Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä tekstit jää nettiin ja niitä voi kuka vaan vedellä sieltä jos esim tarvitsee tsemppiä elämään tai ihan mitä vaan, mä en siis ymmärrä

Vierailija
25.05.2024 |

miksi te jotkut vaan valitatte ja levitätte negaa minkä ehditte tänne palstalle. Mä monesti sanon sitä, että mitä te työnnätte universumiin, te saatte myös takas. Tässä te työnnätte sitä tänne nettiin, joku voi 10v päästä googletella jotain asiaa ja se löytääkin täältä palstalta jonkun aloituksen, mikä on ihan täyteen päänaukomista ja masentelua. Mitä te kuvittelette, että se ihminen saa siitä itselleen?

Olkaa aikuisia ja vastuullisia. Mikään muu ei oo naurettavempaa kuin aikuinen ihminen, kuka kokoajan valittaa kaikesta.

<3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/6 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti päätit itse valittaa tänne :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan asiallisesti keskustelee negatiivistista ihmisistä ja asioista täällä, onhan se vain ja ainoastaan hyvä asia. Että käsittelee ja saa vertaistukea. Jos taas ilkeilee täällä sadistisesti, se taas on toinen juttu, aidosti negatiivista ja tarpeetonta. Harva valittaa jatkuvasti, useimmilla on täällä perhe ja muutakin elämää kuin vauva-palsta. Kyllä meidän äitien ja isien elämään mahtuu kaikenlaista, iloa ja hyvääkin. Ehkä ymmärrät paremmin kun saat omia lapsia.

Oma viestisi ei ole erityisen empaattinen vaan passiivisaggressiivinen sydämineen päivineen. Mitä sinä sait viestin kirjoittamisesta?

Vierailija
4/6 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani Valkeakosken tapahtumasta, tuli minulta positiivinen oksennus.

Vierailija
5/6 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei mieti, että nämä tekstit jäävät nettiin, olet oikeassa. 

Minä kirjoitan kaiken tiedostaen, että ne voidaan myöhemmin yhdistää nimeeni, sattuneesta syystä.

Tämä on ihan ok, tosin rajaa sitä, mistä kaikesta avaudun.

Mutta mielipiteeni ovat omani, ei häiritse jos joku ne lukisi.

Olen länsimaisessa demokratiassa elävä ihminen ja minulla on oikeus olla omaa mieltäni.

Vierailija
6/6 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommentti on ilmoitettu.

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Noniin, tämä todistaa sen mitä yritinkin kertoa. Tänne ei kannata kirjoittaa mitään mietittyä vaan sylkeä paha olo tai rölliveistit ulos. Näin ei menetä mitään arvokasta kun viesti poistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän