Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisuuskysymys: jos vieras tulee "itsensä kutsumana" kylään neljäksi vuorokaudeksi niin....?

Vierailija
24.05.2024 |

... olisiko suotavaa, että hän toisi jotain (syötävää) tullessaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tullessaan tuo niin voi ainakin heti ensimmäisenä aamuna lähteä kaupoille . 

Mökille jos ilmestyy omalla kutsullaan majoittujia , osoitan vähintään halkopinoa ja tarjoan sitä mitä sattuu kaapista löytymään . 

Vierailija
2/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentää pihalle ekan yön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin odotan, että ulkom. kaverini joka tuppautuu lähes väkisin kyläilemään, hankkii omat ruokansa.

Syynä se, että hän tienaa töistä (minä opiskelijana teen työtä ilmaiseksi), hän ei syö esim.perunaa, puuroa, ruisleipää, eikä käytä rasvattomia maitotuotteita. Joten ostakoon sitä mitä haluaa syödä.

Vierailija
4/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona on se, että tuleeko hän kutsuttuna ja sovittuna vai kutsumatta. Pitkä viikonloppu on ihan ok, kun siihen on varautunut.

Usein kyllä lähipiirini osallistuu jollain tavalla ihan kysymättä yhteisiin kustannuksiin viikonlopun aikana jollain tapaa. Yleensä jokainen varmistaa oman ruokavalionsa, jos sellaisia toiveita on ja keskustellen täydennetään yhdessä.

Yhden yön yllättävässä kyläilyssä, kun kyse on lähinnä illallisesta ja aamupalasta niin menee siinä, missä muukin talon porukka. Jos haluaa erikoiskohtelua, huolehtii siitä itse.

Vierailija
5/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan pääsee sisään kutsumattomana moneksi yöksi? Minä sanon suoraan että meillä ei voi yöpyä, koska sellaisesta ei olla sovittu. 

Vierailija
6/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku änkee "kylään" neljäksi vuorokaudeksi kysymättä sinulta niin pistä matkoihinsa🙄ei ole kaikki muumit kanootissa🤣

Yleensä yksissä tuumin sovitaan neljän vuorokauden kyläily.Ja juu..kuuluu tuoda syömistä mukanaan se on itsestään selvää.

Vierailija
7/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Aku Ankalta toimintaohjeet 👍

Vierailija
8/8 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule edes päivävierailulle kutsumattomia vieraita. Jos nyt kuvitellaan että en voisi kieltää tulemasta neljäksi vuorokaudeksi, niin itse saisi ostaa ruokansa, jotain leipää ja sen päällisiä voi ottaa meiltä jos sattuu olemaan kaapissa.