Ärsyttääkö teitä se että ihmiset tuo jatkuvasti esille omia vaikeita kokemuksiaan?
Lisäksi vertailevat omia kokemaan vaikeuksia muiden elämään ja muiden kokemiin vaikeuksiin, yleensä siten että vähättelevät muiden kokemuksia.
Kommentit (46)
Tän vuoksi viihdyn yksinäni mieluiten. En jaksa kun kellekään ei mikään ikinä kelpaa. Oot aina vääränlainen. Puhut väärin. Myötäelät väärin. Naurat väärin. listaa voisi jatkaa loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä henkilökohtaisesti ärsyttää eniten synnyttäneiden naisten asenne, että jos ei ole synnyttänyt, niin ei voi olla kokenut mitään kipua. Itsellä esimerkiksi vaikea endometrioosi ja jokapäiväiset kivut, mutta kun en ole synnyttänyt, niin tämähän ei voi olla mitään. Mieluummin olisin itsekin synnyttänyt ja vaihtanut nämä jokapäiväiset endokivut muutamaan synnytyskipuiseen päivään, mutta eipä ole lapsia minulle suotu.
No en kyllä tosiaan keksi mitään kipua mikä olisi ollut pahempi... Toki ehkä joku syöpäkipu tms. Siihen lisänä vielä, että synnytyksen jälkeen saat mahdollisesti kaikkea muuta kremppaa siihen loppuelmäksi.
Minulla migreenipäänsärky on paljon pahempaa kuin kummankaan synnytyksen kivut. Molemmat synnytykset on menneet ilman varsinaista kivunlievitystä.
Joskus, koska ei ongelmien vertailussa ole mitään ideaa.
Jos ne vaikeudet ovat esim. iso nenä tai laiskuus, niin juu, ei jaksaisi.
Eniten mua ärsyttää ihmiset, joiden on pakko "pistää paremmaksi". Jos kerron, että olen murtanut ranteen, niin varmasti löytyy joku, joka on murtanut reisiluun...
No en kyllä tosiaan keksi mitään kipua mikä olisi ollut pahempi... Toki ehkä joku syöpäkipu tms. Siihen lisänä vielä, että synnytyksen jälkeen saat mahdollisesti kaikkea muuta kremppaa siihen loppuelmäksi.