Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies hankkia biologisen lapsen yksin jos ei yksinkertaisesti löydä kumppania ja äitiä lapselle?

Vierailija
24.05.2024 |

Olen 15 vuotta yrittänyt löytää vaimoa ja äitiä lapsilleni mutta en ole onnistunut.

Olen ollut työtön yli 10 vuotta ja naiset ei halua tehdä lapsia minun kanssa koska olen varaton.

Minulla ei ole ystäviä eikä läheisiä sukulaisia joten lapsesta saisin ystävän ja seuraa.

Onko tämmöinen mahdollista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
22/26 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Osa lapsista saa järkyttävän trauman jos ei äitiä ole, jos myöhemmin kaipaisi sitä. Äiti on psyykelle tarpeellinen ja sen ehjyydelle, varsinkin tyttölapsilla. Mutta jos olisi huono äiti, sekään ei olisi hyvä. Silloin isän pitäisi elää pitkään, koska ei ole takeita että lapsi selviää aikuisena yksin ja isä rahoittaa. Rahan saannista on tullut mahdotonta ja vaikeaa. Lapsi voi järkyttyä myös jos on liian monta äitiä tai kommuuni. Tai jos olisi huono isä. Asiat ovat mutkikkaita. -Jos isä on kunnollinen se on jo plussaa, eikä painosta lasta koskaan, syyllistä tai käyttäydy ikävästi. Kasvatus pitää osata inhimillisellä tavalla.

Vierailija
24/26 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
25/26 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä syrjitään suomessa 

Vierailija
26/26 |