Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä enemmän naisen hiusten väri poikkeaa aidosta elovenablondista

Vierailija
24.05.2024 |

Sitä suurempi on riski matalasta koulutustasosta, mt-puolen haasteista, yksinhuoltajuudesta, tatuoinneista, lävistyksistä, elämänhallinnan haasteista, päihderiippuvuuksista, peliongelmista, kroonisesta yhteiskunnan tukipalveluiden tarpeesta, erilaisista kirjainsidagnoosesita ym. Lista on loputon, mutta voidaan todeta että vaaleasta väristä poikkeaminen lisää voimakkaasti haasteellisia, yleisestä normista poikkeavia piirteitä naisessa. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan aitoa väriä. Jos väri taas on purkista kaikkien noiden riski kasvaa.

Vierailija
2/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan aitoa väriä. Jos väri taas on purkista kaikkien noiden riski kasvaa.

Tuossahan lukee "aidosta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aito elovenablondi. Koulutuksena on hädin tuskin läpi rämmitty amis, keho on täynnä tatuointeja, peliongelmia ei ole, mutta elämänhallintaongelmia kyllä, tukia en saa vaan olen oikeastaan melko hyväpalkkaisessa työssä. Työtä lukuunottamatta elän kuin white trash.

Vierailija
4/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vihreä, sinivihreä tai violetti on todennäköistä, että nainen on wokehöyryinen vassarifeministi. 

Vierailija
5/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aito elovenablondi. Koulutuksena on hädin tuskin läpi rämmitty amis, keho on täynnä tatuointeja, peliongelmia ei ole, mutta elämänhallintaongelmia kyllä, tukia en saa vaan olen oikeastaan melko hyväpalkkaisessa työssä. Työtä lukuunottamatta elän kuin white trash.

Olet reaalimaailman vaimomatskua, kannattaa kosia heti sokkona jos olet vapaa.

Vierailija
6/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämän Meikkaamattomana  esiintyvä läski muka viisaana neuvomassa. Puhu pukille.. 

Vierailija
7/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vihreä, sinivihreä tai violetti on todennäköistä, että nainen on wokehöyryinen vassarifeministi. 

Tai kuukautisverellä värjätty letti.

Vierailija
8/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas samaa paskaa... 

Vierailija
9/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun izzlamisteilla,l hah hah ekan serkun kans lisääntyneet pellestiina fanit,,,hah HAHA 

Vierailija
10/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola tukka kalja ämmyleille. 🙄

Vierailija
11/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas samaa paskaa... 

Joku punapää ulisee...

Vierailija
12/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoimaton, vaaleista vaalein blondi elämänhallintaongelmilla ja päihdeongelmilla. Olin 10v työtön tuilla elävä kallu ja nyt opiskelen lähihoitajaksi. Ei sitä kyllä ihmiset yleensä uskokaan ulkonäön perusteella. Ajatellaan että olen kiltti absolutisti ja kouluun panostava hikari. 

Vierailija
13/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalentakaa anusakonne läskimoosekset.... Kloritilla 

Vierailija
14/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet reaalimaailman vaimomatskua, kannattaa kosia heti sokkona jos olet vapaa.

Ei tämmöset kaltaiseni naiset ole koskaan vapaana. Miehet ovat hulluna jännänaisiin.

Vierailija
15/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla kantasuomalaisilla on lapsena vitivalkoinen tukka. Itsellä se alkoi kellastua parikymppisenä. Kolmekymppisenä aloitin laitattamaan kampaajalla vaaleita raitoja. Maantienvärinen ei ole ollut koskaan. Nelikymppisenä innostuin tummemmista hiuksista välillä vaalentaen. Olen siis kameleontti ;)

Vierailija
16/16 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan lukee "aidosta"

Siinä lukee että väri eroaa aidosta blondista. Se tarkoittaa että väri on sama, ei että on aito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän