Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet seksissä kumppanin mieliksi, vaikka et itse siitä nauti/kiihotu?

Vierailija
25.05.2024 |

Toivoisin vastauksia heiltä, jotka kokevat että on hyvä seksielämä ja parisuhde. Minkälaisia asioita teet vain ja ainoastaan kumppanin mieliksi? Useimmitenhan se on niin, että toisen nautinto kiihottaa itseäkin, mutta onko jotain mitä teet kumppanillesi etkä saa siitä itsellesi kiihotusta yhtään? Mutta teet koska se on hänelle tärkeää? 

Miehet ja naiset, kuka vaan, auttakaa miestä mäessä kertomalla omista kokemuksista. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun sukkiksiin, vaikka ne on epämiellyttävät jalassa.

N37

Vierailija
2/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan pitkiä öljyhierontoja vaimolleni. Siis ihan oikeaa hierontaa, ei mitään hipelöintiä.Teen niin, koska hän rakastaa kun hieron, vaikka se tuntuu itsestä todella raskaalta kun hieronta kestää yli 10-15min. Loppuosuus hieronnasta on sellaista mistä minäkin tykkään, kun hän sitten kääntyy selälleen, minä menen makaamaan jalkojen väliin ja saan viedä hieronnan loppuun suullani 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin ja nielen koska hän rakastaa sitä. Musta se on aina pikkasen ällöä, mutta ei niin paljon, etten haluaisi antaa sitä mistä toinen todella nauttii. 

Vierailija
4/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottelematta seksiä

Vierailija
5/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistun sidottavaksi X-asentoon aina silloin tällöin kun vaimo haluaa olla "lady domina" ja kiusata minua. Pukee väkisin mm. stay-upit, sukkahousut tai muita seksihepeneitä kun haluaa minusta hutsun itselleen. Saattaa laittaa suurenkaan ja pakko nuolettaa rintojaan, pimpsaansa, eikä anna minulle orgasmia pitkiin aikoihin. Virbrailee ja dildottaa itseään vieressäni. Lopulta pitää ratsastus "tunnin" päälläni eikä lopeta yhteen eikä kahteenkaan orgasmiini. Tämä "leikki" siis kestää useita tunteja. Normaalisti minä olen dom ja hän sidottuna.

Vierailija
6/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mistä hän pitää. Tokihan sitä kumppanille miellään iloa tuottaa, vaikka ihan kaikki ei itseäni aina sytytä.

Vierailija
7/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolen vaimoni haisevaa anaalia, kun hän haluaa.

Vierailija
8/39 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen kuulu hyvään seksielämään ollenkaan. Se on nimenomaan huonoa seksiä, jossa vaan käytetään toista itsensä tyydyttämiseen. Hyvä seksi on nautinnollista molemmille.

Vierailija
9/39 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei kannattaisi tehdä mitään.

Vierailija
10/39 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistun sidottavaksi X-asentoon aina silloin tällöin kun vaimo haluaa olla "lady domina" ja kiusata minua. Pukee väkisin mm. stay-upit, sukkahousut tai muita seksihepeneitä kun haluaa minusta hutsun itselleen. Saattaa laittaa suurenkaan ja pakko nuolettaa rintojaan, pimpsaansa, eikä anna minulle orgasmia pitkiin aikoihin. Virbrailee ja dildottaa itseään vieressäni. Lopulta pitää ratsastus "tunnin" päälläni eikä lopeta yhteen eikä kahteenkaan orgasmiini. Tämä "leikki" siis kestää useita tunteja. Normaalisti minä olen dom ja hän sidottuna.

Mikä siinä on että usein jos nainen dominoi, hän haluaa pukea miehen naiseksi? Olen itsekkin muutamalle alistunut ja kumpikin puki minulle pakolla sukkahousut jalkaan. Toinen tosin leikkasi kullin kohdalle reiän, jotta pystyi sitten oikein kiusaamaan. Toinen teippasi sukkahousujen päälle vibran jota pystyi ohjailemaan kännykällään. 

Olin siis kummassakin tapauksessa avuttomaksi kahlittuna / sidottuna.

Vierailija
11/39 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastaa piiskaleikkejä. Hän tykkää kun annan hänelle piiskaa ja tykkää piiskaa myös minua. Välillä annan piiskata vaikka itse en siitä kiihotu, mutta kiihotun siitä kun näen mieheni kiihottuvan siitä. 

Tykkään myös antaa suuseksiä mutten niellä. Annan miehen laueta suuhun vaikka en pidä sperman mausta. Peppuyhdyntää myös tehdään vaikka en saa siitä itse kivksejä. Pieni juttu minulle kuitenkin

Itse kiihotun kun näen kumppanini kiihottuvan, siksi on kivaa tehdä hänen nauttimia juttuja. 

Hänkin dildottaa minua vaikka itse ei varmaan saa siitä muuta kivaa kuin nähdä minun nauttivan siitä. 

Vierailija
12/39 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei saa mitään pilluni nuolemisesta tai sormettamisesta, joten ei tee sitä. Ei siis saa edes nautintoa mun nautinnosta. En ole viitsinyt sitä häneltä vaatia, kun tuntuu että on pakkopullaa.

Vierailija
13/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sellaista, mistä en itse pitäisi.

Vierailija
14/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuiseksi tultuani lopettanut kaiken sellaisen tekemisen, josta en itse nauti. Klassinen esimerkki anaaliseksi. Nuorempana tätä harrastin, koska jotenkin ajattelin että toista pitää miellyttää kaikin tavoin, mutta nyt olen sitä mieltä, että tällaista velvollisuutta ei ole. Ja se ei siis minusta pahalta tunnu, mutta ei millään tavalla hyvältäkään niin miksi sitä harrastaisin.

Vierailija
15/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuiseksi tultuani lopettanut kaiken sellaisen tekemisen, josta en itse nauti. Klassinen esimerkki anaaliseksi. Nuorempana tätä harrastin, koska jotenkin ajattelin että toista pitää miellyttää kaikin tavoin, mutta nyt olen sitä mieltä, että tällaista velvollisuutta ei ole. Ja se ei siis minusta pahalta tunnu, mutta ei millään tavalla hyvältäkään niin miksi sitä harrastaisin.

Tää on kyllä mielenkiintoinen. Minä kyllä mielelläni teen asioita, jotka miestäni kiihottaa, vaikka en itse niistä erityisemmin pitäisi. En oikein ymmärrä miksi ei pitäisi tehdä.

Vierailija
16/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni rakastaa piiskaleikkejä. Hän tykkää kun annan hänelle piiskaa ja tykkää piiskaa myös minua. Välillä annan piiskata vaikka itse en siitä kiihotu, mutta kiihotun siitä kun näen mieheni kiihottuvan siitä. 

Tykkään myös antaa suuseksiä mutten niellä. Annan miehen laueta suuhun vaikka en pidä sperman mausta. Peppuyhdyntää myös tehdään vaikka en saa siitä itse kivksejä. Pieni juttu minulle kuitenkin

Itse kiihotun kun näen kumppanini kiihottuvan, siksi on kivaa tehdä hänen nauttimia juttuja. 

Hänkin dildottaa minua vaikka itse ei varmaan saa siitä muuta kivaa kuin nähdä minun nauttivan siitä. 

Eli annat miehelle piiskaa, koska mies tykkää siitä. Annat hänen piiskata sinua, koska mies tykkää siitä. Nielet, koska mies tykkää siitä. Otat perseeseen, koska mies tykkää siitä.

Ja sitten miehesi dildottaa, koska sinä tykkäät siitä.

Huomaatko tässä minkäänlaista epätasapainoa?

Vierailija
17/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli annat miehelle piiskaa, koska mies tykkää siitä. Annat hänen piiskata sinua, koska mies tykkää siitä. Nielet, koska mies tykkää siitä. Otat perseeseen, koska mies tykkää siitä.

Ja sit

Höpö höpö! Olen täysin tyytyväinen seksielämääni. En itse kaipaa mitään erityisiä sirkustemppuja. Jos itse olen tyytyväinen niin sittenhän kaikki on Ok. Huomasitko edes, että sanoin, että nimenomaan kiihotun siitä kun näen mieheni kiihottuvan. Se olkoon mun fetissi seksissä 

Vierailija
18/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan mun miehen päälle usein.

Vierailija
19/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ei saa mitään pilluni nuolemisesta tai sormettamisesta, joten ei tee sitä. Ei siis saa edes nautintoa mun nautinnosta. En ole viitsinyt sitä häneltä vaatia, kun tuntuu että on pakkopullaa.

Meillä vähän toisinpäin. Saan nuoleskella ja sormettaa vaimoa ja hänelle se on ihan ok. Itse en taas ole suihinoton suurin ystävä mutta vaimo haluaa sitä toisinaan tehdä niin saa mun puolesta tehdä.

Vierailija
20/39 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen kuulu hyvään seksielämään ollenkaan. Se on nimenomaan huonoa seksiä, jossa vaan käytetään toista itsensä tyydyttämiseen. Hyvä seksi on nautinnollista molemmille.

Olen kanssasi eri mieltä. Hyvään seksiin kuuluu myös se, että haluaa tuottaa nautintoa. Mutta sen pitää olla ok sille, joka ei niin välitä jostakin. Aikuisena sitä on oppinut olemaan avoin seksin suhteen ja siitä keskustellaan ja me molemmat tiedämme, että emme halua mitään sellaista, joka olisi toiselle epämiellyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi