Kurjaa töissä ja kotona
Missään ei ole mitään mukavaa tiedossa eikä edes hetken leposijaa.
Töissä painetta ja lähiesihenkilö ei ymmärrä minua ollenkaan. Syy kääntyy aina minuun, vaikka joskus on mahdotonta tehdä hyvää työtä minusta riippumattomista syistä (muut eivät vastaa yhteydenottoihin tai aikataulut eivät pidä muualla). Hän suosii toista tiimin jäsentä enemmän, näen heidän juttelevan usein. Ei ole ketään läheisiä työkavereita, eli mitään hauskaa töissä ei ole.
Odotin viikonloppua, mutta mies mököttää ja mitään ei voida yhdessä tehdä. En yksinkään oikein, kun toinen vaeltelee kotona happamana. Tuli ikävä töihin, vaikka siellä vain tuijotan ruutua ja työpisteen seinää.
Ei kiinnosta mikään.
Kommentit (44)
Töissä tehdään töitä eikä kytätä esihenkilöä eikä seinää.
Mene ulos.
Olet tyytymätön itseesi joka paikassa. Sille on vaikea tehdä mitään. Helpompi syyttää muita.
Hanki jokin harrastus niin ei tarvitse olla kotona.
Vauva-palstalla jaettu kurjuus moninkertaistuu :-)
Mitä se on tämä elämä
pelkkää kurjuutta
sitä se on tämä elämä
pelkkää kurjuutta
itkua, hammasten kiristystä
nuoruuden hurjuutta
kehdosta hautaan ihmisen elämä on
pelkkää kurjuutta
Heitä se mies pihalle ja osta kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Heitä se mies pihalle ja osta kissoja.
Tämä <3
Haluatko asua yksin, että kotona olisi mukavaa. Eri asunnot miehen kanssa vai ei? Miksi mies on kuin hapanjuuri? Onko sanonut syytä tai syitä. Vai onko se krooninen vika. Työ hänelläkin vie ajan? Haluatko kivemman työpaikan jossa ei ole tuollaista?
Mulla on täysin sama juttu. Usein töissä on vaikeaa ja raskasta. Sitten odotan viikonloppua ja lomaa, vain tajutakseni että mies on nyrpeä ja puhumaton saattaa jopa mököttää jostakin... oon aika yksinäinen ja surullinen
Oikeasti tämän takia mennään autolla töihin
Nyt leikkautat tukkasi ja värjäytät siihen pari raitaa, sen jälkeen lähdet ulos. Taidenäyttelyt, konsertit, teatterit, kahvilat ja ihmiset odottavat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt leikkautat tukkasi ja värjäytät siihen pari raitaa, sen jälkeen lähdet ulos. Taidenäyttelyt, konsertit, teatterit, kahvilat ja ihmiset odottavat sinua.
Ei auta juuri tähän hetkeen.
Haaveile työpaikan komistuksista salaa.
Mitä pitäisi olla? Hauskaa vai?