Mitä asioita teet seksissä kumppanin mieliksi, vaikka et itse siitä nauti/kiihotu?
Toivoisin vastauksia heiltä, jotka kokevat että on hyvä seksielämä ja parisuhde. Minkälaisia asioita teet vain ja ainoastaan kumppanin mieliksi? Useimmitenhan se on niin, että toisen nautinto kiihottaa itseäkin, mutta onko jotain mitä teet kumppanillesi etkä saa siitä itsellesi kiihotusta yhtään? Mutta teet koska se on hänelle tärkeää?
Miehet ja naiset, kuka vaan, auttakaa miestä mäessä kertomalla omista kokemuksista.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei saa mitään pilluni nuolemisesta tai sormettamisesta, joten ei tee sitä. Ei siis saa edes nautintoa mun nautinnosta. En ole viitsinyt sitä häneltä vaatia, kun tuntuu että on pakkopullaa.
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä.
Luuletko että yksikään mies olisi naisen kanssa jolta ei saa nautintoa.
Miksi ihmeessä katselet noin surkeaa miestä kun parempiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni rakastaa piiskaleikkejä. Hän tykkää kun annan hänelle piiskaa ja tykkää piiskaa myös minua. Välillä annan piiskata vaikka itse en siitä kiihotu, mutta kiihotun siitä kun näen mieheni kiihottuvan siitä.
Tykkään myös antaa suuseksiä mutten niellä. Annan miehen laueta suuhun vaikka en pidä sperman mausta. Peppuyhdyntää myös tehdään vaikka en saa siitä itse kivksejä. Pieni juttu minulle kuitenkin
Itse kiihotun kun näen kumppanini kiihottuvan, siksi on kivaa tehdä hänen nauttimia juttuja.
Hänkin dildottaa minua vaikka itse ei varmaan saa siitä muuta kivaa kuin nähdä minun nauttivan siitä.Eli annat miehelle piiskaa, koska mies tykkää siitä. Annat hänen piiskata sinua, koska mies tykkää siitä. Nielet, koska mies tykkää siitä. Otat pers
Olispa enemmän miehiä jotka nauttisi antaa nautintoa naiselle.
Naiset on sosiaalistettu tyydyttämään ja palvelemaan miesten tarpeita. Miehet on sosiaalistettu saamaan tyydytystä ja palvelua naisilta. Tasan ei käy. Ehkä joku päivä tämäkin tasa-arvoistuu kun naisten sinkkuus lisääntyy kun naisia ei enää kiinnosta epätyydyttävät suhteet.
Vaimon mielestä varmaan vähän pihtaan niitä parhaimpia herkkuja. Toisaalta se karkkipäivä tuntuukin hänelle sitten erityisen erityiseltä. Silloin voi olla esimerkiksi vaikka puolen tunnin suuseksisessio erilaisilla orgasmeilla varustettuna. Tai sitten yhden jättiorgasmin viivästyttämisellä. Mikä nyt milläkin kertaa tuntuu toimivan parhaiten. Yritän silloin fiilistellä tarkoin hänen tahtoaan.
Se miksi niitä on "todennäköisesti liian harvoin" johtuu siitä, että elämä on sen verran hektistä ja työstressi+lapset tekee monesti vapaasta lepohetken. Pää kipeänä ei oikein jaksa touhuta extroja, vaikka kuinka toinen vihjailee.
kaiken paitsi kakkaleikkejä. olen mies. naisille miesten toiveet ovat aina vaan niin mahdottomia ja tekosyitä on joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei saa mitään pilluni nuolemisesta tai sormettamisesta, joten ei tee sitä. Ei siis saa edes nautintoa mun nautinnosta. En ole viitsinyt sitä häneltä vaatia, kun tuntuu että on pakkopullaa.
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä.
Luuletko että yksikään mies olisi naisen kanssa jolta ei saa nautintoa.
Miksi ihmeessä katselet noin surkeaa miestä kun parempiakin on.
Tollainen ukko sais välitömästi potkun persiille!! Ja sen ansitsisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen kuulu hyvään seksielämään ollenkaan. Se on nimenomaan huonoa seksiä, jossa vaan käytetään toista itsensä tyydyttämiseen. Hyvä seksi on nautinnollista molemmille.
Molempien nautinto kuuluu hyvään seksiin, mutta se voi olla välillä eriaikaista. Kyllä minä esim. nuolen ja sormetan vaimoani, vaikka ei se minulle ole erityisen nautinnollista. Pidän kyllä nuolemisesta, joten ei ole vastenmielistäkään. Ja sama juttu, kun vaimoni ottaa suihin. Tuskin se tuottaa hänelle suurta nautintoa, vaikka joskus kostuukin.
Hyvä seksi on ennen kaikkea toisen huomioonottavaa ja vastavuoroista. Silloin on myös yhteisiä nautinnon hetkiä ja kumpikin on tyytyväinen.
M52
Vierailija kirjoitti:
nuolen vaimoni haisevaa anaalia, kun hän haluaa.
Onko hänelle se haisevana nuoleminen nimenomaan se juttu vai haluaako vain pyllynnuolentaa mutta se nyt vaan sattuu haisemaan?
Yleensä olen innokkaana tekemään mitä vain vaimo seksihommissa pyytää. Ainoa meh-juttu, josta en oikein itse saa mitään, mutta jota vaimo usein pyytää on ns. facefuck. Vaimo pitää siitä kuin hullu puurosta, mutta itse paljon mielummin ottaisin mukavan asennon ja nauttisin vaimon tehdessä työt.
/JiiPee
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen kuulu hyvään seksielämään ollenkaan. Se on nimenomaan huonoa seksiä, jossa vaan käytetään toista itsensä tyydyttämiseen. Hyvä seksi on nautinnollista molemmille.
Tässä keslustelussa taitaa nyt mennä sekaisin kaksi eri asiaa. On eri asia tehdä jotain toisen mieliksi niin, että se ei ylitä omia rajoja, ja miellyttää toista omat rajat ylittäen. Jälkimmäinen voi olla huonoa seksiä, ensin mainittu ei. Veikkaan, että ap muutenkin tarkoitti asioita, jotka eivät tuota itselle välitöntä tyydytystä/kiihottamista, vaan mitkä tekee tuottaakseen nautintoa kumppanille. Tällaisia voi esim. olla seksiasut, suuseksi, käsin tyydyttäminen, toisen mielestä kiihottavien juttujen puhuminen... Kyllä minusta hyvään seksii kuuluu se, että haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja tehdä asioita, joista toinen pitää - mutta ei tietenkään tarvitse tehdä itselle vastenmielisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
kaiken paitsi kakkaleikkejä. olen mies. naisille miesten toiveet ovat aina vaan niin mahdottomia ja tekosyitä on joka lähtöön.
Mitä ne mahdottomat toiveet ovat? Antaisitko esimerkkejä? Ehkä ne ovat oikeasti kohtuuttomia? Ihmisellä on oikeus sanoa ei. Olen ollut hyvin onnellisessa parisuhteessa, jossa nainen vastasi toiveeseen suuhun laukeamisesta:"Kai minä kestäisin.". Siinä katosi se halu. Hän kyllä squirttasi minun suuhuni. Olen hyvin suuseksiorientoitunut, joten olisi kelvannut, mutta ei toimivassa parisuhteessa vaadita tietynlaista seksiä. En pyytänyt toiste.
Tyydytän miestäni anaaliin. Tykkään kyllä siitä kun nauttii, mutta itse akti ei ole itselleni erityisen kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä käymään minun luona nuoltavana. Tekisi mieli nuoleskella kuumaa hellepyllyä oikein pitkään ja huolella ja naida sinne pari kertaa päälle. Eka panon yhteydessä välillä kalu ulos ja kieltä oikein syvälle. Saat vaihdossa kokeilla minun vaimoa. Hänelle tylsä perusseksi on nykyisin se juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä käymään minun luona nuoltavana. Tekisi mieli nuoleskella kuumaa hellepyllyä oikein pitkään ja huolella ja naida sinne pari kertaa päälle. Eka panon yhteydessä välillä kalu ulos ja kieltä oikein syvälle. Saat vaihdossa kokeilla minun vaimoa. Hänelle tylsä perusseksi on nykyisin se juttu
sopii enemmän kuin hyvin, vaihdetaan vaan!👯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sopii enemmän kuin hyvin, vaihdetaan vaan!👯
Sopiiko se myös vaimolle? Meillä on avoin suhde. Miten tuo aiemmin esittämäni kysymys aiheesta?
