Mistä harhaluulo peniksen keskikoosta on syntynyt?
Olen usein ihmetellyt täällä faktana esitetty noin 13 cm peniksen koko. Olen harrastanut seksiä noin 25-30 miehen kanssa ja en ole koskaan törmännyt 13 cm penikseen.
Nyt asia selvisi, peniksen keskikoko on 15,24cm ja 13 cm on siten aika harvinainen. Tietyissä maissa keskikoko on jopa yli 17 cm. Tässä linkki viralliseen ja tieteellisesti todistettuun tutkimukseen:
https://wjmh.org/search.php?where=aview&id=10.5534/wjmh.220203&code=207…
Kommentit (156)
Eihän nuo imukuppi dildotkaan taida pitkiä olla
Mutta kuinka monta neliösenttimetriä on keskimääräinen nänninpiha? Levossa tai kiihottuneena. peniksen koosta puhutaan vähän väliä, nänninpihoista harvemmin. Eikä kummallakaan asialla ole mitään merkitystä.
Läskillä on penis läskienpeitossa,nuppi vaan näkyy.
Artikkelissa on kerrottu miten on mitattu ja mitä. Siinä siis on kerätty yhteen tieto 75:stä eri tutkimuksesta vuodesta 1942 vuoteen 2021.
World J Mens Health. 2023 Oct;41(4):848-860. English.
Published online Feb 15, 2023.
https://doi.org/10.5534/wjmh.220203
Copyright 2023 Korean Society for Sexual Medicine and Andrology
"Worldwide Temporal Trends in Penile Length: A Systematic Review and Meta-Analysis"
Lyhytlinkkinä tuo on https://urly.fi/3xqy
Seuraava on faktatietoa: Pohjois-Helsingissä omakätisesti molempien alastiollen hyvin imutettujen kolmen peniksen keskimitta erektiossa oli 16,8 cm. Pisin 18,7 ja lyhin 15,1 cm. Mittasin myös ympärysmitat useasta eri kohdasta, mutta niistähän täällä ei ikinä keskustella, vaikka kyllä pitäisi. Mutta kaikille markettikondomit olivat liian ahtaita.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava on faktatietoa: Pohjois-Helsingissä omakätisesti molempien alastiollen hyvin imutettujen kolmen peniksen keskimitta erektiossa oli 16,8 cm. Pisin 18,7 ja lyhin 15,1 cm. Mittasin myös ympärysmitat useasta eri kohdasta, mutta niistähän täällä ei ikinä keskustella, vaikka kyllä pitäisi. Mutta kaikille markettikondomit olivat liian ahtaita.
Tuo ei kerro yhtään mitään peniksen keskimitoista. Valikoitu otos aiheuttaa systemaattisen virheen tutkimustuloksiin.
Ainoa fakta tässä keskustelussa on se, että vain homomiehille peniksen koolla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa fakta tässä keskustelussa on se, että vain homomiehille peniksen koolla on väliä.
Miksi monet naiset ovat sitten tunnetusti ison kullin perään, ihailevat niitä ja niiden voimaa ja maskuliinisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet naiset ovat sitten tunnetusti ison kullin perään, ihailevat niitä ja niiden voimaa ja maskuliinisuutta.
Monet on 2/100. Jätän heidät ilman ja keskityn 98/100
nämä on näitä isojen poikien huhuja, todellisuus on että kun satuta toista niin siinä lähtee kaikki halut on se kummakin osapuolen koko millanen vaan. mun mielestä asian vois muuttaa myös toisinpäin, minkä kokoinen nainen on fyysisesti hyvän kokonen.
-M49
Vierailija kirjoitti:
nämä on näitä isojen poikien huhuja, todellisuus on että kun satuta toista niin siinä lähtee kaikki halut on se kummakin osapuolen koko millanen vaan. mun mielestä asian vois muuttaa myös toisinpäin, minkä kokoinen nainen on fyysisesti hyvän kokonen.
-M49
Ei isolla tarvitse satuttaa. Miksei isolla voin naida naisen mukaan niin, että nainen nauttii. Näin meillä on aina naitu, vaimon halujen ja kykyjen mukaan niilla asennoilla mitkä hänelle tuottaneet nautintoa ja sillä tekniikalla mikä hänelle sopinut. Toki nuorena oli vähän oppimista, etten se ollutkaan minä joka määritteli tavan tai rytmit yms vaan vaimo. Hän osani jo heti seurustelun alusta käyttää kulliani ja pitää minut liikkeenii aisoissa. Kouli mnusta pätevän.
😳😳😳
Aapee! Sun tutkimuksen otanta on 13 kappaletta.
Keskimittaa määritettäessä on tutkittu 500000 kohdetta.
Joopajoo.
Laajennat nyt vaan sitä otantaa tuossa empiirisessä tutkimuksessasi - tai sitten uskot isommmilla otannoilla tehtyjä tutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M49
Ei isolla tarvitse satuttaa. Miksei isolla voin naida naisen mukaan niin, että nainen nauttii. Näin meillä on aina naitu, vaimon halujen ja kykyjen mukaan niilla asennoilla mitkä hänelle tuottaneet nautintoa ja sillä tekniikalla mikä hänelle sopinut. Toki nuorena oli vähän oppimista, etten se ollutkaan minä joka määritteli tavan tai rytmit yms vaan vaimo. Hän osani jo heti seurustelun alusta käyttää kulliani ja pitää minut liikkeenii aisoissa. Kouli mnusta pätevän.
Kummallisesti kuullostaa hyvin normaali kokoiselta porvoon mittauksella, kait ymmärrät että iso tarkottaa fyysisesti pienessä ihmisessä että sitä ei voi pohjaan asti pistää mikä itselle todella turn-off, vähän kun ei sais ikinä kunnolla panna.
-M49
Vierailija kirjoitti:
😳😳😳
Mitähän sinä sekoilet?? Otanta ollut 55 761 miestä. Kyse on siis täysin vertaisarvioidusta tieteellisestä tutkimuksesta, jossa on todettu nykyisten nuorten miesten peniksen keskikoon olevan 15,24 cm.
Mitä? Hyytyikö pikkukikkelimiehet faktojen edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M49
Kummallisesti kuullostaa hyvin normaali kokoiselta porvoon mittauksel
No kaikki on tietysti suhteellista, sekin, että 99,99% miehistä omaa pienemmän kullln. Niin, että mikä nyt sitten on Iso.
Kyllä sillä lyhyempi piippuisellakin osuu kun hyvin tähtää ! Ja kuti lentää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳😳😳
Mitähän sinä sekoilet?? Otanta ollut 55 761 miestä. Kyse on siis täysin vertaisarvioidusta tieteellisestä tutkimuksesta, jossa on todettu nykyisten nuorten miesten peniksen keskikoon olevan 15,24 cm.
Miksi verovaroja käytetään tällaiseen?
No ei ainakaan ole sinun verorahoja käytetty. Ihan kansainvälinen tutkimuslaitos.
Täällä Kihniössä keskipituus on kyllä 11.2 cm. Kokemusta on.