Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa naapurin käytös :( OV

Vierailija
26.01.2007 |

Meidän naapurissa asuu raskaana oleva yh-äiti (?) pienen lapsensa kanssa. Tuo muutti viime syksynä ja meidän lapset tykkäävät leikkiä keskenään ulkona.

Menin tänään lasten kanssa tuohon läheiseen puistoon ja esikoinen kysyi multa, että pyydettäisiinkö Viivi-Kalle kanssa pulkkamäkeen. Mielestäni se oli hyvä ajatus, joten soitimme naapurin ovikelloa ja tuo äiti tuli ovelle yöpaitasillaan ja tiuskaisi, ettei meidän Viivi-Kalle lähde ulos teidän kanssa ja hän itse on kipeänä (hän kuulosti flunssaiselta). Kysyin sitten, että onko lapsikin sairaana ja naapuri tokaisi vaan, että ei ole, mutta hän ei tykkää pulkkamäestä. Kysyin sitten, että voinko käydä hänen puolestaan kaupassa (olen itsekkin viimeisilläni raskaana ja tiedän kyllä miltä tuntuu olla kipeänä eikä pääse kauppaan.)piskeluaikoina mies asui toisella paikkakunnalla ja itse olin toisella paikkakunnalla koulussa ja kyllä se oli mukavaa, kun odotin esikoista ja olin kipeänä enkä päässyt kauppaan ja naapuri kävi minun puolestani kaupassa (ja minä tein saman hänelle, kun hän oli kipeänä). Olen joskus tarjonnut naapurille esikoisen vanhoja vaatteita, mutta hänelle ei kelvannut. Vaatteet olivat ihan siistejä ja ehjiä vaatteita. Mukana oli myös ehjät sadevaatteet ja parit kengätkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi kaupassakäyntitarjoukseesi. Muutenkin vilisee virheitä, ja tuo Viivi-Kalle on tosi tyhmä nimi.

Vierailija
2/3 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehi omista asioistas!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vastasi kaupassakäyntitarjoukseesi. Muutenkin vilisee virheitä, ja tuo Viivi-Kalle on tosi tyhmä nimi.

Turha tänne on näköjään mitään kirjoittaa, kun yhdet paska-aivot hyökkää heti kimppuun.

Ja naapuri ei tarvinnut apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä