Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokajakelu - mitä olette saaneet viime aikoina?

Vierailija
26.04.2024 |

Itse sain tänään arpanumeron jonon loppupäähän (meitä oli noin 60 ja olin sijalla 50).

Sain kasvislasagnea (20 x 30cm astia pakasteena, kouluista saatu ylijäämäruoka), Salosen juuresleipä (parasta ennen 26.4), Porokylän kaurarieska (parasta ennen 30.4).

Yleensä leipä on jo päiväysvanhaa tai pakasteessa säilöttyä, joten niiden suhteen kävi tuuri tänään että oli vielä jopa tuoretta!

Suht ok hyviä tuorevihanneksia riittää yleensä vaan jonon puoliväliin asti, joten tässä mitä tarjottiin mutta en ottanut:

Kilo itäneitä perunoita, lähes mustia banaaneita olisi saanut niin paljon kuin haluaa, 2 kpl(!) pientä lähes homeista porkkanaa, valmis salaattisekoitus pussi jossa viimeinen käyttöpäivä oli eilen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minuakin kiinnostaa. Laita ap vielä missäpäin Suomea kävit ruokajakelussa kun täällä on kerrottu että eripuolilla maata on erilainen anti.

Vierailija
2/10 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin kävin pitkästä aikaa. Systeemi oli muuttunut, odottelin aikani, mutta lopulta annoin numerolappuni jollekin myöhemmin tulleelle ja lähdin. Joten jäi arvoitukseksi mitä olisin saanut.

Tilanteeni oli väliaikaisesti heikko, selvisin seuraavaan rahapäivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään kun sanottiin että loppu.

Vierailija
4/10 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä minuakin kiinnostaa. Laita ap vielä missäpäin Suomea kävit ruokajakelussa kun täällä on kerrottu että eripuolilla maata on erilainen anti.

Itä-Uusimaa

Vierailija
5/10 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä olisi mitään keliaakikolle. Onneksi ei ole tarvinnut käydä.

Vierailija
6/10 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut että Etelä-Suomessa on huonommin jaettavaa ja pohjoisessa paremmin. Tokikaan ruokajakeluita ei edes kaikilla paikkakunnilla ole.

Vierailija
7/10 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotitko pitkään? Onpa ikävä juttu että et saanut mitään. Tuolla kyllä kaikki saa jotain ainakin pakasteesta ja leipää tuntuu jäävän yli lähes joka kerta.

Mutta aika paljon todella ala-arvoista ruokakin tarjotaan, kuten noita itäneitä perunoita ja homeisia vihanneksia/hedelmiä.

ap

Vierailija
8/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonotitko pitkään? Onpa ikävä juttu että et saanut mitään. Tuolla kyllä kaikki saa jotain ainakin pakasteesta ja leipää tuntuu jäävän yli lähes joka kerta.

Mutta aika paljon todella ala-arvoista ruokakin tarjotaan, kuten noita itäneitä perunoita ja homeisia vihanneksia/hedelmiä.

ap

Mikä ongelma niissä on? Senkus leikkaa huonot kohdat pois. Mulla on usein jääkaapin lokerossa noita ns. huonoksi menneitä kasviksia. Käytän ne aina kerralla pois vaikka kasvissosekeittoon, hyvin uppoavat tuollaiseen ruokaan. 

Vierailija
10/10 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäneet perunat jos on mahdollista istuttaa niin saa syksymmällä perunoita. Minä keväällä vien itäneet potut mein maalle, kivaa syksyllä keittää sitten ja nauttia vaikka sillin kera.