Millä täytteillä pitsa?
Menen kohta hakemaan turkkilais kebabbilasta pitsan. Mitä täytteitä suositteletta? Max. 4, mutta voi olla vähemmänkin. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (34)
Mita? Se ole taute. Laitta kasikarva ja talon kastikke.
nyt on meksikana pitsa, on meinaan hyvää! jotain lihaa, ja juusto ja jalopenoa kaikki kruunattu tulisella kastikkeella
kiitos vinkeistä kaverit!
Ottaisin sellaisia mistä itse pidän.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin sellaisia mistä itse pidän.
joo no mä otin sen meksikanan kun suositeltiin ja hyvää kyllä on, kiitos vielä
Salami tai prosciutto, herkkusieni, mozzarella, parmesan.
Vierailija kirjoitti:
Salami tai prosciutto, herkkusieni, mozzarella, parmesan.
tässä tosiaan on jotain lihaa ja juustoa ja auraa ja jalopenoja, kiitos vielä vinkeistä
Pitsaan tulee jauhelihaa ja ananasta yms. Pizzaan mereneläviä, mozzarellaa, tomaattia yms.
Tripla valkosipulilla että varmasti haisee pskalle.
Vierailija kirjoitti:
Tripla valkosipulilla että varmasti haisee pskalle.
heh heh ei tässä ole valkosipulia mutta kastiketta on
Min en ymmärrä kuka tuollasta pskaa itteensä sulloo. Tuolla rahalla saa rehuja kaupasta ullinkullin.
Vierailija kirjoitti:
Min en ymmärrä kuka tuollasta pskaa itteensä sulloo. Tuolla rahalla saa rehuja kaupasta ullinkullin.
aiva nhyvää ruokaa on pitsakin
pepperoni, sipuli, ananas ja jalopeno
Seksi on kuin pizza: Kun se on hyvää, se on oikein hyvää. Kun se on huonoa, se on silti aika hyvää.
Kinkku on erinomainen pizzan päällinen (täyte, jos kyseessä on calzone), jopa niinkin yksinkesena yhdistelmänä kuin Kinkku-katkarapu (mm. Vagabonda). Valitettavasti useimpien pizzerioiden kinkku ei ole kinkkua nähnytkään.
Meksikolaista kaipaavan ei enää tarvitse tyytyä kuiviin jauheisiin, vaan pizzan päälle saa aitoja chilejä, habaneroja ja jalopeñoja. Parhaista paikoista loytyy tulisen kastikkeen sijaan ihan oikeaa tabascoa.
Yksi herkku, joka puuttuu useimmista menuista on Anjovispizza. Nduja-pizza voi myös olla hakusassa, mutta kumpikin on onneksi helppo tuunata kotona Pizza Margheritasta (tjsp) lisäämällä päälle puittuva ainesosa omasta purkista.
Pepe's special?