Miksi niin moni kuvittelee tietävänsä paremmin toisten ihmisten asiat?
Ihan sama mistä kyse, muut toki tietävät paremmin miten asiat teillä ovat.
Ai sä luulet tosissas että sun teinit ei polta, sun mies ei petä, sun paras kaveri ei puhu p.skaa susta, juu olet sinisilmäinen hölmö.
Ai sä et ole koskaan kärsinyt vauvan kanssa väsymyksestä, ai teillä muka sujui se ja se asia lapsen kanssa ilman ongelmia, juu sä valehtelet ja aika kultaa muistot ja haluat vaan olla parempi.
Mikä saa ihmisen kuvittelemaan että tietää asiat paremmin kuin se joka sitä elämää elää??
En nyt siis tarkoita esim. sitä että joku on vaikkapa oikeasti nähnyt toisen ihmisen miehen pettävän. Tarkoitan sitä että suorilta tyrmätään ja nauretaan vaikkapa sille että sanoo että oma lapsi ei viikonloppuisin ole päissään kaupungilla, ja sanotaan esim. että kaikkihan siellä ovat, vaikka se ei ole totta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mikä hahmo?
Eipä tässä mikään. Mikäs sulla?
Vierailija kirjoitti:
Niin turha lääkärillekään mennä, ei se voi tietää asioitasi. 🤦🏻
Kiellän kaiken. Lääkäri ei hahmota tilannettani oikein. Hänellä on psykoositilanne.
Jos vaikka jotain asiaa tekee 98% ihmisistä, niin se tarkoittaa että vain KAKSI SADASTA, jotka tänne kirjoittaa, ei tee, joten voidaan tilastollisesti olettaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän saatiin mielenkiintoinen keskustelu aikaan hahmottamisesta!
Rakastan hahmottamista! Kuukautisten aikaan tarkastan kaikki hahmot jotka tulevat minusta esiin. Hahmot näyttävät jokainen kerta erilaisilta mielestäni. Viimeisin hahmoittamani hahmo taisi näyttää lyttyyn astutulta purkkapallolta. Mitä sinä olet viimeksi hahmoittanut?
...
Melkein kenelläkään esimiehellä ei ole lainkaan huumorintajua ja minun ei tarvitse nähdä heitä, että voin näin todeta, koska en ole vielä kuullut keneltäkään poikeuksesta.
Eli jos väitän että naiset eivät tykkää lihavista ja haisevista pervo-penoista, niin olen väärässä kun en ole tavannut jokaista naista, sitäkö tämä aloitus nyt tarkoitaa?
Mäkin luulen, että suurin osa ottaisi miljoona euroa vastaan tuosta vain, että minä vain oletan tällaistä hölmöä vaikka en ole läheskään kaikkia ihmisiä tavannut, että kyllä minä taidan olla aika tyhmä ja väärässä sitten????
Ihan asiallinen aloitus mutta trolli joukko pilasi tämänkin aloituksen
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain hahmottamaan tilannetta palstalla.
Aivan samalla tavoin he tietävät mikä on kenellekin hyväksi vaikka aiheuttavat enemmän vahinkoa, kuin ovat avuksi.
Aloituksesta kopioitu lause:
"Ihan sama mistä kyse, muut toki tietävät paremmin miten asiat teillä ovat."
Näin kävi minullekin mutta nyt on väitetty minua täysin ymmärtämättömäksi ihmiseksi ja väitetty että en hahmota tilannettani. Olen kieltänyt lähes kaiken.
Mistä tämä kaikki siis johtuu? Kuka osaisi hahmottaa asian oikeille tolilleen?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen vaativalla alalla asiantuntijana.
Niin me kaikki ollaan ;)
Entäs ap kaltaisesi ei ainakaan meidän lapset, ei ainakaan minun mieheni... paheksut muiden käytöstä, mutta se on vain vaste sinun omiin kommentteihisi.
Miksi haluat aktiivisesti kommentoida muiden elämää? Keskity omaasi.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta kopioitu lause:
"Ihan sama mistä kyse, muut toki tietävät paremmin miten asiat teillä ovat."
Näin kävi minullekin mutta nyt on väitetty minua täysin ymmärtämättömäksi ihmiseksi ja väitetty että en hahmota tilannettani. Olen kieltänyt lähes kaiken.
Mistä tämä kaikki siis johtuu? Kuka osaisi hahmottaa asian oikeille tolilleen?
Saisinko apua tähän tänä iltana?
Tänä iltana ei tuu pakkeja. Hehheh. Hahmotatko mistä onkaan kyse?
Vierailija kirjoitti:
Entäs ap kaltaisesi ei ainakaan meidän lapset, ei ainakaan minun mieheni... paheksut muiden käytöstä, mutta se on vain vaste sinun omiin kommentteihisi.
Miksi haluat aktiivisesti kommentoida muiden elämää? Keskity omaasi.
Juuri tätä tarkoitin. Nyt sä oletat että mä olen se kuka näin tekee ja kommentoi ihmisille näin. Ei ole tapana ja muutenkin yritän elää ihan vain omaa eläämäni rauhassa. Mutta nämä olettajat tykkäävät puuttua muiden asioihin joten toki oikaisen heille miten asiat meillä on. Jos tullaan tenttaamaan ja väittämään jotain niin kyllä siihen saattaa vastauksen saada. Ei voi mitään jos se ei miellytä sinua, et silti tiedä asioitani paremmin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten 90% kaikista keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana ei tuu pakkeja. Hehheh. Hahmotatko mistä onkaan kyse?
Joo. Sulla on säälittävä elämä.
Rakastan hahmottamista! Kuukautisten aikaan tarkastan kaikki hahmot jotka tulevat minusta esiin. Hahmot näyttävät jokainen kerta erilaisilta mielestäni. Viimeisin hahmoittamani hahmo taisi näyttää lyttyyn astutulta purkkapallolta. Mitä sinä olet viimeksi hahmoittanut?