Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun jostain ihmisestä tulee aina vain paha olo

Vierailija
25.05.2024 |

Henkilö, joka ei keskustele, ei koskaan kysy toisten kuulumisia, ei ole muista kiinnostunut, monopolisoi keskustelua ja kaikki on aina negatiivista! Mikään ei koskaan ole hyvin vaan kaikesta ja kaikista löytyy jotain huonoa ja inhottavaa ja halveksittavaa.

Ja kyllä, niinhän minäkin valitan nyt ja minusta on luonnollista, että jokainen kertoo välillä vaikeistakin asioista elämässään. Mutta ihminen, joka ei mitään muuta tee! Kaikki on aina pielessä ja ikävää. Ja se on jatkuvaa monologia ja keskustelun monopolisointia. Jos joku yrittää kommentoida jotain niin tämä puhuu päälle, lopettaa keskustelun, ei koskaan kysy muiden kuulumisia eikä halua sietää että muut mitään edes puhuisivat. En ihan jaksaisi lohduttaa ja kannatella jotakuta vain koska häntä harmittaa putkiremontti samalla kun itse taistelen musertavan surun kanssa läheisen menettämisen takia. Se vain tuntuu niin väärältä ja epäreilulta.

Silti tämä on jatkuvasti yhteydessä ja pyytelee tapaamaan. Mutta minä en halua kun ihan jo hänen viestittelynsä vie energian ja jättää ikävän olon! En vain kehtaa suoraan sanoa vaan pysyn vain etäällä. Välillä jopa blokkasin somesta mutta hän keksi uuden tavan ottaa yhteyttä. Ei vaikuta yhtään tajuavan etten halua olla tekemisissä.

No, en tiedä mitä tällä haen kun tiedän mitä teen. Mutta ehkä eniten ihmetyttää, että eikö tällainen henkilö tajua oikeasti miksi hänen kanssaan ei haluta olla? Pitääkö se sanoa suoraan? Koska nyt tilanne on vain jäänyt roikkumaan niin, että kerron hänen ehdotuksiinsa ettei minulle sovi tapaaminen mutta sitten hän vain viestittelee uudestaan ja ehdottaa uusia aikoja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi