Mitä ajatuksia herättää, jos joku ei tiedä yhtään mitään Israelin tapahtumista?
Ehkä sen verran tietää, että jotkut siellä päin sotii.
Kommentit (23)
Että on täsysin ja kokonaan suomen huuh@@median armoilla eikä osaa kieliä eikä ole kovinkaan välkky
Että on pääasiassa Seiskaa ja MV-lehteä lukeva ääliö.
En mäkään tiedä mitään tuosta tilanteesta, eikä kyllä hirveästi kiinnostakaan.
Tuskin kukaan on voinut välttyä kuulemasta mitä Israel/Palestiin akselilla tapahtuu.
No mitä siellä sitten tapahtuu? Uskovaiset tappelee keskenään ?
En tiedä. Kysyisin haluaako tietää pääkohdat lyhyesti. Vai elää autuaassa tiedottomuudessa siitä.
Israelin?
Palestiina on vain ikävästi sivullisena? Tuntuu, ettei AP ihan itsekään ole perillä, mitä siellä tapahtuu ja miksi.
Pyhämaa laajentaa Gazaan. Ihan normi settiä. Itseäni tuo ei hetkauta yhtään mitenkään. Ei vaikutusta omaan elämääni millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
ET se ihminen on fiksu ja ei tuhlaa omaa kallisarvoista aikaansa seuraamalla jotain sotia, mitä on aina ollu maailmalla
Toiseks, mitä te muutkaan siitä loppupeleissä edes tiedätte, muutaku valtamedian suoltaman propagandan
Mä itse henkkoht elän mielummi tietämättömänä, ku ihan täyteen valheellista tietoa
Kuulostat I g o r i l t a.
Elää luultavasti kiireistä elämää ja tekee ahkerasti töitä, eikä ehdi roikkua somessa lukemassa joka ikistä uutista.
Miksi pitäisi kiinnostaa? Ovat tapelleet siellä satoja vuosia. " Minun uskontoni on parempi kuin sinun". Naurettavaa!
Sotikoot ihan keskenänsä.
Naurettavia tyyppejä kummallakin puolella. Eivät ole nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Israelin?
Palestiina on vain ikävästi sivullisena? Tuntuu, ettei AP ihan itsekään ole perillä, mitä siellä tapahtuu ja miksi.
En olekaan perillä, siksi kysyin mitä ajatuksia se herättää. En ole lukenut uutisia kahteen vuoteen, murehdin mieluummin omia asioitani. En vain tunnusta muille ihmisille tietämättömyyttäni.
Ne nyt ovat tapelleet Jeesuksen syntymästä asti niin mitä kristuksen merkitystä tuolla nyt yht'äkkiä on?
Vierailija kirjoitti:
Että on pääasiassa Seiskaa ja MV-lehteä lukeva ääliö.
Ja fanittaa Sanna Marinia.
Ihan sama. Ei siellä ihmisiä kuole saati vahingoitu. Parempi että elukat kuolevat kotikonnuilleen ennenkuin päätyvät pakolaisiksi suomeen kurkunleikkaajiksi.
En ihmettelisi. Ei ole yksinkertainen kuvio siellä meneillään. Mielipiteen muodostamiseksi vaatii jonkin verran historiaan tutustumista ja asioihin perehtymistä. Kaikilla ei oo aikaa tai kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi. Ei ole yksinkertainen kuvio siellä meneillään. Mielipiteen muodostamiseksi vaatii jonkin verran historiaan tutustumista ja asioihin perehtymistä. Kaikilla ei oo aikaa tai kiinnostusta.
Ei tarvitse. Ihan yksinkertaisesti tuon saa selitettyä uudelle.
ET se ihminen on fiksu ja ei tuhlaa omaa kallisarvoista aikaansa seuraamalla jotain sotia, mitä on aina ollu maailmalla
Toiseks, mitä te muutkaan siitä loppupeleissä edes tiedätte, muutaku valtamedian suoltaman propagandan
Mä itse henkkoht elän mielummi tietämättömänä, ku ihan täyteen valheellista tietoa