Mistä oot löytäneet sugardaddyn?
Kommentit (14)
Tinderistä. Siitä päätellen että tarjontaa olisi ollut kuuskymppiselle miehelle.
Missään nimessä älä ainakaan tinderistä etsi, ei ole tarkoitettu tuohon
sponsoringfinland (at) gmailpistecom
Minä löysin ihan baarista, tai en itse asiassa etsinyt eikä kaveri etsinyt sugar babya. Aloimme vain juttelemaan terassilla ja juttu luisti. Olin parikymppinen opiskelijapoika ja huolissani budjettiini sopivan asunnon löytymisestä lukuvuodeksi. Kaveri oli vähän yli kolmekymppinen mies joka oli ilmeisesti perinyt ison omakotitalonsa jossa oli erillinen yksiö. Sain sen hyvän paikalla olevan yksiön nollavuokralla, vastikkeeksi saunoin hänen kanssaan tai vietettiin muuten aikaa kerran viikossa. Loppui kun kaveri siirtyi töihin ulkomaille.
olen kaunis ja muodokas 22 vuotias nainen. muhun miehet ottavat yhteyttä instassa ja ehdottelevat heti kaikkea. nyt mulla 3 miestä ja kaikki miljonäärejä. ikä haitari 43-59. kahden kanssa nain, yhdellä ei seiso, joten vietetään muuten aikaa yhdessä. saan merkkilaukkuja, öitä luksushotelleissa, ulkomaanmatkoja ja rahaa. enemmänkin olisi miehiä tulossa, mutta menisi jo liian hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin ihan baarista, tai en itse asiassa etsinyt eikä kaveri etsinyt sugar babya. Aloimme vain juttelemaan terassilla ja juttu luisti. Olin parikymppinen opiskelijapoika ja huolissani budjettiini sopivan asunnon löytymisestä lukuvuodeksi. Kaveri oli vähän yli kolmekymppinen mies joka oli ilmeisesti perinyt ison omakotitalonsa jossa oli erillinen yksiö. Sain sen hyvän paikalla olevan yksiön nollavuokralla, vastikkeeksi saunoin hänen kanssaan tai vietettiin muuten aikaa kerran viikossa. Loppui kun kaveri siirtyi töihin ulkomaille.
tuuppasko anaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuuppasko anaaliin?
Puolin ja toisin, suurin piirtein vuoroviikoin.
Mä löysin baarista. Ihastui muhun kovin ja pian jo lupasi turvata mun taloudellista tilannetta. Mulle se sopii, daddy hoitaa ja auttaa mua. Mä tykkään täyttää hänen fantasioitaan.
Mä tarttisin tollasen, talous vähän huonolla tolalla. Kuinkahan vanhaa ukkoa pitäs hoidella että 44-vuotias täti sais vähä rahulia?
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä älä ainakaan tinderistä etsi, ei ole tarkoitettu tuohon
Kerro se niille ketkä etsivät sieltä. Ihan ovat suoraan kertoneet, kun viestiä laittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarttisin tollasen, talous vähän huonolla tolalla. Kuinkahan vanhaa ukkoa pitäs hoidella että 44-vuotias täti sais vähä rahulia?
Timmi ja hyvännäköinen saa nuorempaa, pehmeä ja ei niin kaunis ... 70+
Täällä olis yksi vapaa sugardaddy.