Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen naisen huokaus

Vierailija
25.05.2024 |

Voi kun olisi joku, joku niin kiltti ja kunnollinen. Ei tarvitsisi olla akateeminen, ei saliveeti, eikä supermies.

Olisi joku sellainen jonka kanssa viettää arkea, jolle voisi joskus työkiireiden lomassa kokata vaikka pottuja ja jauhelihakastiketta. Joku sellainen, jonka kanssa käydä yöllä kalastamassa, sellainen jonka kanssa puhua viisaita tai vähemmän viisaita nuotiolla. 

Joku, joka kävisi apteekissa puolestani kun paha flunssa yllättää. Sellainen jota hoivata kun sille tulee flunssa. Joku jota odottaa kotiin. Sellainen jolle saisi puhua huolet ja jonka huolia kuunnella. Sellainen mies, joka ei välitä vaikka en olekaan timmi 20-vuotias. 

Sitä minä tässä huokaan, voi kun olisi sellainen kiva ja mukava, jonka kanssa viettää arkea.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä ei tunnu olevan. Itse olen törmännyt niihin jotka arvostaa naisessa vain sitä yhtä asiaa, ei mitään väliä millään yhteisillä keskusteluilla tai yhteisellä tekemisellä. Osallistuvat tietysti minun pakottamana ja sitten ei ole kummallakaan kivaa. Tai sitten on vähän tuota sivuavia mutta ovat lisäksi penkkiurheiluhulluja(hyi) tai sitten oluen tissuttelijoita ja laiskoja tai sitten työnarkomaaneja, joille ylityöt menee kaiken edelle tai sitten niitä joille "jätkien menot" on tärkeitä.

Vierailija
22/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä aikamoisen ihanan tuntuinen 'saalis' ja jos ihan vissy linjalla olet niinkuin minäkin, niin aina parempi. Mulle riiuu-reissu on liian pitkän taipaleen takana, harmi.

Menehän deittisaitille, niin loppuu se huokailu kumppanista kukkapikaisesti :) Ja sille herrasmiehelle joka sinut tapaa, pyydän, että kohtelee kuin kukkaa tätä ihanaa leidiä, hän on sen arvoinen. 🌷

'7'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yli 25v tai bmi on yli 20, voit unohtaa koko homman. 

Vierailija
24/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on 13 tusinassa juuri siksi että valtaosaa ei kiinnosta. Minäkään en tunne mitään vetoa noihin miehiin

Vierailija
25/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn sun huokaukseen. 

Vierailija
26/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko nuolla peräaukkoasi?

-Kilttis

Vierailija
27/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt että ansaitset tuollaisen miehen?

Mitä, onko tuossa liikaa vaatimuksia miehen suhteen?

Vierailija
28/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on M57 mutta olen ikäni sekä maantieteen puolesta niin kaukana että annetaanpa kuule tällä kertaa olla.

Vierailija
29/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin vessapaperirulla tyhjänä. Nuole.

Vierailija
30/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap todellisuudessa yliarvioit oman tasosi, minkä näköinen olet ja oletko ylipainoinen? Jos olet alhaista tasoa niin sinun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi tasoisesi mies koska ne tasokkaammat miehet saa kyllä kauniin naisen joka on katseen kestävä ja normaalipainoinen.

TasoJankkaaja HUS HUS, MENE POIS

Vierailija
31/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta skenaariolta. Mieti vielä: ehkä sinulla on nyt kuitenkin ihan hyvin...

Niin onkin, mulla on kaikki hyvin. Mutta silti haluaisin vielä jonkun kiltin ja kivan, joka voisi juoda aamukahvia kanssani. Sellainen joka tulisi töiden jälkeen kotiin ja voisimme syödä yhdessä ihan tavallista ruokaa. Joku jonka kanssa käydä saunassa ja voisimme laittaa vaikka kasvonaamiot yhdessä kasvoille, juoda terassilla vissyä ja pelata korttia. 

En tiedä mikä kaipuu iski, ja tänne on tullut nurjia kommentteja. Saa kai sitä ihminen unelmoida, kun 21 vuotta on yksin ollut.

Ap

Ymmärrän hyvin. Olen yksinäinen nainen. Olisi tosi kiva viettää tavallista arkea tavallisen tasapainoisen miehen kanssa. Mutta mistäpä keski-ikäinen miehen löytäisi, kun jonkin verran pitäisi tykätäkin. 

Vierailija
32/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä aikamoisen ihanan tuntuinen 'saalis' ja jos ihan vissy linjalla olet niinkuin minäkin, niin aina parempi. Mulle riiuu-reissu on liian pitkän taipaleen takana, harmi.

Menehän deittisaitille, niin loppuu se huokailu kumppanista kukkapikaisesti :) Ja sille herrasmiehelle joka sinut tapaa, pyydän, että kohtelee kuin kukkaa tätä ihanaa leidiä, hän on sen arvoinen. 🌷

'7'

Voi sua, kiitos :) Olet myös sellaisen tuntuinen että olet ihana kumppani sille joka sinut löytää.

Ap

Vierailija
33/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt että ansaitset tuollaisen miehen?

Mitä, onko tuossa liikaa vaatimuksia miehen suhteen?

Siis ihan liikaa vaatimuksia, kyllä sellaisen miehen joka pitää naisensa seurasta voi saada vain ne naiset, joilla on täydellinen hiusraja. Muut saa unelmoida vain sellaisesta, joka avoimesti inhoaa ja laiminlyö ja siitäkin pitää olla kiitollinen. 

Vierailija
34/34 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn sun huokaukseen. 

Ollaan yhdessä :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan