Kuinka näytät kesäjuhlissa helposti paremmalta
Ei mustia kenkiä tai asusteita. Vaaleat sirot kengät ja laukut näyttää paremmalta vaaleampien vaatteiden kanssa ja saa jalat näyttämään pidemmiltä.
Yhtenäinen puku. Jakku ja housut samaa väriä ja väriinsopiva kuosillinen paita/toppi alle.
Tai yksinkertanen liehuva mekko. Suuret kuosit ja röyhelöt sopivat hyvin harvalle. Yksinkertainen on kaunista. Kevyt kangas tuo liikettä ja keveyttä.
Kevyt ehostus. Kesällä raskas meikki on todella tunkkaisen näköinen. Less is more. Huulipuna omaan väriin sopiva, heleä vaaleanpunainen rai koralli. Poskipunaa aavistus. Kalpealle aurinkopuuteria aavistus.
Muista aurinkosuoja kasvoille, 50 suojakerroin vähintään. Mikään ei ole rumempaa kuin palanut iho.
Rasvaa iho ennen juhlia myös dekoteelta, jaloista ja käsistä. Iho näyttää heti paremmalta.
Föönaa hiukset. Kuohkeutta ja volyymiä ohueenkin tukkaan. Pyöröharjalla föönaus on helppoa.
Nauti juhlista.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat sirot kengät... kuulostaa 85-vuotiaalta Aune-tädiltä.
Unohdit ne saatanan sukkahousut.
Niin. Tällaisia tarkoitin. Jos Aunella on tällaiset, onnea hänelle. Sukkahousut on kesällä turhat.
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1115073005.htmlEn käytä muovikenkiä. Tähänkö tulisi sitten kaveriksi vaalea jakkupuku? Joo, ei kiitos. En ole tyttökulta.
Niitä on myös nahkaisena. Ja puvun ei tarvitse olla vaalea, värikäskin käy. Katso mallia Helenistä https://www.redcarpet-fashionawards.com/2021/06/04/helen-mirren-wore-ma…
Helen Mirren on kaunis nainen, mutta hän on 78-vuotias, eli kuuluu kyllä mummoikäluokkaan. Voisi olla tämän Aunen nuorempi sisar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kengät sitten laittaisit kesäjuhliin? Ne vanhat mustat korkkarit vai tennarit?
Ai mummokenkien, vanhojen mustien korkkareiden ja tennareiden lisäksi ei ole mielestäsi mitään muita vaihtoehtoja?
Miten linkittämäni slingbackit oli mummokengät? Nehän nyt kuuminta trendiä. Ja minä kysyin, mitä kenkiä ajattelit. Saa kertoa.
Olen eri. Nuo slingbackit on ihan ok jonkin vaalean pastellisävyisen mekon kanssa. Mutta kyllä kesäjuhlissa voi olla tosi tyylikäs esimerkiksi musta-valkokuvioisessa mekossa ja mustissa slingbackeissa. Ei siis ole syytä mitenkään "kieltää" käyttämästä mustia asusteita. Monikaan ei raaski hankkia monia juhlakenkiä erikseen kesäksi ja talveksi, mikä on ihan ymmärrettävää, ja musta on ympärivuotisesti käyttökelpoisempi kuin valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään laittaa vaaleaa asua juhliin. En käytä vaaleita vaatteita muutenkaan, en tosin mustia, ruskeita enkä harmaatakaan, vaan oikeita värejä! Siksi en omista nyt enkä tulevaisuudessa vaaleita kenkiä enkä laukkuja. En omista enkä tule omistamaan myöskään ainuitakaan juhlahousuja, saati jakkuja. En myöskään käytä poskipunaa enkä fööniä.
Aina olen silti juhlissa nättinä ollut 😊 Kun laittautuu siten kun itse haluaa, on itsevarma ja hyvä olo, ja se tuo sellaista kauneutta jota ei vippaskonsteilla saa 😊
Kuulostaa hyvältä! Värejä saa käyttää ehdottomasti! Liniton just Helenin ihanat asut. Mustia kenkiä ei ollut hälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tällaisia tarkoitin. Jos Aunella on tällaiset, onnea hänelle. Sukkahousut on kesällä turhat.
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1115073005.htmlEn käytä muovikenkiä. Tähänkö tulisi sitten kaveriksi vaalea jakkupuku? Joo, ei kiitos. En ole tyttökulta.
Niitä on myös nahkaisena. Ja puvun ei tarvitse olla vaalea, värikäskin käy. Katso mallia Helenistä https://www.redcarpet-fashionawards.com/2021/06/04/helen-mirren-wore-ma…
Helen Mirren on kaunis nainen, mutta hän on
Mutta Hekenin asut sopii hyvin 40-70-vuotiaillekin. Hyvä tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kengät sitten laittaisit kesäjuhliin? Ne vanhat mustat korkkarit vai tennarit?
Ai mummokenkien, vanhojen mustien korkkareiden ja tennareiden lisäksi ei ole mielestäsi mitään muita vaihtoehtoja?
Miten linkittämäni slingbackit oli mummokengät? Nehän nyt kuuminta trendiä. Ja minä kysyin, mitä kenkiä ajattelit. Saa kertoa.
