Meikkaatko mökillä?
Tai kotona vapaa-aikana kun et ole menossa mihinkään?
Itse meikkaan kyllä. En ihan joka päivä välttämättä mutta useimmiten. Bb-voide ja ripsari yleensä tulee laitettua.
Kommentit (14)
En. Mökillä olen kuin metsäläinen. Ei uskoisi samaksi ihmiseksi kuin esim. työssä. Olen asiakkuuspäällikkö ammatiltani.
En mökillä, en salille enkä lenkille. Enkä kotona ollessani. Mutta jos lähden vaikka ruokakauppaan, meikkaan vähän, koska olen muuten ihan olmi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkaisin?
Voi myös kysyä että miksi ei😄
ap
Tottakai! Nainenhan meikkaa AINA itselleen eikä miehiä varten osakkeitaan nostaakseen. Eikös se niin menny?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Nainenhan meikkaa AINA itselleen eikä miehiä varten osakkeitaan nostaakseen. Eikös se niin menny?
Kyllä mä meikkaan osin myös miestäni varten. Ap
riippuu mökistä. jos kaukana ihmisistä,niin en. jos menoa siellä kaupalle ,joo. kotona aina sunnuntaina ei mitään meikkiä ja joskus la myös, sitten ei edes roskakatokseen, vain lepäilyä, tv, ruuantekoa, jumppaa,saunaa, jalkahoitoa,iho lepää.
ja lenkille myös kevyt meikki,jotain edes
Vierailija kirjoitti:
kyllä näin. ihan oma yleisilme. ei kai miehiä varten,miksi,,ai joka kapaareissu,työ,lenkki mennään miehiä tsiikaa. ite meikkaan postilaatikollekin,,ai tuleeko siinä ukko vastaa. meikki on osa vaatetusta, kokonaisuutta,kuten puhtaus jne.
Ripset ja kulmat, en muuta.
Mutta tavallisesti otan kulmiim ja ripsiin kesäksi kestovärjäytyksen, mökillä kun tulee helteellä uitua monta kertaa päivässä.
Olen vaalea ihminen, kulmissa ja ripsissä ei mitään väriä. Ovat yhtä vaalet kuin hiukset.
En nyt mökillä ellei tule lähdettyä johonkin mutta muuten kyllä meikkaan vaikka olisin koko päivän yksin kotona. Mua ainakin piristää se kun kasvoilla on vähän väriä ja kulmat ja ripset kunnossa.
En. Meikkaan pari kertaa vuodessa esim. festareille tai juhliin.