Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ja nuoret ovat juuri sellaisia kun me olemme heidät kasvattaneet

Vierailija
23.05.2024 |

Turha valittaa, kun lapsoset koulussa haukkuvat ja uhkailevat ja käyttäytyvät huonosti, jos aikuiset eivät muuta opeta ja vaadi. Jos huoltaja haukkuu vaikka opettajaa tai naapuria huonoksi, homoksi tai hulluksi, niin siinäpä se sitten on tai jos huoltaja sanoo, että mitä minä sille voin, että lapsi haistattelee koulussa. Öööh, opetat sen mukelosi olemaan haistattelematta MISSÄÄN ja puutut vakavasti heti jos näin tapahtuu!

Aikuisten pitäisi tehdä tämä kasvatustehtävä vakaasti yhdessä, niin kyllä ne lapset siitä oikenee. Ensin tosin täytyisi kasvattaa vähän itseä ja miettiä sitä omaa käytöstä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Really?

Vierailija
2/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsekö keksit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue otsikkoa pidemmälle. Opettele suomea.

Vierailija
4/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset hävetkää! Te olette pelkkiä  naristeja. 

Vierailija
5/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinänsä ihan totta. Ongelmallista on, että tästäkin aiheesta avaus sisältää viestin vastaanottajaan kohdistettavia haukkumasanoiksi mielletteviä termejä, kuten "mukelosi". Ja kierre on valmis.

Vierailija
6/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980- ja 1990-luku pilasi suomalaiset lapset. Lapsina nämä pysyvät vielä nelikymppisinäkin. 

Vierailija
7/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on muovannut minut tällaiseksi kuin olen? Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.

N48

Vierailija
8/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus on täysin yliarvostettua. Jos lapsista haluttaisiin mahdollisimman tasa-arvoisia, kaikkien lapset pitäisi ottaa huostaan kaksivuotiaana.

On oikeastaan hassua, että lapsen hankkiminen tuntuu olevan kenelle tahansa oikeus. Ravintolassa työskentelyynkin tarvitaan hygieniapassi, mutta vanhemmaksi pääsee, jos osaa paneskella, vaikka sen tekisi viiden promillen humalassa. Tai jäät alle 30- vuotiaana mielenterveyssyitä eläkkeelle ja voit silti tehdä lauman niitä lapsia. 

Itse luottaisin eniten hedelmöityshoidot tai varsinkin adoptioprosessin läpikäyneisiin vanhempiin. He ovat ainakin joutuneet käymään läpi sellaisen mankelin, että ovat varmasti ainakin parempia vanhempia kuin minä.

Vierailija
9/9 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmuus on täysin yliarvostettua. Jos lapsista haluttaisiin mahdollisimman tasa-arvoisia, kaikkien lapset pitäisi ottaa huostaan kaksivuotiaana.

On oikeastaan hassua, että lapsen hankkiminen tuntuu olevan kenelle tahansa oikeus. Ravintolassa työskentelyynkin tarvitaan hygieniapassi, mutta vanhemmaksi pääsee, jos osaa paneskella, vaikka sen tekisi viiden promillen humalassa. Tai jäät alle 30- vuotiaana mielenterveyssyitä eläkkeelle ja voit silti tehdä lauman niitä lapsia. 

Itse luottaisin eniten hedelmöityshoidot tai varsinkin adoptioprosessin läpikäyneisiin vanhempiin. He ovat ainakin joutuneet käymään läpi sellaisen mankelin, että ovat varmasti ainakin parempia vanhempia kuin minä.

Oleellisinta nyt kuitenkin on se, että lapsella on turvallisia aikuisia ympärillään. Ja meidän pitäisi lopettaa höpöttäminen siitä, että juuri sillä on väliä, jakavatko ihmiset saman DNA:n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi