Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset työpaikan taukotilan tavat sinua ärsyttää?

Vierailija
23.05.2024 |

Millaisesta käytöksestä ärsyynnyt?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainittujen asioiden lisäksi se että kun palaa tauolta niin joku jonka tauko on vielä edessäpäin kysyy "oliko siellä kahvia jäljellä" johon joudun taas vastaamaan että en kiinnittänyt kahviin huomiota kun en sitä juo. Ja samassa työpaikassa olen ollut jo 10 vuotta joten luulisi työkavereiden jo oppineen että en juo kahvia.

Vierailija
22/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki mässytys ja maiskuttelu. Sitten se että juodaan helvetin kovalla äänellä "klunk klunk klurps klurps äähhh"

Se myös on helvetin ärsyttävää että pyöritään ja rampataan edestakaisin kuin olisi kusiaisia housuissa.

Sitten tuon turhan eestaashosumisen ja maiskutuslurpsutuksen keskellä kerrotaan mukahauskoja juttuja ja nauretaan omalle jutulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskialtaaseen huuhdotaan pastan palat ja ruoantähteet ihan kuin ne katoaisivat itsestään sieltä.

Kahvikuppi tiskialtaassa, kun tiskikone on vieressä likaisia tiskejä varten.

Vierailija
24/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P*skan jauhaminen siitä, kuka nyt sattuu tällä kertaa olla vapaapäivällä.

Eväiden kommentointi, terveysalan ihmiset vetävät hirveät määrät hiilarihöttöä, ja sen terveellisesti syövän eväitä mulkoillaan/kommentoidaan.

Tuota tapahtuu muuallakin kuin terveysalalla.

Vierailija
25/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku purjehtii huoneeseen kiinnittämättä mitään huomiota mitä siellä jo tapahtuu, ja aloittaa jonninjoutavan kovaäänisen keskustelun tulevasta vapusta/pääsiäisestä/mistä tahansa juhlapyhästä. Muiden meneillään oleva keskustelu katkeaa siihen kun yksi henkilö ajattelee kaikkien haluavan keskustella joulun laitosta 7. kerran kolmen päivän sisään.

Vierailija
26/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki. Paras ois jos ei tarvis nähdä eikä kuulla yhtäkään työkaveria. Jotkut alkaa puhua työasioista tauolla!

Vierailija
27/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tilaa vievä ihminen joka puhuu pahaa muista.

Vierailija
28/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä joskus oli työntekijä joka tosi kovaan ääneen kommentoi

SYÖKÖ JOKU KALAA?!!!? 

Ei sietänyt kalan hajua

Vierailija
29/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahanhajuisten eväiden syönti

Joku kalaruoka tai munakas hyi s..tana.

Vierailija
30/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei saa syödä rauhassa. Siellä on aina joku, joka tuntee tarvetta jutella. Tästä syystä olen alkanut syömään lounaani omassa työhuoneessani, ovi kiinni ja ulkopuolella ilmoitus - lounaalla -. Kun siinä työajalla saa ja joutuu sosiaalisoitumaan ihan tarpeeksi. Antakaa mun syödä rauhassa!

Vierailija
31/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronskien hirnuvien tätien kiroilu (pahempaa kuin teini-ikäisten). Sivistyneen ja virallisen esittäminen, vaikka ei ole mitään käytöstapoja. 

Vierailija
32/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mua kyrsii se, jos astioita ei laiteta heti tiskikoneeseen vaan laitetaan tiskialtaaseen. Kerran olin aamulla tyhjentänyt astianpesukoneen puhtaista astioista ja laitoin altaassa olevat astiat sinne myös . Parin tunnin kuluttua kun työkaverit olivat käyneet aamukahvilla/tauolla, oli tiskikone jo melko täynnä ja altaassa oli myös kahvikuppi ja lautanen, jotka jätin sinne, ja laitoin vaan koneen päälle. Ei ole mun tehtävä nostella sinne Astioita toisten puolesta.

Tämä, osa ei osaa tyhjentää valmista konetta eikä pistää sinne edes omia astioitaan. Aikuiset ihmiset, en tiedä miten ne kotonaan selviävät tiskeistä...

Vierailija
33/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei saa syödä rauhassa. Siellä on aina joku, joka tuntee tarvetta jutella. Tästä syystä olen alkanut syömään lounaani omassa työhuoneessani, ovi kiinni ja ulkopuolella ilmoitus - lounaalla -. Kun siinä työajalla saa ja joutuu sosiaalisoitumaan ihan tarpeeksi. Antakaa mun syödä rauhassa!

Onpa hirveä rikos sanoa taukotilassa olevalle työkaverille jotain! 

Anna sinä muiden jutella rauhassa! Et voi vaatia, että muiden pitää vaieta sinun ollessasi samassa tilassa. Työkavereittesi takia on hyvä, että olet älynnyt pitää tauot omassa huoneessasi.

Vierailija
34/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri selaa puhelinta kun meillä olisi mahdollisuus jutella. 

Vierailija
35/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväiden varastaminen, ei siivota omia jälkiä, puhuminen työasioista.

Vierailija
36/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ruokien ja syömisen kommentointi. Miten joku nyt syö salaattia tai keittoa tai liikaa tai liian vähän tai ei ollenkaan. Syö nyt kunnon ruokaa, syö enemmän, eihän tuolla nyt jaksa, eikö kannata syödä sitä tätä ja tuota.

Syön nykyisin yksinäni työpisteelläni että saan edes sen 30min syödä rauhassa. 

Vierailija
37/37 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkin kokoisen palan puolitus. Naurettavan nökäreen jättäminen kakusta tai parin karkin jättäminen kipon pohjalle. Ota reilusti loput ja laita astiat tiskiin, äläkä selitä että "tästä jää vielä". Ei jää ja vaikutat silti ahneella, läskilta (sitähän sillä selityksellä ja kursailulla pyritään välttämään) ja vielä laiskaltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä