Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä oot löytäneet sugardaddyn?

Vierailija
23.05.2024 |

Eli siis otsikossa kysymys!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi vapaa sugardaddy.

Vierailija
2/14 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä.  Siitä päätellen että tarjontaa olisi ollut kuuskymppiselle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä älä ainakaan tinderistä etsi, ei ole tarkoitettu tuohon

Vierailija
4/14 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin baarista. 

Vierailija
5/14 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sponsoringfinland (at) gmailpistecom

Vierailija
6/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin ihan baarista, tai en itse asiassa etsinyt eikä kaveri etsinyt sugar babya. Aloimme vain juttelemaan terassilla ja juttu luisti. Olin parikymppinen opiskelijapoika ja huolissani budjettiini sopivan asunnon löytymisestä lukuvuodeksi. Kaveri oli vähän yli kolmekymppinen mies joka oli ilmeisesti perinyt ison omakotitalonsa jossa oli erillinen yksiö. Sain sen hyvän paikalla olevan yksiön nollavuokralla, vastikkeeksi saunoin hänen kanssaan tai vietettiin muuten aikaa kerran viikossa. Loppui kun kaveri siirtyi töihin ulkomaille. 

Vierailija
7/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kaunis ja muodokas 22 vuotias nainen. muhun miehet ottavat yhteyttä instassa ja ehdottelevat heti kaikkea. nyt mulla 3 miestä ja kaikki miljonäärejä. ikä haitari 43-59. kahden kanssa nain, yhdellä ei seiso, joten vietetään muuten aikaa yhdessä. saan merkkilaukkuja, öitä luksushotelleissa, ulkomaanmatkoja ja rahaa. enemmänkin olisi miehiä tulossa, mutta menisi jo liian hankalaksi.

Vierailija
8/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin ihan baarista, tai en itse asiassa etsinyt eikä kaveri etsinyt sugar babya. Aloimme vain juttelemaan terassilla ja juttu luisti. Olin parikymppinen opiskelijapoika ja huolissani budjettiini sopivan asunnon löytymisestä lukuvuodeksi. Kaveri oli vähän yli kolmekymppinen mies joka oli ilmeisesti perinyt ison omakotitalonsa jossa oli erillinen yksiö. Sain sen hyvän paikalla olevan yksiön nollavuokralla, vastikkeeksi saunoin hänen kanssaan tai vietettiin muuten aikaa kerran viikossa. Loppui kun kaveri siirtyi töihin ulkomaille. 

tuuppasko anaaliin?

Vierailija
9/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältähän meitä löytyy enemmänkin

Vierailija
10/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuuppasko anaaliin?

Puolin ja toisin, suurin piirtein vuoroviikoin. 

Vierailija
11/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin baarista. Ihastui muhun kovin ja pian jo lupasi turvata mun taloudellista tilannetta. Mulle se sopii, daddy hoitaa ja auttaa mua. Mä tykkään täyttää hänen fantasioitaan.

Vierailija
12/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarttisin tollasen, talous vähän huonolla tolalla. Kuinkahan vanhaa ukkoa pitäs hoidella että 44-vuotias täti sais vähä rahulia?

Vierailija
13/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä älä ainakaan tinderistä etsi, ei ole tarkoitettu tuohon

Kerro se niille ketkä etsivät sieltä.  Ihan ovat suoraan kertoneet, kun viestiä laittaneet.

Vierailija
14/14 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarttisin tollasen, talous vähän huonolla tolalla. Kuinkahan vanhaa ukkoa pitäs hoidella että 44-vuotias täti sais vähä rahulia?

Timmi ja hyvännäköinen saa nuorempaa, pehmeä ja ei niin kaunis ... 70+