vain sinusta itsestä tuntuu parhaimmalta ratkaisulta. Voimia sinulle ja miehellesi!
Tää lähtis taas töihin, mukavaa viikonloppua kaikille
hermione
Hermionelle on tullut plussa. Hienoa! Oikein paljon onnitteluja!
Marge: Kurja tilanne, mutta onneksi vaihtoehtoja vielä on. Hyvä, että löytyi vielä muukin keino kuin ivf. Toivottavasti se toimii sinun kohdallasi ja eihän luomuplussakaan ole mahdoton. Kävin tuolla esittelyissä kurkkimassa ja onneksi olette vielä nuoria. Voitte ihan rauhassa miettiä vaihtoehtoja. Varmaankin l-puolelta löytyy tietoutta enemmän hoitoihin liittyen, mutta eiköhän enskoilta löydy yleistä tukea, jos tänne päätät jäädä.
Juli, ootko testaillut? Plussatuulia!
Dajm: Mä oon ymmärtänyt, että kierto lasketaan alkavaksi siitä päivästä, kun ekan kerran vuotaa kunnolla, siis tuhrupäivät kuuluu edelliseen kiertoon. Tuskin kuitenkaan on olemassa mitään ehdottoman oikeaa laskutapaa.
Dizku ja Rouvavauva: Negapahoittelut, mut jos täti ei oo vielä tullut, toivoa on.
Maryllekin plussatuulia piinailuun!
Sara-Maria: Negapahoittelut.
Vihdoin tänne eteläänkin on tullut talvi. Lunta on kunnolla, mittari pakkasen puolella ja aurinko paistaa. Ihanaa, kun on valkoista, eikä aina synkkää pimeyttä. Nyt täytyy lähteä ulkoilemaan, ettei ihan homehdu tänne sisälle.
-Elviira
Minä täällä taas pitkästä aikaa ja vaikka kuinka aina lupaan olla ahkerampi jatkossa niin enpä ole kerinny..pahoittelut siitä. Olen kuitenkin yrittänyt käydä päivittäin lukemassa ainakin osan jutuista, mut aina aika ei riitä kun tasapainottelee koulun, työn ja opinnäytetyön teon kanssa.
Hermione oli tainnu plussata? Kovasti onnea siitä!
Margella suuria mullistuksia.. Toivotaan parasta teille, ainut hyvä asia tilanteessa on että nyt on tieto miten jatkaa eteenpäin eikä tarvi vain aina toivoa ja pettyä kierto toisensa jälkeen. Varmasti vaikeaa aikaa teille, jaksamista ja haleja sinne!
Terkkuja kaikille tutuillle ja uusikin oli tullu mukaan, digru tervetuloa minunkin puolesta!
Siihen galluppiin, oli taustoja kyselty? Asutaan miehen kanssa Etelä-Suomessa, hän 29 ja minä 23 vuotta. Hän työelämässä ja minä valmistun nyt keväällä (bd bd ;) ) ja osa-aikatöitä tehnyt opiskelujen ohessa koko ajan enemmän tai vähemmän. Vauvasta haaveiltu kauan, mutta pillerit jäi pois elokuussa ja vauvalupa ollut päällä siis syyskuun alusta ja mies ollut alusta asti innolla mukana odotuksen odotuksessa.
Omaa napaa: Kp 38/ 27,31,41. Tein testi kp 35, kun en malttanut odottaa ja negahan sieltä paukkas, joten tätiä odotellessa taas. Tänään on alkanut vähän vaaleanrusehtava valkovuoto, joten se vain vahvistaa epäilyjä tädistä ja tein testin sillä aconin 10, mikä ollut luotettavassa maineessa näillä sivuilla jos oikein muistan. Nyt siis tyttelit on niin että taidan kuulua pitkäkiertoisten joukkoon. Mulla ei kyllä ole mitään muistikuvaa millaiset kierrot oli ennen pillereiden aloittamista, ehkä ne sit oli näin piinaavaan pitkiä. Tarvii nyt asennoitua niin että " pitkis" olen, ovulaatiota en huomannu tässäkään kierrossa enkä vielä ole ajatellu tikutustakaan aloittaa seuraavassakaan kierrossa, sen bongaamisen helpottamiseksi. Saas nähdä kuin käy. :)
terv.Kata
Oli pakko tulla pikaseen täällä käväsee.Ja omaan napaan tuijottelen elikkä sellainen juttu on kun noin viikko sitten mahaa nipisteli kummasti pari päivää. En siihen sen kummemmin kiinnittäny huomioo ku ajatteli että oon vaan mutustellu jotain mikä ei sovi mulle. Nooh..sitten tossa alku viikosta rinnat oli pikkasen arat ja sitä on vaan jatkunut niin ettänyt ne välillä on suorastaan kipeet. Tänäänki mies rutisti mua ja oli pakko käskeelopettaa ku se sattu rintoihin. En jaksa kyllä turhia toivoa,en usko että se näin nopee onnistuis ku vasta alku kuusta pillerit jätettiin pois.Joka tapauksessa, vähän aikaa sitte nappasin hedelmä karkin joista tykkään kauheesti, ni se maistuki mun mielestä tosi pahalle :( mies vaan ihmetteli et mikäs mulle tuli ku ilmeeni synkkeni. Nyt sitten vaan oottelen ku vielä kuitenki hyvästi aikaa ennen ku menkkojen pitäis ees alkaa.
Että tällä lailla.
-Marika (20/28?)
Unohdin ihan laittaa tohon, että musta on sitten tullut taas vanhempi. Tänään täytin sitten 24v. Siskokin justii soitteli ja pyyteli että pitäis illalla lähtee käymää parilla drinksulla jossain baarissa. Se kuulemma tarjois ku ei lahjaa keksiny ostaa. Mutta nyt saunomaan!!
Lupailin silloin yks ilta tulla käymään vielä myöhemmin palstailemassa ja kommentoimassa enemmänkin, mutta olin nukahtanu jo ennen kahdeksaa.. Onneks heräsin keskellä yötä ja älysin, että kello ei oo soimassa. Töistä olisin myöhästynyt varmasti ellen ois yöllä laittanu kelloa soimaan. Tais olla niitä mahataudin peruja vielä tuo väsymys..
Hermione: Onnea kovasti. Kuinka pystyitkään ottamaan tuon uutisen noin coolisti.. Tai siis tarkoitan, että jos mä oisin saanu plussan, niin koko palsta ois ollu täynnä ON:aa ja muiden kommentoinnit ois kyllä jääny vähemmälle.. :D Tarrasukkia ja vauvaliimaa nyt valtavasti matkaan. Nyt enskoilla onkin ollu aika hyvä vauhti plussailuissa. Nuo pelot km:sta ym. huolista ovat varmasti oikein sallittuja. Mutta ei kai niitäkään kovin paljon liikaan kannattaisi ajatella. Uskon kyllä että kaikki sujuu hyvin, älä huolehdi!!
Gallup: Ehkäisy jäi pois heinäkuulla ja siitä asti olen vaihtelevalla menestyksellä täällä aktiivisesti palstaillut. Asustellaan Keski-Suomessa. Kumpikin ollaan 24v. Opiskelut lopuillaan. Töitä tehdään, minä kokoaikaisesti, mies silloin tällöin. Rakennusprojektia aloitellaan keväällä/kesällä. Tontti on jo hankittu. ;) Vauvakuume on kyllä vaivannut minua jo usean vuoden ajan, mutta vasta kesällä oikeastaan tuli asia puheeksi miehen kanssa ja sain miehenkin innostumaan (?) asiasta.
Julille piinailupeukkuja!!
Dizku, Rouvavauva ja Kata: Vielä lähetän teillekin kaikille peukutuksia, vaikka negat on testattu. *dbdb* Tiedättehän, että ei kannata menettää toivoa, ennen kuin täti ilmestyy paikalle..
Muillekin enskoille vilkutuksia!!! _o/
ON: Olen keksinyt uuden selityksen kierroilleni: Nyt siis menossa yk 6. Tätä ennen kierron pituudet on menny seuraavasti: 30, 30, 37, 30, 30. Joten jos selitykseni pitäisi paikkaansa, niin joka kolmas kierto olisi 37 pvää. Ovistuntemuksia ei nimittäin ollut minkäänlaisia silloin kp18, kun muissa kierroissa on ovis ollut ja hieman ehkä nippaili viime viikonlopulla, kp24-25, joten jos ovis olis ollu sillon, niin kierto olisi siis nyt taas sen 37pvää. Ja tällä periaatteella pupuilutkin ois osunu kohdalleen. Muuten ei ole mitään toivoa piinailusta.. Tästä syystä en saanut ovisplussaakaan, kun sitä metsästin vain silloin kp18 tienoilla. Nyt ei siis vielä minkäänlaisia tätioireita ja kpt on 31. Normaalisti tiputteluvuoto on alkanut jo kp28-29. Joten ellen ole raskautunut, tätivierailu on odotettavissa vasta ensiviikonlopulla. Olipas se sepostus.. Piinailut alkanevat minun osaltani vasta ensiviikon loppupuolella.
Nyt saunomaan.. Tulin just serkkutyttöjen kans Hesasta.. Käytiin Disney On Ice ¿esityksessä Hartwall Areenalla. Oli aivan mahtava ja upea show!! Ihan piti muutamassa kohdassa tirauttaa pari liikutuskyyneltä!! Oliko muita enskoja nauttimassa jääshowsta?
-Saikku kp31/30&37-
Ja oma ).( kp 29/27-29 on nyt menossa, tänään jos alkavat kuukautiset, on ihan normaalin kierron piirissä. Nämähän olisivat toiset kuukautiset keskenmenon jälkeen, joten kaipa tuossa kierrossa voisi muutenkin olla jotain muuttunut/häiriintynyt. Mulle tuli vaan sellainen olo, että pitää ensi testauskertaa - milloin se nyt onkaan - varten ostaa joku muu testi, kun nuo netistä tilaamani testit vaikuttivat jotenkin ohjeineen kaikkineen, öö, sekundalta.
-:saikku:-: Peukkuja ensi viikon piinailuun! Teillä onkin mielenkiintoinen elämänvaihe, kun valmistuminen on pian edessä, samoin rakennusprojektin aloittaminen. Ja vielä " vauvaprojekti" päällä. :) Voin yhtyä sun sanoihin, että hermione77 oli kyllä ihmeellisen cool, itsellä on nyt negan testanneena ja vielä jotenkin kuitenkin piinaillessa sellainen olo, että ei millään muuta jaksaisi miettiä.
marzu_83: Toivottavasti nuo olisivat raskausoireita! bd Kyllä sitä vaan ihmiset ekasta yrityskierrosta raskautuvat.
-KaTa: No onpas harmillinen tuo pitkä kierto. :( Toivon vielä, että plussa sieltä löytyisi.
-Elviira: Moikka! Talven tulo on mustakin niin ihanaa! :D
hermione77: Ääh, toi on niin ikävä vaihe, kun pitää pitää raskausuutinen omana tietona. :p Mulla pyöri silloin plussattuani asia koko ajan mielessä, mutta sama juttu, halusin pitää tiedon itsellämme.
-marge-: Pidän sulle peukkuja, että tuo hoito onnistuu. bd Voithan sä käydä molemmissa ketjuissa kirjoittelemassa. Mä kävin tuolla keskenmenon kokeneiden ketjussa, mutta sitten lopulta koin tämän ketjun kuitenkin omimmaksi.
[color=blue]Täällä yöpaita päällä kirjoittelen :D On pidetty miehen kans sellainen lekottelupäivä, makoiltu ja katottu elokuvaa. Meni eilen aika myöhään kyläpaikassa, niin aika väsyksis on sit oltu. Tarkoitus oli kyllä tänään siivota ja tehdä miehelle synttärikakku huomiseksi, mutta ehkä vielä illemmalla :)[/color]
[color=fuchsia]SARA-MARIALLE oli tullut helpottava täti, en siis pahoittele vaan toivottelen tsemppiä tähän kiertoon nyt kun kierto on normalisoitunut. Laitahan täti jonnekin lukkojen taakse ettei se pääse meitä muita kiusaamaan..[/color]
[color=blue]DIZKU, ROUVAVAUVA ja KATA oli testannut negan :( Pahoittelut niistä, mutta niin kauan kun ei ole tätiä on toivoa!! Ehkä vaan turhan aikaisin testailitte! *bdbd*[/color]
[color=fuchsia]MARGE kertoi lääkärikuulumisia, toivottavasti sopimanne hoito auttaa ja tuottaa toivomanne tuloksen!! Siinä olet kyllä oikeassa että l-puolella osaisivat paremmin sinun kanssa jutella, kun ainakin minullekin on ihan vieraita nuo luget, fsh:t ja ivg:t vaikka olen jo aika kauan palstaillut. Mutta kivaahan olisi että voisit silti pysyä täällä meidän kanssa.[/color]
[color=blue]ELVIIRA: Enpä ole vielä testannut, kiitos plussatuulista!! Toivottavasti niistä olisi apua..[/color]
[color=fuchsia]MARZU: Onpas hyvänkuuloiset oireet *bdbdbd*[/color]
[color=blue]SAIKKU: Kiitos peukutuksista! Mäkin ajattelin vasta ens viikon lopulla kunnolla piinailla.. *bdbd* sulle!!![/color]
[color=fuchsia]MARY: Jokos piinailet? *bdbd*[/color]
[color=blue]DAJM: Mäkin oon joskus kokeillut tuota painonvartioiden pistejuttua, mutta ei se taida olla mun juttu.. En tiedä onko mikään laihdutusjuttu :D Onneks täti pakkas kamppeensa siellä, tsemppiä tähän kiertoon!![/color]
[color=fuchsia]TITI, BUUFFA ja MAITIKKA oli meitä o-puolelta moikannut :) Kyllä mä niin kovasti toivoisin että pääsisin jo teidän kans sinne, mutta saa nähdä!![/color]
[color=blue]PARIISITARKIN oli meitä moikannut, kiva kuulla sinustakin!! :)[/color]
[color=fuchsia]ON: 27/27-31, en vieläkään suuremmin piinaile, tätiä odotan torstaille, niin tasaista 31 päivän kiertoa viime aikoina ollut. Katsotaan kuinka akan käy :)[/color]
[color=blue]Jos menisin vaikka pyöräyttämään sen täytekakkupohjan, niin saa isäntä synttärikakun. Mukavaa sunnuntaita ja ens viikkoa kaikille!![/color]
[color=fuchsia]T: Juli[/color]
Vihdoinkin pääsin kunnolla kommentoimaan, Word-romaania:
Dajm: Onneksi se täti nyt vihdoin pakkas laukkunsa, oli kyllä omituinen vierailu... Toivottavasti nyt löytyy jokin syy.
Dizku: Negapahoittelut.
Titi oli käynyt moikkailemassa, moi vaan! Kyllä sulla noi viikot kasvaa huimaa vauhtia :)
Maitikka: Tulepa sitten kertomaan fiilikset alkuraskauden ultran jälkeen! :) Ja hienoilta näyttää sunkin viikot, siitä ne vaan alkaa kasvamaan hurjaa vauhtia :)
Hermione: Niinkuin Buuffa ja pariisitar jo kommentoivat, on tuo hermoileminen hyvinkin ¿normaalia¿ plussan jälkeen ja täällä sitä on liki jokaisella plussanneella nähty. Joten äläpä huoli (helppo sanoa) ja iloitse raskautumisesta miehesi kanssa vaikkapa kunnon romanttisella illallisella :)
Taustailija pariisitar oli käynyt taas jakamassa kullan kalliita hoitsun neuvoja, MOI sinnekin! :) On nyt mennyt paljon paremmin, lääkkeet alkaa jo hieman vaikuttaa. :)
Sara-Maria: Tsemppiä sen tädin kanssa ja muuttohommien myös! Kyllä kai sitä motivaatiota löytyy siitä, että ajattelee, kuinka mukava se sitten on päästä sinne uuteen kotiin. Mulla ainakin vaikea tarttua hommiin, mutta kun pääsee alkuun, niin kyllä se siitä. Jaksuja!
Rouvavauvalle negapahoittelut, toivotaan kuitenkin, että testasit liian aikasin ;) Ja jos se täti nyt saapuu, niin pääseetpäs sitten karistamaan sen tuottaman alakulon laivareissulla:)
Margelle tsempitystä ja jaksuhali! On toi rankkaa kyllä varmasti!
Kiitos Elviiralle plussatuulista :) On se mukava kun talvi vihdoin tänne eteläänki tuli, eikä yhtään liian myöhään. Puut kauniin valkoisina :) Kesäihmisenä pelkään vaan, että nää lumet sulaa taas joskus toukokuussa kuitenkin :D
Katalle negapahoittelut... Pitkät kierrot on varmastikin inhottavia, kun sitä piinaa on niin paljon enemmän. Tsemppiä!
Marzu: Toivottavasti oireet on sitä itteään, *bd* Niin, ja myöhäiset synttärionnittelut!
Saikulle *bd*, piina-ajat sullakin edessä :) En oo ikinä ollu kattomassa Disney On Ice ¿showta, mahto olla mahtava lavashow :)
Juli: Eipä täällä kauheasti oo uhrattu ajatuksia piinailulle, kyllä se tuolla takaraivossa toistaseks mylvii :) Varmaan parin päivän päästä sitten jänskää. *bdbdbd* sulle!
Oma ).(
Kaipa tää tyttö nyt piinailee, enpä tiedä. Tuntuu vähän ettei oo laittanu ihan kaikkea pupuilun eteen kun ¿vaan¿ joka toinen päivä pupuiltiin :) Mut kp26/28-33 tänään. :)
Vilkutuksia hirmuisesti kaikille enskattarille ja plussahiutaleita!
-Mary
Hermione: Onnea kovasti plussasta! Tarrasukat pikkuiselle kyytiläiselle!
Piinailijoille plussatuulia! Hypätkäähän joukolla Hermionen matkaan plussajunaan!
Marge: Luomuplussaa toivotaan! Ja ainakin hoitoplussaa uusilla kujeilla bdbdbd!
Vilkutuksia kaikille!
nellamaija
Missäs kaikki on kun on niin hiljaista? :)
Mä vaan koko ajan lueskelen täällä juttuja, kaipa mä oon taas alkanut piinailemaan (sillon alkaa pyörimään täällä normaalia enemmän) :)
Multa jäi tosta omasta navasta aikasemmin uupumaan näitä oireita, mitä on ollut. Rinnat älyttömän kipeät, niin että oikeen tekee pahaa nukkua mahalteen yms. Toi saa aina toivonkipinän kun ei ole aikasemmin ollutkaan kipiänä... Ja sitten on välillä tossa tällä viikolla lorahdellut valkkaria normaalia enemmän (enkä usko oikeen myöhäiseen ovikseenkaan). Jepjepjep, kauheesti jänskää...! :)
Mutta halusin vaan tulla kirjottelemaan! :)
Omanapaista tekstiä tuli, sori siitä... Pitäis varmaan mennä nukkumaan :D
-Mary
Väsynyt ja lyhyt moikka kaikille enskoille!
Dajm: varsinainen yritys aloitetaan nyt tästä kierrosta, jos aloitetaan. Voi olla, että yritellään tosiaan vain tämä kierto ja jos ei tärppää, odottelemme parisen kuukautta. Miehelläni on kumma kammo loppuvuonna syntymisestä eikä siksi haluaisi vauvan syntyvän silloin... Sukunimemmekin ensimmäinen kirjain alkaa V:llä, joten olisi kuulema lapselle inhottavaa olla aina viimeinen.. :) Katsotaan nyt kuinka kuume kohoaa ja unohtuuko tuo kammo. Tosin en itse tuollaisesta ole joutunut kärsimään, koska olen syntynyt alkuvuodesta ja entinen omasukunimikin oli alkupään aakkosella alkava. Ehkä kohtalotoverit ymmärtävät... Kuukaudet vain tuntuvat pitkiltä, jos joudun vain tuon syyn takia odottamaan. Ja toisaalta se on kuitenkin lyhyt aika ja voi mennä nopeasti, jos asiaa osaa olla ajattelematta.
marzu: Toivotaan, että oireet ovat vauvan tekemiä, mutta... itselläni oli myös nuo kaikki oireet heti pillereiden lopetuksen jälkeen ja kuukautiset alkoivat kp 38. Luulen, että hormooni muutos ne aiheuttaa. Siksipä en usko, että itse luotan enää mihinkään oireisiin ennen testin plussaa...
Täällä kp1/35-38. Siis tämä kierto oli onneksi edes kolme päivää lyhyempi edellistä. Olisiko siis lyhenemään päin eli normaalimpaan suuntaan mennään. Tilasin mammaksi ovulaatiotestejä, joista minä (joka en koskaan kirjoittele mihinkään vauvakuumepalstoille) olen ollut sitä mieltä, että kummallista touhottamista. Noh... ajattelin nyt sitten kuitenkin, että onhan kiva tietää milloin kannattaa vauvaa tehtailla ja mulloin pupustella kun muuten vain tuntuu siltä. Ei voi tietää, jollei asiaa tunne tarkemmin. :)
Mitä enemmän oppii, sitä vähemmän tietää.
Paljon tärppionnea kaikille ja iloa vällyjen väliin!! Kauniita unia!
[color=violet] Huomenta kaikille enskoille ja öitä teille yökukkujille (jos niitä sattuu olemaan) :)
[color=purple]Dizku: pahoittelut negasta, mutta voihan se vielä plussaks muuttua :). Onko siellä jo toivuttu kuitenkin tuosta km:sta?
Titi: Moi, kiva ku käyt meitä morjestelemassa. Nopeesti noi sun viikotkin lisääntyy :)
[color=violet]ON: No nyt sitten päätti tätskä tulla tänne, toivottavasti se tajuaa olla tulematta noiden piinailijoiden luokse :) Olo aikalailla helpottunu ku näin kävi ( ei siis kannata pahoitella ollenkaan), viimeksi ku käynti oli niin ihmellinen. Kai tää kroppa alkaa nyt sitten palautuun taas normaaliin kiertoon tuon km:n jälkeen, on helpompi itekin laskea että missä vaiheessa kiertoa mennään.
Muutto lähestyy ja tavaraakin pitäis saada laatikoihin, mutta mistä motivaatio? Odotan kyllä innolla et päästään muuuttamaan, mutta pakkauspuuhat tökkii. Tänään oli pakko siivoilla vähän, että kehtaa päästää asunnon kattojia sisälle. Kämppä on ollu aikamoisessa kunnossa, ja koirastakin lähtee vielä jättipaljon karvaa. No kyllä se tästä.
VILKUTUKSIA kaikille enskoille
-Sara-Maria kp1/33-46 (kait, ainakin jotain sinne suuntaan)-