Toby Gad joka on kirjoittanut hittejä mm. Beyoncelle, sanoi Amazon Musicin haastattelussa, että Angelina Jordan on hänen suosikkinsa
Toby Gadilla on yli 15 miljardia striimiä eri biiseille joita hän on kirjoittanut lukuisille maailmantähdille. Alunperin saksalainen musiikin kirjoittaja ja tuottaja.
Hän esiintyi äsken Brianniassa Ivors Academyssa yhdessä Angelina Jordanin kanssa ja sanoi siinä yhteydessä olleessa Amazon Musicin haastattelussa, että Angelina on hänen oma suosikkinsa esim. verrattuna Beyonceen, vaikka hän on itse kirjoittanut yhden suuren hitin Beyoncelle ja pitää tätä yhtenä aikakautemme suurimpana tähtenä.
Angelinan versio Beyoncen laulamasta "If I Were A Boy" ilmestyy singlenä tämän kuun lopussa. Se on tehty yhdessä Toby Gadin kanssa. Lisäksi he kirjoittavat nykyisin yhdessä täysin originaalimusiikkia, jota ei ole kukaan muu artisti aiemmin lainkaan esittänyt.
Angelina oli mukana haastattelussa ja oli kohtalaisen vaivaantunen näköinen kuunnellessaan Toby Gadin ylistystä.
Toby Gad esitteli Angelinan Palladium Theaterissa yleisölle "The Next Superstar".
Ivors Academy on laulunkirjoittajien arvostettu oma gaalajuhla Britanniassa.
Paikalla olivat esim. Bruce Springsteen ja Paul McCartney ja monia muita nimekkäitä henkilöitä.
Angelinan suuri idoli lauluntekijänä Lana del Rey sai elämäntyöpalkinnon. Angelina laulanut usempia hänen kappaleitaan. Lana del Rey seuraa Angelinaa Instassakin.
Kommentit (9)
Itse panisin ehkä mieluummin Beyoncea
Toby Gad ei ole mikään turha tyyppi pop-musiikin saralla. Hän on kirjoittanut yhden pop-musiikin historian menestyneimmän kappaleen. Kappaleen esitti alunperin amerikkalainen John Legend joka on Amerikassa todella tunnettu artisti. Kappale on nimeltään "All of Me". Kappale on Top 10:ssä tai Top 5:ssä kaikkien aikojen kaupallisesti menestyneimpänä singlenä.
Jos Toby Gad sanoo jotain positiivista jostakin henkilöstä, niin se oikeasti merkkaa jotakin.
Kah, Angelina Jordan -hullu pitkästä aikaa.
Toby Gad on Tanskan kansalainen alun perin, mutta syntynyt Saksassa.
Kirjoittanut materiaalia myös esim. Madonnalle ja Kelly Clarksonille.
Jos pääsee edes työskentelemään hänen kanssaan, niin täytyy olla jo aika korkealla musabisneksen skenessä.
Toby Gad pääsi n. 10 vuotta sitten uutisiin kun hänen kotiinsa tehtiin ryöstökeikka Los Angelesissa ja joku onnistui varastamaan jotain 50000 dollaria käteistä sieltä.
www.dailymail.co.uk/news/article-2998927/Gold-cash-stolen-LA-home-Gramm…
Toby Gad voitti Grammyn tuosta Beyonce yhteistyöstään.
Mä en ymmärrä kuka tää Angelinan mainostaja on täällä vauvapalstalla. Tosi aggressiivista mainontaa. Kuka sille maksaa? Noh norjalaisilla on rahaa.
Se Agelina on tekotaiteellinen önisijä. Ei erikoinen.
Toby Gad voi varmasti itse valita lähes vapaasti että kenen kanssa haluaa työskennellä. Referenssit on sen verrran kovat.
Beyonce on erinomainen artisti ja osaa todellakin laulaa, mutta kyllähän Angelinan versio "If I Were a Boy" on aivan eri tasoa mitä Beyoncen versio. Toki tämä on myös makuasia. Mutta Angelinan tulkinta on paljon voimakkaampi ainakin minun makuuni. Beyoncen versio on "kevyempi". Varmaan tämä voi olla myös tuotannollinen päätös. Toki en ole kuullut vielä Angelinan studio-sinkkua tästä,vaan ainoastaan live-esityksiä. Mutta jos studio-sinkku on lähellä live-esityksiä, niin tulkinta on paljon voimakkaampi mitä Beyoncella. Mutta vielä stydimpää kamaa on se Toby Gadin ja Angelinan tekemä täysin originaalimateriaali. Ainakin kappaleen "Bad Valentine" perusteella. Se on periaatteessa ihan blues-biisi mutta toteutettu sitten että se tavallaan istuu kuitenkin pop-musiikin genreen. Terv. Ap
Hohhhoijaa...(haukotus)...