Kuinka näytät kesäjuhlissa helposti paremmalta
Ei mustia kenkiä tai asusteita. Vaaleat sirot kengät ja laukut näyttää paremmalta vaaleampien vaatteiden kanssa ja saa jalat näyttämään pidemmiltä.
Yhtenäinen puku. Jakku ja housut samaa väriä ja väriinsopiva kuosillinen paita/toppi alle.
Tai yksinkertanen liehuva mekko. Suuret kuosit ja röyhelöt sopivat hyvin harvalle. Yksinkertainen on kaunista. Kevyt kangas tuo liikettä ja keveyttä.
Kevyt ehostus. Kesällä raskas meikki on todella tunkkaisen näköinen. Less is more. Huulipuna omaan väriin sopiva, heleä vaaleanpunainen rai koralli. Poskipunaa aavistus. Kalpealle aurinkopuuteria aavistus.
Muista aurinkosuoja kasvoille, 50 suojakerroin vähintään. Mikään ei ole rumempaa kuin palanut iho.
Rasvaa iho ennen juhlia myös dekoteelta, jaloista ja käsistä. Iho näyttää heti paremmalta.
Föönaa hiukset. Kuohkeutta ja volyymiä ohueenkin tukkaan. Pyöröharjalla föönaus on helppoa.
Nauti juhlista.
Kommentit (111)
Siis liehuva mekko pojan yo-juhliin. Ok.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu..mä osaan pukeutua oikein. Mulla on sen verran hyvä tukka että pesu riittää.
Hyvä sulle. Sittenhän tää ei koskenut sua, eikö??
Ei koske monia muitakaan. Turhia tällaiset.
Kyllä koskee aika montaa mammaa, jos oot juhlissa käynyt. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat sirot kengät... kuulostaa 85-vuotiaalta Aune-tädiltä.
Unohdit ne saatanan sukkahousut.
Niin. Tällaisia tarkoitin. Jos Aunella on tällaiset, onnea hänelle. Sukkahousut on kesällä turhat.
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1115073005.htmlNudet korkokengät sirolla korolla ja sukkahousut on aina tyylikkäät ja saa jalat näyttämään pidemmiltä.
MIKSI jalkojen pitäis näyttää pidemmiltä?! Miten miehet, pitääks niidenki saada jalat näyttään pitemmiltä?
N. 155cm
Moni lyhyehkö nainen Tykkä käyttää korkokenkiä, jottei näyttäisi pikkutytöltä esim. pitkän miehen rinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Siis liehuva mekko pojan yo-juhliin. Ok.
M46
Siehä taiat olla suvun haaskin miäs. Lol.
Valmistaudun ja luon pohjan juhlapukeutumiselle koko vuoden eli syön ja liikun sopivasti. Vaatteiden ja kenkien värin valinta on siten hienosäätöä.
"Miehille juhliin kesäpuku krakalla tai ilman. Paidassa voi revitellä, kukatkin käy. Siistit kengät, ruskea sopii kesään."
Ruskea sopii kesään??? Ei kesällä ole mitään ruskeaa, kesällä on oikeita värejä. Ruskeaa ja muuta kuraa on loppusyksystä ja alkutalvesta, etenkin etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tällaisia tarkoitin. Jos Aunella on tällaiset, onnea hänelle. Sukkahousut on kesällä turhat.
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1115073005.htmlNudet korkokengät sirolla korolla ja sukkahousut on aina tyylikkäät ja saa jalat näyttämään pidemmiltä.
MIKSI jalkojen pitäis näyttää pidemmiltä?! Miten miehet, pitääks niidenki saada jalat näyttään pitemmiltä?
N. 155cm
Moni lyhyehkö nainen Tykkä käyttää korkokenkiä, jottei näyttäisi pikkutytöltä esim. pitkän miehen rinnalla?
Jos tulee pitkän miehen rinnalla pikkutyttöfiilis, niin miksi on pitkän miehen kanssa? Sen miehen kanssahan ollaan ympäri vuoden eikä vaan kesäjuhlissa.
N. 155cm
Vierailija kirjoitti:
"Miehille juhliin kesäpuku krakalla tai ilman. Paidassa voi revitellä, kukatkin käy. Siistit kengät, ruskea sopii kesään."
Ruskea sopii kesään??? Ei kesällä ole mitään ruskeaa, kesällä on oikeita värejä. Ruskeaa ja muuta kuraa on loppusyksystä ja alkutalvesta, etenkin etelässä.
Miehille on aika vähän vihreitä, sinisiä tai punaisia kenkiä. Siis nahkaisina juhliin sopivina kenkinä. Valkoiset kengät miehillä on vähän nounou ellei ole tennarit. Beiget ja vaaleanruskeat ok. Mustia ei vaalean puvun kanssa. Tennarit ei ole juhlakengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään laittaa vaaleaa asua juhliin. En käytä vaaleita vaatteita muutenkaan, en tosin mustia, ruskeita enkä harmaatakaan, vaan oikeita värejä! Siksi en omista nyt enkä tulevaisuudessa vaaleita kenkiä enkä laukkuja. En omista enkä tule omistamaan myöskään ainuitakaan juhlahousuja, saati jakkuja. En myöskään käytä poskipunaa enkä fööniä.
Aina olen silti juhlissa nättinä ollut 😊 Kun laittautuu siten kun itse haluaa, on itsevarma ja hyvä olo, ja se tuo sellaista kauneutta jota ei vippaskonsteilla saa 😊
Kuulostaa hyvältä! Värejä saa käyttää ehdottomasti! Liniton just Helenin ihanat asut. Mustia kenkiä ei ollut hälläkään.
Mustat kengät olis sopineet hällekin.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla persoonallisuushäiriö? Peilaatko itseäsi muista ihan liikaa? Odottele sinä juhlakutsuja, me muut eletään, kukin tyylillämme.
En. Annan tyylivinkkejä. Kuten moni muukin. Mikä kyökkipsykologi sinä olet. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään laittaa vaaleaa asua juhliin. En käytä vaaleita vaatteita muutenkaan, en tosin mustia, ruskeita enkä harmaatakaan, vaan oikeita värejä! Siksi en omista nyt enkä tulevaisuudessa vaaleita kenkiä enkä laukkuja. En omista enkä tule omistamaan myöskään ainuitakaan juhlahousuja, saati jakkuja. En myöskään käytä poskipunaa enkä fööniä.
Aina olen silti juhlissa nättinä ollut 😊 Kun laittautuu siten kun itse haluaa, on itsevarma ja hyvä olo, ja se tuo sellaista kauneutta jota ei vippaskonsteilla saa 😊
Kuulostaa hyvältä! Värejä saa käyttää ehdottomasti! Liniton just Helenin ihanat asut. Mustia kenkiä ei ollut hälläkään.
Mustat kengät olis sopineet hällekin.
Itse asiassa ne olisivat pilanneet asun.
Miehenä sanoisin, että ainakin firman kesäjuhliin rouville löysä kesämekko on käytännöllisin ja pikkarit tietenkin kotiin. Huulipuna kirkuvan punaista ja föönatut hiukset on kyllä kivat. Kengiksi käy kirkkaan valkoiset tennaritkin - ei ole pakko laittaa korkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin, että ainakin firman kesäjuhliin rouville löysä kesämekko on käytännöllisin ja pikkarit tietenkin kotiin. Huulipuna kirkuvan punaista ja föönatut hiukset on kyllä kivat. Kengiksi käy kirkkaan valkoiset tennaritkin - ei ole pakko laittaa korkkareita.
No sä Pera et ehkä ole se, jolta frouvat haluavat katseita. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mustat kengät aina juhlissa, koska minulle sopivia vihreitä kenkiä ei Suomen kaupoissa ole tullut vastaan. Laukku on ollut aiemmin musta myös, nykyään vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mää laitan kesäjuhliin mustan mekon kukkakuosilla. Ja mustat kengät. Kengissä ratkaisi vain hinta, koska mekko vei budjetin. Sukkahousut laitan, kun siellä on vanhusväestöä paikalla, ovat vanhoillisia. Föönaan hiukset. Saa välttää.
Mitä hittoa?!?! Jonkun vanhoillisen vanhusväestön takia sukkahousut?! Apua 😅 Onks sua pienenä alistettu vanhempien ihmisten toimesta vai mistä tällainen älytön aivopieru? Vanhukset saa käyttää niitä 80 denierin sukkiksia, jos huvittaa, mutta mitä sä luulet että niiden ahteria kutittaa jos muut ei niitä käytä?
Ite oon 37 v enkä ikinä oo ajatellut että mun pitäisi pukeutua juhliin kuten oma mummo tai iäkkäät tädit🙄 Heiltä kyllä tulee kehuja hoikista, treenatuista sääristä, mutta ei kukaan oo mieltään pahoittanut. Sama juttu paljaat olkapäät kirkossa, en kesäkuumalla verhoa itseäni mihinkään häveliäisyyshuiviin jonkun 100 vuotta vanhan säännöksen mukaan. Sori jos joku mielensä pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nudet" kengät ja vaatteet on karmeimpia ikinä.
Näitä ohjeita on netti pullollaan. Kiinnostuneet ne sieltä löytää kyllä. Tai no ne, jotka osaa käyttää Googlea. Ja ne loput ei löydä tätäkään aloitusta enää tämän päivän jälkeen ja tekee uuden aloituksen jossa kysytään sopivaa juhla-asua.
Luojan kiitos ei ole mitään pönötysjuhlia tiedossa kesäksi, ihanaa!!
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei ole mitään pönötysjuhlia tiedossa kesäksi, ihanaa!!
Samaa mietin. Yhdet juhlat on ensi viikonloppuna, laitan mekon ja maiharit, kevyt meikki ja avot!
Ei tarvitse, mutta onhan tosi monella korokepohjat eli ilmeisesti haluavat. Pointti oli se, että jos käytät korkkareita, käytä vaaleita, koska ilmeisesti haluat olla pidempi.