Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehkää mulle suunnitelma parempaan elämään! Olen 38v, ikityötön, ulosotossa 40 000€. Palkkatuloja ei 19 vuoteen.

Vierailija
23.05.2024 |

Ei ystäviä tai tukiverkostoja. Haluaisin työn, naisen ja kavereita.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene postille töihin. Siellä se samanlainen jannkkaaja Allukin on. Saisit sopivan kaverin, kun olette samanikäisiäkin. Ja pelivelkojakin hänellä on. Täydellinen match. 

Olen postille hakenut töihin mutta en pääse koska tarvitsee ajokortin, auton ja koulutuksen.

Ap

Höpö höpö. Siellä tarvitaan myös lajittelijoita. Lukiossa oleva tyttärenikin oli postilla töissä. Ei hänellä ollut autoa eikä ajokorttia. Työpaikalla saa perehdytyksen. 

Vierailija
42/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet munkiksi luostariin niin saat velkasi anteeksi. Luostarissa on myös naisia ja elät sen kanssa siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole saanut naista vaikka on tarpeeksi rahaa ja olen velaton. Nyt työtön mutta pärjään koska olin 15 vuotta vakitöissä. Naista en ole saanut vaikka olen naisia pyytänyt treffeille niin ei ne lähde.

Laske tasoasi. Pyydät liian tasokkaita naisia treffeille.

Vierailija
44/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se ongelma on , että tehkää minulle suunnitelma. Et ole lapsi enää, jos et itse kykene suunnitelmaa tekemään niin tuskin on kykyä muidenkaan suunnitelmaa noudattaa.

Vierailija
45/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kesämiehelle sopivat Lätsä-Pekka malliset juoksushortsit, joissa on reilusti avautuvat lahkeet. Niissä vitjamunat pääsevät nousemaan ja laskemaan luonnollisesti kun tarkistat tarjontaa terassilla tai marketin parkkipaikalla. 

Vierailija
46/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kesämiehelle sopivat Lätsä-Pekka malliset juoksushortsit, joissa on reilusti avautuvat lahkeet. Niissä vitjamunat pääsevät nousemaan ja laskemaan luonnollisesti kun tarkistat tarjontaa terassilla tai marketin parkkipaikalla.

Juurikin näin! Myös nuoret arvostavat nykyään luonnollisuutta.

Vierailija
47/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut töitä? Tai miettinyt aikuiskoulutusvaihtoehtoja sellaiselta alata, mistä työllistyy varmasti/lähes varmasti? 

Vierailija
48/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
49/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita sisältötuotanto Only Fans alustalle. 

Vierailija
50/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia töitä olet tehnyt? Onko joku syy miksi jäit työttömäksi? Miksi et työllistynyt 10v sitten? Mikä olisi unelma-ammattisi?

Mikä on fyysinen kuntosi?

Mistä velka on peräisin?

Oletko ikinä seurustellut? Miksi suhde kariutui?

Vierailija
51/51 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene postille töihin. Siellä se samanlainen jannkkaaja Allukin on. Saisit sopivan kaverin, kun olette samanikäisiäkin. Ja pelivelkojakin hänellä on. Täydellinen match. 

Olen postille hakenut töihin mutta en pääse koska tarvitsee ajokortin, auton ja koulutuksen.

Ap

Minkäs koulutuksen se Posti sinulta vaatii? Postialan perustutkinnon vai kirjekurssin?