Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"

Vierailija
25.05.2024 |

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki. 

Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.

Kommentit (1397)

Vierailija
81/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei se ikä niin ongelma ole ja tulot vielä kasvaa nopeasti. Eli nelikymppiset parhaita isäksi. Ei enää tarvitse kiirehtiä ja vouhottaa, talous kunnossa ja huvit huviteltu.

Naisilla tulee fyysiset rajat vastaan.

Siemennesteen laadulla on merkitystä. Laatuun vaikuttavat muun muassa miehen ikä sekä ylipaino.

Miehen sperman laadulla on luultua suurempi merkitys raskauden jatkumisen kannalta, selvisi brittiläisen Imperial College London -yliopiston tutkimuksesta. Tutkimuksessa verrattiin kahta ryhmää: pareja, jotka olivat kokeneet useita perättäisiä keskenmenoja ja pareja, joiden raskaus oli jatkunut normaalisti. 

Suurin ero kahden ryhmän välillä havaittiin siemennesteen laadussa.

Brittitutkimuksen mukaan keskenmenoihin vaikuttaa myös miehen ikä: Keskenmenoja kokeneessa ryhmässä miesten keski-ikä oli 37 vuotta. Se oli seitsemän vuotta korkeampi kuin niiden miesten, joiden kumppanien raskaus oli jatkunut. 

On tutkittu, että 35 ikävuoden jälkeen erilaiset mutaatiot miehen spermassa lisääntyvät, joten iällä on suuri vaikutus siemennesteen laadun kannalta.

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/raskaus/tutkimus-toistuvien-kesken…

Vierailija
82/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos 35-40v mies tai nainen "miettii vielä" niin yleensä lapsia ei tule. Osa sanoo noin tarkoituksella vaikka tietävät että eivät halua lapsia.

Tämä on muuten törkeyden ja itsekkyyden huippu. Osa miehistä johtaa lisääntymisikäisiä naisia harhaan, eivät halua suoraan sanoa etteivät tule koskaan haluamaan lapsia ja hukkaavat näin toisen aikaa. Oksettavaa.

Näin on, mutta pitää myös olla naiivi jos ajattelee  että se 38-vuotiaan ehkä joskus muuttuisi yhtäkkiä muutamassa vuodessa. 

Totta, tämän takia nämä kannattaa ehdottomasti kiertää kaukaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä kiire. Just tuossa jokunen aika sitten kävi vastaanotollani vanhus, joka alkoi yhtäkkiä puhumaan 2-vuotiaasta pojastaan, joka on erityislapsi. Mä olin hetken silleen, et kuulinkohan nyt oikein, mutta niin vaan tällä 65-vuotiaalla oli 43-vuotiaan rouvansa kanssa kaksi alle 5-vuotiasta. Molemmat erityisiä tottakai. Kannattaa kuitenkin harkita, uskaltaako ihan noin vanhaksi odottaa ennen lapsentekoa niitten miestenkin.

Kannattaa tutustua tilastoihin niin ymmärrät että tuo on tosi harvinaista. 

Sarkasmia.

Vierailija
84/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni noista oikeasti lapsien hankkimista edes harkitsee, ja kuinka moni valitsee deittiäpissä vaan neutraalin "ehkä joskus" vaihtoehdon koska jyrkkä ei voi vaikuttaa liian jyrkältä? 🤔

Voipi olla. Mutta saattavat vaan ampua itseään nilkkaan sillä, nimittäin minä taas toivoisin että toinen sanoisi jyrkän ein, koska se on minunkin kanta. Jos alkavat valehtelemaan jotain "ehkä joskus", niin päättelen että tämä ei ole sopiva mies minulle. Paras vaan olla rehellinen jos haluaa itselleen sopivan kumppanin.

Vierailija
85/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle 40v on paras ikä isäksi. On hyvä työ ja palkka millä turvaa perheen ja lasten elämän. 

Noilla ei ole mitään väliä verrattuna siihen, että mies on turvallinen, perheeseen sitoutunut ja omaa hyvät tunnetaidot. Nämä paranevat keskiluokkaisella miehellä usein ainakin jonkin verran 40v+, kun joutuu miettimään miksei hyvä asema töissä tuonutkaan onnea.  

Minä halusin että puoliso jaksaa jakaa yövalvomisia kanssani, sekä katsoa kiipeilevän ja sekoilevan taaperon perään. 

Mies on minua 7 vuotta nuorempi ja hyvin on onnistunut tasajako arjessa.

Vierailija
86/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä näille miehille  tietenkään kelpaa ikäisensä nainen jolla on lapsia,eivät ymmärrä  miten harvassa on  19vuotias joka tahtoo perustaa perheen 40vuotiaan ukon kanssa.

Ellei ole joku sikarikas filmitähti jolla on oma kartano.

Naisia kiinnostaa miehissä siis vain raha ja julkisuus.

Vierailija
87/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa: Haluan pillua ehdottomasti nyt ja jos sen saaminen vaatii jotain mielipidettä (enkä ole varma millä mielellä olet liikkeellä) niin vastaan on ehkä. Vastaus on oikeasti pillulle kyllä ja lapsille ehdotin ei helvetissä ikinä, mutta siis sitä pillua kiitos.

Se on juurikin näin. Vastaan kaikkeen juuri niin että se maksimoi mahdollisuuden saada seksiä.

Minä olen tätä asiaa kysynyt miehiltä. Jopa vasektomian läpi käynyt exäni vastaa lasten hankinnalle ehkä :D Ei ole todellakaan tarkoitus hankkia yhtään elätettävää kun niitä matkan varrelle jääneitä lapsiakaan ei tule ikinä tavattua eikä elatusmaksuja maksettua.

Vierailija
88/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan pointti ei tainnut olla 4-kymppiset miehet jotka HALUAVAT lapsia, vaan 4-kymppiset jotka eivät vieläkään tiedä HALUAVATKO lapsia vai ei! Tuo on asia mikä pitäisi päättää ja tietää ihan viimeistään 35v tienoilla, molempien sukupuolten. Ja sitten tehdä sen asian eteen töitä, oli kyseessä sitten ehkäisy jos lapsia ei halua (mielellään vasektomia), tai aktiivinen lisääntymiskumppanin hakeminen.

Jos keski-ikäinen ihminen ei vielä tiedä edes mielipidettään yhteen elämän suurimmista päätöksistä, niin en voi tuollaista ihmistä kovin kypsänä aikuisena pitää muutenkaan. Ja näitä näkee vielä 45+ ikäisissäkin...

Tämähän on ihan selvä juttu. Miehet eivät oikeasti halua lapsia, mutta eivät halua sulkea deittimarkkinoilta pois lapsia ehkä haluavia naisia.

J

Miesten logiikkaa hyvinkin. Tähän logiikkaan kuuluu myös alko, itse hain alkotonta kumppania kun itse en alkoa käytä. Tapailumies sanoi olevansa alkoton ja tupakoimaton. Kävi kuitenkin ilmi, että viihteellä tupakoi ja ottaa sixpäckin kaljaa silloin tällöin, kun ei semmoinen mitään kunnon juomista tai tupakointia edes ole. Olin tyrmistynyt. Nykyään minulla liikunnallinen, tupakoimaton ja alkoton kumppani joka ei onnekseni halua lasia. Itsekään en lapsia halua. Tämäkin asia keskusteltiin läpi heti tavatessamme. Totuudet heti kehiin ettei haaskaisi toisen aikaa. 

Vierailija
89/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tasapuolisuuden nimissä voisi miehiäkin "valistaa" siitä, että lapset kannattaisi olla tehtynä ennen kuin täyttää 30, kun se miesten sperman laatu tippuu tuon jälkeen ja lapselle tulee todennäköisemmin ties mitä terveysongelmia. Mutta alle 25-vuotiaana olet liian nuori ja vastuuton isäksi ja varmasti kyläpyöräkin. Toisaalta työnantaja pitää sinua riskinä vähintään 50-vuotiaaksi, jos et ole tehnyt lapsia ja jos taas toisaalta sinulla on niitä, olet myös uhka työnantajalle, kun kuitenkin jäät pois töistä hoitaaksesi sairasta lastasi. Ja sinun pitää olla aina valmis elättämään sekä kasvattamaan lapset, koska voit todennäköisesti joutua yh-isäksi, jos lasten äiti lähtee lätkimään. Ja tietenkin sukulaiset ihmettelevät, jos sinulla ei ole hoitoviettiä, et pidä lapsista tai sinulla ei ole maagisesti puolisoa, okt, autoa ja lapsia noin 25-vuotiaana. 

Tätähän naisille jauhetaan ikuisuuksiin asti.

Vierailija
90/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pystyy lisääntymään tuostakin myöhemmällä iällä. Naisilla se ikä vaikuttaa lisääntymiseen ei miehillä

Vierailija
91/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa: Haluan pillua ehdottomasti nyt ja jos sen saaminen vaatii jotain mielipidettä (enkä ole varma millä mielellä olet liikkeellä) niin vastaan on ehkä. Vastaus on oikeasti pillulle kyllä ja lapsille ehdotin ei helvetissä ikinä, mutta siis sitä pillua kiitos.

Se on juurikin näin. Vastaan kaikkeen juuri niin että se maksimoi mahdollisuuden saada seksiä.

Minä olen tätä asiaa kysynyt miehiltä. Jopa vasektomian läpi käynyt exäni vastaa lasten hankinnalle ehkä :D Ei ole todellakaan tarkoitus hankkia yhtään elätettävää kun niitä matkan varrelle jääneitä lapsiakaan ei tule ikinä tavattua eikä elatusmaksuja maksettua.

Tuo on suoranaista valehtelua. Vasektomiasta tulee kertoa heti. Ei kummakaan ettei naisia miehet enää kiinnosta kun tällaisia huijareita maailma täynnä. Sinkkuus lisääntyy ja miehet valittelevat yksinäisyysepidemiaa. Itse en halua lapsia mutten ole ikinä kenellekään antanut ymmärtää haluavani. 

Vierailija
92/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti nämä palstanaiset näkevät vaivaa miesten asioista murehtimalla. Ei teidän oma elämänne yhtään paremmaksi muutu, vaikka kuinka yritätte miesten asioita murehtia. 

Vierailija
93/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti nämä palstanaiset näkevät vaivaa miesten asioista murehtimalla. Ei teidän oma elämänne yhtään paremmaksi muutu, vaikka kuinka yritätte miesten asioita murehtia. 

Mistä sinä tiedät täällä kirjoittavien sukupuolen?

Vierailija
94/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni meni jo lapsena pilalle... Että ei voi vähempää kiinnostaa mikään..

Vierailija
95/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei paremmaksi. Mutta miesten valehdellessa, vuodet valuvat hukkaan niiltä naisilta jotka lapsia haluavat. 

Vierailija
96/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle 40v on paras ikä isäksi. On hyvä työ ja palkka millä turvaa perheen ja lasten elämän. 

Mutta kun pitäisi huomioida se, ettei saman ikäinen nainen välttämättä enää ehdi niitä lapsia saamaan ja huomattavasti nuoremmat naiset taas pääsääntöisesti eivät kiinnostu 40-50v miehistä.

Olen 40v ja kyllä muuten kiinnostuu. Minun ikäiset naiset ei sen sijaan kyllä kiinnosta minua.

Vierailija
97/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei paremmaksi. Mutta miesten valehdellessa, vuodet valuvat hukkaan niiltä naisilta jotka lapsia haluavat. 

Vuodet valuvat myös miehellä joka joutuin vastahakoisesti isäksi naisen takia.

Vierailija
98/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tulin tänää tiderissä vastaan nainen joka on 45 vuotia eikä tiedä vielä haluaako lapsia vaan miettii vielä. Arvostus positiivisyydestä kun vielä kuvittelee kykenevänsä saamaan lapsia. Naisilla tuo lisääntyminen ei ole mahdollista vanhemmalla iällä vaikka se miehille on.

Ei se mieskään välttämättä niitä lapsia vanhempana saa, ja erilaisten kehityshäiriöitten mahdollisuus suurenee exponentiaalisesti kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen.

Vierailija
99/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että miehet ovat fiksuja ja tiedostavat miten huono isän asema on.

Vierailija
100/1397 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun pitäisi huomioida se, ettei saman ikäinen nainen välttämättä enää ehdi niitä lapsia saamaan ja huomattavasti nuoremmat naiset taas pääsääntöisesti eivät kiinnostu 40-50v miehistä.

Ei oteta saman ikäistä vanhaa naista vaan katsellaan nuorempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan