Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"

Vierailija
25.05.2024 |

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki. 

Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.

Kommentit (1397)

Vierailija
1361/1397 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on se trendi että nuoret naiset pariutuu vanhempien miesten kanssa. 

Minun lähipiirissä ei tällaista trendiä ole näkynyt missään.

Itse asiassa en tiedä edes koko paikkakunnaltani ainuttakaan tällaista paria.  Jotain 50 000 asukkaan kaupunki.

Ei ole vastaan tullut.

Joku ihme someilmiö tämäkin, kovasti puhetta mutta oikeasti näkyy missä?

Ei tietenkään ole vastaan tullut, kun yleensä noissa ikäerosuhteissa mies nyt vaan on ihan aidosti nuorekas ja itsestään huolta pitänyt, jolloin ikäero ei iske silmille kadulla käytännössä mitenkään. Se on tietysti puppua, jos oikeasti aletaan väittämään, että kellä tahansa kaljamahalla olisi mahdollisuuksia. Ei tietenkään ole, mutta eipä toisaalt

Kun lehtijutuissa esitellään ison ikäeron pari, on miehellä blondattu tukka kammattu ylös, vaatteina farkkutakki ja repaleiset farkut ja jalassa tennarit. Siinä se nuorekkuus, joka häviää heti, kun mies riisuu vaatteet.

Kuulostaa tauskilta. Kieltämättä toivoo  hänenkin pitävän vaatteet päällään.

Vierailija
1362/1397 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: Bangkokin liput taskuun ja takaisin tulevan nuoren äidin kanssa. Onnistuu keski-ikäisellä vielä helposti. Useat tutut ovat näin toimineet.

Kuinkahan moni näistä jahkaajista ajattelee että on parempi saada puoliksi bangladeshilainen lapsi kunhan sen saa mahdollisimman myöhään 

Aika tasan nolla.

He voivat toki kohdata bangladeshilaisen ihanan naisen, joka vielä toivoo lasta. Ko. nainen on niin ihana, että hänen kanssaan mies voikin sellaisen tehdä, toisin kuin harmaan, kuolemalta haisevan suomitantan.

Onneksi suominaisia ei haukuta koko ajan palstalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1397 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan miehenä lapsia ehkä vasta joskus noin 40 v. Miksi elämänvalintani häiritsevät eräitä naisia niin paljon? 

Vierailija
1364/1397 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä tosiaan haaveilla, mutta sekin, että nykyisin myös miesten odotetaan osallistuvan lastenhoitoon, eikä viisikymppinen jaksa yövalvomisia enää samalla tavalla.

Aloitus on "melkein nelikymppisistä"

Speérmaämpärí 

Sulla varmaan on sellainen ämpäri siellä pierukuutiosi nurkassa, kun tuntuu olevan tuttu kapine. Vinkki: tyhjennä sitä välillä, löyhkä lienee näillä helteillä varsin ikävä. Toinen vinkki: se tuskin tulee kovin helposti raskaaksi, joten kannattaa alkaa katsella niitä Bangkokin lentoja.

Sehän on hyvä ettet tule raskaaksi, mies saa silloin just sen mistä maksaa.

Miksi ihmeessä spekuloit minun raskaaksi tulemisestani, kysehän oli siitä sinun ämpäristäsi?

On ihan ok että sulla on eroottinen suhde siihen ämpäriisi, mutta jotain rajaa tuon yksityisen suhteesi esittelyllä pitkin nettiä. Kaikkia ei todellakaan kiinnosta, mitä sinä sen kanssa puuhaat. Pidä yksityiset asiasi yksityisinä.

Vierailija
1365/1397 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on se trendi että nuoret naiset pariutuu vanhempien miesten kanssa. 

Minun lähipiirissä ei tällaista trendiä ole näkynyt missään.

Itse asiassa en tiedä edes koko paikkakunnaltani ainuttakaan tällaista paria.  Jotain 50 000 asukkaan kaupunki.

Ei ole vastaan tullut.

Joku ihme someilmiö tämäkin, kovasti puhetta mutta oikeasti näkyy missä?

Ei tietenkään ole vastaan tullut, kun yleensä noissa ikäerosuhteissa mies nyt vaan on ihan aidosti nuorekas ja itsestään huolta pitänyt, jolloin ikäero ei iske silmille kadulla käytännössä mitenkään. Se on tietysti puppua, jos oikeasti aletaan väittämään, että kellä tahansa kaljamahalla olisi mahdol

Ei hän ole mikään puudeli vaan ihan todellinen nainen, hyväkäytöksinen ja kiltin oloinen, samaa ei ikävä kyllä voi miehestä sanoa. Iso epäsuhta käytöksessäkin tällä parilla.

Vierailija
1366/1397 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan miehenä lapsia ehkä vasta joskus noin 40 v. Miksi elämänvalintani häiritsevät eräitä naisia niin paljon? 

Onko tässä taas joku iältään ja sukupuoleltaan määrittelemätön trolli? Miehet eivät kuulemma usko moisiin juttuihin. 🤷

Vierailija
1367/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä taas joku iältään ja sukupuoleltaan määrittelemätön trolli? Miehet eivät kuulemma usko moisiin juttuihin. 🤷

Vaikuttaa tosiaan siltä että itse kirjoitit tuon viestin, päästäksesi paheksumaan sitä.

Vierailija
1368/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä tosiaan haaveilla, mutta sekin, että nykyisin myös miesten odotetaan osallistuvan lastenhoitoon, eikä viisikymppinen jaksa yövalvomisia enää samalla tavalla.

Speérmaämpärí 

Sulla varmaan on sellainen ämpäri siellä pierukuutiosi nurkassa, kun tuntuu olevan tuttu kapine. Vinkki: tyhjennä sitä välillä, löyhkä lienee näillä helteillä varsin ikävä. Toinen vinkki: se tuskin tulee kovin helposti raskaaksi, joten kannattaa alkaa katsella niitä Bangkokin lentoja.

Miksi ihmeessä spekuloit minun raskaaksi tulemisestani

Etkö ymmärrä? Sinä olet se ämpäri.

Vierailija
1369/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Speérmaämpärí 

Mik

Etkö ymmärrä? Sinä olet se ämpäri.

Joku sun oma fantasia, että se nurkassasi nököttävä ämpäri onkin joku anonyymi palstakirjoittaja? En oo ennen tuollaisesta kuullut, mutta ihmisen seksuaalisuushan on niin moninaista. Tuleeko siitä hyvät kiksit?

Vierailija
1370/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tosiaan siltä että itse kirjoitit tuon viestin, päästäksesi paheksumaan sitä.

Vaikuttaa enemmänkin siltä, että sinä kirjoitit sen päästäksesi paheksumaan sen kommentoijia.

Vierailija
1371/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse sitten yhtään. Paitsi jos tulet sitten tänne kirjoittamaan joka päivä, miten suomalaiset nuoret naiset ovat niin nirsoja, kun eivät ole kiinnostuneita nelikymppisistä miehistä. Sinullakaan ei taida vielä olla sitä tulevien lastesi äitiäkään rinnallasi vai onko?

Vierailija
1372/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse sitten yhtään. Paitsi jos tulet sitten tänne kirjoittamaan joka päivä, miten suomalaiset nuoret naiset ovat niin nirsoja, kun eivät ole kiinnostuneita nelikymppisistä miehistä. Sinullakaan ei taida vielä olla sitä tulevien lastesi äitiäkään rinnallasi vai onko?

Miksi hän tulisi? Ainoat jotka tuota narratiivia viljelee ovat naiset, jotka väittävät miesten tekevän sitä jatkuvasti ja kaikkialla.

Kukaan muu ei sitä nirsoilusta valittamista vain havaitse missään...

Mitä víttuiluusi hänen lastensa äidistä tulee... kukapa naisista nykyään tietää, niillä on tapana juosta vieraan munan perässä joten on erittäin epätodennäköistä että 20-35-vuotiaista löytyisi sellaista uskollista naista.

Kyllä miehillä saa kriteerit olla. Naisilla sen ymmärtää kun vauvakuumeisena kelpaa aivan kuka tahansa.

Vierailija
1373/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En deittaile juuri nyt, mutta ihan parin viimeisen vuoden aikana muutama nainen on ilmaissut halunsa hankkia lapsiani kanssani. Itse olen päättänyt, etten halua perhettä juuri nyt, vaan haluan keskittyä uraani ja muuhun. Kaikki nämä naiset olivat reippaasti nuorempia, usein yli 10 v nuorempia (itse olen siis kolmekymppinen). Näiden tietojen valossa tuskin alle kymmenessä vuodessa olen muuttunut sellaiseksi muumioksi, ettei edelleenkin sukukypsä nainen haluaisi minua... Mutta hypoteettisestikin, vaikken löytäisi sopivaa naista, selvästi lasten hankkiminen ei ole koskaan minulle ollut prioriteetti, jos en kerta niitä edelleenkään ole hankkinut, monista mahdollisuuksista huolimatta. Joten eipä elämä siihenkään päättyisi, mutta tosiasiassa tulen hankkimaan muutaman lapsen, ja millä aikataululla sen teen ei pitäisi ketään kiinnostaa tai loukata. 

Vierailija
1374/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En deittaile juuri nyt, mutta ihan parin viimeisen vuoden aikana muutama nainen on ilmaissut halunsa hankkia lapsiani kanssani. Itse olen päättänyt, etten halua perhettä juuri nyt, vaan haluan keskittyä uraani ja muuhun. Kaikki nämä naiset olivat reippaasti nuorempia, usein yli 10 v nuorempia (itse olen siis kolmekymppinen). Näiden tietojen valossa tuskin alle kymmenessä vuodessa olen muuttunut sellaiseksi muum

*lapsia kanssani. Kirjoitin nopeasti kännykällä.

Vierailija
1375/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kukapa naisista nykyään tietää, niillä on tapana juosta vieraan munan perässä joten on erittäin epätodennäköistä että 20-35-vuotiaista löytyisi sellaista uskollista naista.

Toi on muuten totta. Kaikkein eniten peppua jakavat n. kolmikymppiset mimmit, joko jonkinlaisen ikäkriisin takia tai sitten vauvakuumeen takia. Useimpia ei haitannut pätkääkään vaikka olivat varattuja.

Vierailija
1376/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kukapa naisista nykyään tietää, niillä on tapana juosta vieraan munan perässä joten on erittäin epätodennäköistä että 20-35-vuotiaista löytyisi sellaista uskollista naista.

Toi on muuten totta. Kaikkein eniten peppua jakavat n. kolmikymppiset mimmit, joko jonkinlaisen ikäkriisin takia tai sitten vauvakuumeen takia. Useimpia ei haitannut pätkääkään vaikka olivat varattuja.

Mene hotelli vantaaseen ja järkyty.

Jos pääset sieltä pois ilman seksin harrastamista niin saat kunniamerkin.

Vierailija
1377/1397 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: Bangkokin liput taskuun ja takaisin tulevan nuoren äidin kanssa. Onnistuu keski-ikäisellä vielä helposti. Useat tutut ovat näin toimineet.

Kuinkahan moni näistä jahkaajista ajattelee että on parempi saada puoliksi bangladeshilainen lapsi kunhan sen saa mahdollisimman myöhään 

Aika tasan nolla.

He voivat toki kohdata bangladeshilaisen ihanan naisen, joka vielä toivoo lasta. Ko. nainen on niin ihana, että hänen kanssaan mies voikin sellaisen tehdä, toisin kuin harmaan, kuolemalta haisevan suomitantan.

Onneksi suominaisia ei haukuta koko ajan palstalla..

Miten se menikään... 

AIvan nyt mä muistan! 

Ahem...

Faktojen kertominen ei ole haukkumista.

Vierailija
1378/1397 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 39-vuotias nainen enkä tiedä haluanko lapsia. Jos haluaisin, se on sitten joskus kun se täydellinen mies tulee vastaan.

Vierailija
1379/1397 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En deittaile juuri nyt, mutta ihan parin viimeisen vuoden aikana muutama nainen on ilmaissut halunsa hankkia lapsiani kanssani. Itse olen päättänyt, etten halua perhettä juuri nyt, vaan haluan keskittyä uraani ja muuhun. Kaikki nämä naiset olivat reippaasti nuorempia, usein yli 10 v nuorempia (itse olen siis kolmekymppinen). Näiden tietojen valossa tuskin alle kymmenessä vuodessa olen muuttunut sellaiseksi muum

Sivusta vaan, että 30v mies on kyllä ihan eri asia naisten silmissä kuin 40v mies. 

Vierailija
1380/1397 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En deittaile juuri nyt, mutta ihan parin viimeisen vuoden aikana muutama nainen on ilmaissut halunsa hankkia lapsiani kanssani. Itse olen päättänyt, etten halua perhettä juuri nyt, vaan haluan keskittyä uraani ja muuhun. Kaikki nämä naiset olivat reippaasti nuorempia, usein yli 10 v nuorempia (itse olen siis kolmekymppinen). Näiden tietojen valossa tuskin alle

Sivusta vaan, että 30v mies on kyllä ihan eri asia naisten silmissä kuin 40v mies. 

Tietysti on. Samahn koskee naisia jotka täällä fantasioi kuinka parikymppiset pojat on jonossa niiden oven takana, heidän ollessa niiden poikien äitien ikäisiä, vanhempiakin.

Kas kun ne viestit saavat runsaasti tykkäyksiä.

- Toiselta sivulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi