Ihana kesä on ja on lämmintä ja kesämökillä ollaan. Olutta on ja ei vois paremmin olla.
Minun serkku tuli tänne ja sen mies ja lapsi ja tyttöystäväni ja veljeni on täällä myös. Uimassakin kävin peräti , en käy uimassa kovin usein mutta tänään kävin kun tuntuu että on +35 ainakin.
Kommentit (34)
Tänä kesänä en töitä tee. Ihanaa aikaa.
Ehkä sitten taas ensi kesänä, suapi nähä.
Minä olen 15 vuotta aina ollut kesäisin töissä ja olen naimisissa ja vaimo aina sanoo etten ehdi lomailla. Nyt tämä vuosi ja kesä on lomaa koska irtisanouduin. On harmittanut aina ettei vaimon kanssa ole voitu tehdä kunnolla mitään kesällä eikä ole voitu matkustella. Talvella ollut lomaa toki joskus mutta nyt olen luvannut vaimolle että nyt tehdään kaikkea mitä se haluaa ja matkustellaan ympäri suomee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin eilen mökille, yksin. Toin mukanani 10 kaljaa. Kaadoin yhden puun, karsin ja pätkin sen. Lisäksi sahasin talvella kaatuneen puun pätkiksi ja karsin oksat.
Sitten pistin moottorisahan pois. Avasin ekan kaljan. Aloin raahaamaan risuja kasaan, että poltan joskus pois. Sitten vähän evääksin lihapiirakkaa, toinen kalja. Pöllejä kasaan. Kolmas kalja.
Sauna kuumenemaan. Lisää kaljaa. Saunaan. Lisää kaljaa. Lopulta aamulla oli jäljellä 2 prk.Mökillä olutta tosiaan kuluu.
Totta, klapeja menee ja olutta. Suomen kesä on saunomista mökillä ja oluen juontia. Sitä täälläkin tehdään. Ei ole nyt mitään hommiakaan kun kaikki tehty jo edellisinä kesinä. Just nyt kaikki kaveritkin haluaa tulla mökilleni. Juhannuksena tänne tulee varmaan 15 tyyppiä ja suurinosa joutuu nukkuu pihalla teltassa.
Ne tyypit sammuu sun sänkyyn ja sinä nukut pihalla!
Voi että se on ihanaa, että teillä on kaljaa. Eihän ihminen muuta tarvitsekkaan, kunhan on kaljaa. Ehdittekö käymään jääkiekon MM-kisoissa juomassa halpaa kaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi että se on ihanaa, että teillä on kaljaa. Eihän ihminen muuta tarvitsekkaan, kunhan on kaljaa. Ehdittekö käymään jääkiekon MM-kisoissa juomassa halpaa kaljaa?
Mökillä on kaksi pääfunktiota:
1) saunominen, uiminen ja kalastus
2) kaljan juonti
Jos jompikumpi otetaan pois, mökkeily muuttuu tylsäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä on kaksi pääfunktiota:
1) saunominen, uiminen ja kalastus
2) kaljan juonti
Jos jompikumpi otetaan pois, mökkeily muuttuu tylsäksi
Jos kalja on alkoholipitoista, niin silloin uiminen on kielletty. Uiminen ja alkoholi eivät kuulu yhteen!
Liian lämmintä. Kun menee yli 18 asteen lämpötila niin on liian lämmintä. Onneksi ilmalämpöpumppu viilentää.
Vierailija kirjoitti:
Noin paljon porukkaa ja sulla ei perempaa tekemistä ole, kuin kirjoittaa tyhjänpäiväisyyksiä tänne 🙄
Kai ne muut ihmiset hetken osaa ilman ap:takin olla. Oletko "hiukan" kateellinen?
Silloin kun ollaan mökillä niin jätetään internet ja youtube kotiin sillä mökillä kuuluu levätä ja hoitaa mökin puutarhaa.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko saada pillua tänään?
Taasko isäsi kysyi sinulta noin kun menit äitisi kanssa saunaan?
Mökillä myös,ei ole kaljaa mutta aurinko paistaa ja itikoita on enemmän kuin tänä vuonna kertaakaan.
Totta, klapeja menee ja olutta. Suomen kesä on saunomista mökillä ja oluen juontia. Sitä täälläkin tehdään. Ei ole nyt mitään hommiakaan kun kaikki tehty jo edellisinä kesinä. Just nyt kaikki kaveritkin haluaa tulla mökilleni. Juhannuksena tänne tulee varmaan 15 tyyppiä ja suurinosa joutuu nukkuu pihalla teltassa.