tykkään masturboida miestä, mutta kun hän pyytää samaan aikaan työntämään toisen käden sormen anaaliin. työnnän kyllä mutta se ei kiihota minua millään tavalla. teen sitä kun saan vastapalveluksia ja hän nauttii siitä
Tulee tehtyä näitä vaimolle, vaikka en niin itse välitäkään:
1) lähestyssaarnaajassa vaimon kuristaminen. Tämä on minusta aika epämiellyttävää, koska ajatus siitä, ettei naisia saisi satuttaa istuu tosi syvällä takaraivossa. Toisinaan tuntuu siltä, että tämä ylittää omat rajat, mutta jos kieltäytyisin niin saisin varmuudella haukut, joten teen vaimon mieliksi, koska hän kiihottuu siitä.
2) pepun nuoleminen ja kielen työntäminen sisään. Suihkunraikkaan repun nuoleminen on sinänsä ihan kiihottavaa ja saatan tehdä sitä toisinaan oma-aloitteisestikin, mutta vaimo toivoo usein kieltä sisäänsä ja sitä teen puhtaasti hänen mielikseen. Itse koen sen ällöttävänä.
3) nainen selällään / mies kyljellään -asento. Kaikista asennoista tämä tuntuu itsestäni huonoimmalta ja sisääntyöntyminen on omasta lantion asennosta johtuen vaikeaa. Jotenkin tässä asennossa ei tule kunnollista tuntumaa, joten vaatii itseltä kovaa kiihotustilaa, joka saattaa olla välillä vähän stressaavaakin. Plussana toki se, että tästä asennosta on helppo hyväillä klitorista, mutta toisaalta kyllä se onnistuu monessa paljon mukavammassakin asennossa. Teen tätä puhtaasti vaimon mieliksi.
Tässä taannoin talvilomareissulla suostuin olosuhteiden pakosta panemaan vaimoa vuokramökin kylppärin lattialla. Hän kovasti sitä halusi, mutta oma kiihottuminen oli siinä kiikun kaakun että sai erektion pidettyä hankalassa asennossa ja kipein polvin kovalla kaakelilla. Positiiviselle puolelle kuitenkin jäi se, että hommaa ei tarvinnut hoitaa hämärässä kuten omassa sängyssä, ja myös se että seuraavana iltana sain antaa hänelle itsetyydytysnäytöksen vähän mukavammassa asennossa, koska oma tyydytys jäi tuossa lattiapanossa aika laimeaksi.
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne mahdottomat toiveet ovat? Antaisitko esimerkkejä? Ehkä ne ovat oikeasti kohtuuttomia? Ihmisellä on oikeus sanoa ei. Olen ollut hyvin onnellisessa parisuhteessa, jossa nainen vastasi toiveeseen suuhun laukeamisesta:"Kai minä kestäisin.". Siinä katosi se halu. Hän kyllä squirttasi minun suuhuni. Olen hyvin suuseksiorientoitunut, joten olisi kelvannut, mutta ei toimivassa parisuhteessa vaadita tietynlaista seksiä. En pyytänyt toiste.
Miehen pitäisi olla yht'aikaa hellä ja kunnon ottava uros esimerkiksi. Miehen pitää ymmärtää mitä nainen haluaa, mutta nainen ei puhu seksistä eikä siitä milloin haluaa. Pitäisi olla telepaatikko. Ja omat pyynnöt, esimerkiksi vaikka kissapuku, vie naisen halut kokonaan. Sitten kärvistelee pari kuukautta ilman seksiä ja kun on seksiä, niin laukeaa sekunnissa ja nainen sanoo, että miksi olet minuuttimuna. Alkaako tässä valjeta jotain? En ole todellakaan ainoa, joka tätä kokee. Mutta vikahan on miehessä... Jos ostaisit tuon ja tuon ja tuon, niin sitten ehkä olisi seksiä, mutta lähetyssaarnaajassa peiton alla.
Tiedän toki, että kohta tähän kommenttiin hyökkää "meillä tehdään vaikka mitä" naiset.
Nielen, annan mieheni panna tissien väliin.