Olen eri. Nuo slingbackit on ihan ok jonkin vaalean pastellisävyisen mekon kanssa. Mutta kyllä kesäjuhlissa voi olla tosi tyylikäs esimerkiksi musta-valkokuvioisessa mekossa ja mustissa slingbackeissa. Ei siis ole syy
Kyllä, jos asussa on mustaa, musta käy. Mutta ei kokovaalean kanssa.
Joo föönaan ihan varmasti. Peilistä kattelee mekkoon pukeutunut Hagrid sen jälkeen. Typeriä neuvoja. Hyppää kaivoon.
Asun maassa, jossa on ikuinen kesä. Täällä on vain kaksi vuodenaikaa, sadekausi ja kuiva kausi. Minulla on useita kesäjuhliin sopivia vaatekertoja. Ajattelin laittaa nyt ensi viikonloppuna 38 asteen helteellä ulkojuhliin mustat matalat mukavat sandaalit ja ottaa pienen mustan laukun sellaisen mekon kanssa, jossa on valkoisella pohjalla punaisia ja mustia kuvioita. Lisäksi helmikorut.
Täältä ei varmaan edes saa sukkahousuja, eikä niitä siis käytetä. Sandaalien kanssa kuuluu olla hyvin hoidetut jalat, käynti pedikyyrille ja nätti kynsilakka on tärkeä. Korkkarit ei ole kovin suosittuja, mutta virallisemmissa tilaisuuksissa käytetään umpikärkisiä kenkiä kuten avokkaita tai jos ei ole niin umpivirallinen, voi käyttää slingbackeja.
laiduta
kampaa naama
asenna rinnat
vähennä vaatetta
T näillä mennään
Vierailija kirjoitti:
Asun maassa, jossa on ikuinen kesä. Täällä on vain kaksi vuodenaikaa, sadekausi ja kuiva kausi. Minulla on useita kesäjuhliin sopivia vaatekertoja. Ajattelin laittaa nyt ensi viikonloppuna 38 asteen helteellä ulkojuhliin mustat matalat mukavat sandaalit ja ottaa pienen mustan laukun sellaisen mekon kanssa, jossa on valkoisella pohjalla punaisia ja mustia kuvioita. Lisäksi helmikorut.
Täältä ei varmaan edes saa sukkahousuja, eikä niitä siis käytetä. Sandaalien kanssa kuuluu olla hyvin hoidetut jalat, käynti pedikyyrille ja nätti kynsilakka on tärkeä. Korkkarit ei ole kovin suosittuja, mutta virallisemmissa tilaisuuksissa käytetään umpikärkisiä kenkiä kuten avokkaita tai jos ei ole niin umpivirallinen, voi käyttää slingbackeja.
Kuulostaa ihan hyvältä, jos tosiaan mekossakin on mustaa. Hyviä juhlia!
Voi viddu..mä osaan pukeutua oikein. Mulla on sen verran hyvä tukka että pesu riittää.
Mua ei kiinnosta tälläytyä ja laittautua, se tuntuu ajatuksenaki tosi ahistavalta. Siksi en ikinä käy juhlissa, paitsi jossain takapihan grillibileissa. Sukulaisia ja ystäviä olisi kiva nähdä useemminkin, mutta tiedän nolaavani itseni ja saavani pahoja katseita, jos en ole pukeutunut "kuten naisen pitää".Harmi kun hyvä käytös ja omana ittenä oleminen ei riitä
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu..mä osaan pukeutua oikein. Mulla on sen verran hyvä tukka että pesu riittää.
Hyvä sulle. Sittenhän tää ei koskenut sua, eikö??
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta tälläytyä ja laittautua, se tuntuu ajatuksenaki tosi ahistavalta. Siksi en ikinä käy juhlissa, paitsi jossain takapihan grillibileissa. Sukulaisia ja ystäviä olisi kiva nähdä useemminkin, mutta tiedän nolaavani itseni ja saavani pahoja katseita, jos en ole pukeutunut "kuten naisen pitää".Harmi kun hyvä käytös ja omana ittenä oleminen ei riitä
Riittäähän se. Tässä vinkkejä, JOS haluat näyttää vähän paremmalta. Mikään pakko ei ole. Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1115073005.html
Nudet korkokengät sirolla korolla ja sukkahousut on aina tyylikkäät ja saa jalat näyttämään pidemmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sulle. Sittenhän tää ei koskenut sua, eikö??
Ei koske monia muitakaan. Turhia tällaiset.
Korkean tason kesämuotia:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1115073005.htmlNudet korkokengät sirolla korolla ja sukkahousut on aina tyylikkäät ja saa jalat näyttämään pidemmiltä.
MIKSI jalkojen pitäis näyttää pidemmiltä?! Miten miehet, pitääks niidenki saada jalat näyttään pitemmiltä?
N. 155cm
Laihduta ennen kesää, tuo se tärkein. Sitte näyttää kaikki vaatteet hyvältä päällä.
Onko ap:lla persoonallisuushäiriö? Peilaatko itseäsi muista ihan liikaa? Odottele sinä juhlakutsuja, me muut eletään, kukin tyylillämme.
Sori siitä. Miehille juhliin kesäpuku krakalla tai ilman. Paidassa voi revitellä, kukatkin käy. Siistit kengät, ruskea sopii kesään ja vaaleat sukat, jotka mätsää paitaan. Parta siistiksi ja parturissa voi käydä. Ole hyvä.