Saako tummentuneita kainaloita millään normaalin värisiksi?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että niillä joilla on db2 on usein tummuneet kainalot ja edim silmien aluset.
Kannattaa tuokin tarkistaa
Ei ole diabetestä minulla.
Ap
Oletko ylipainoinen? Siinä tapauksessa sinulla todennäköisesti on metabolinen oireyhtymä tai esidiabetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että niillä joilla on db2 on usein tummuneet kainalot ja edim silmien aluset.
Ap
Oletko ylipainoinen? Siinä tapauksessa sinulla todennäköisesti on metabolinen oireyhtymä tai esidiabetes.
En ole ylipainoinen.
Ap
Jostain luin, että Ordinaryn Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner olisi joillakin auttanut. Itse en ole vielä kokeillut, joten varmaksi en tiedä.
Kainaloiden valkaisu Warpaintilla
1 tl juoksevaa aitoa hunajaa (katso että tuote sisältää vain hunajaa)
1tl Warpaint aktiivihiilijauhetta, joka on tarkoitettu hampaiden valkaisuun
Sekoita aineksista tahna. Levitä sitä kainaloihin tummentuneelle alueelle. Anna vaikuttaa noin 30 minuuttia. Oleskele kylpyhuoneessa, sillä ihon lämmöstä hunaja saattaa muuttua juoksevammaksi ja valua. Kun aine on vaikuttanut, huuhdo kainalot huolellisesti lämpimällä vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tai insuliiniresistenssi. Sekään ei liity aina ylipainoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tai insuliiniresistenssi. Sekään ei liity aina ylipainoon
Epäilen, että kyseessä on hyperkeratoosi, joka aktivoituu paineesta.
Ap
Siis mitä ihmettä? Anna niiden olla sen väriset kuin ovat ja hanki itsellesi tekemistä ettei tarvitse stressata jotain kainaloiden sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Anna niiden olla sen väriset kuin ovat ja hanki itsellesi tekemistä ettei tarvitse stressata jotain kainaloiden sävyä.
T. Reilusti ylipainoinen tunikamamma
Vaikkapa Ordinaryn kemialliset kuorintatuotteet sopii hyvin myös kainaloihin (esim. tuo jo mainittu glycolic acid ja se punainen AHA+BHA kuorintaseeruli tepsii myös jalkojen kuorintaan), C-vitamiinia sisältävät seerumit kirkastaa myös ihoa säännöllisesti käytettynä. Pitää vaan muistaa aurinkosuojaus jos päättää olla paljain kainaloin runsaassa paahteessa, sekä jos iho meinaa kuivua liiaksi niin kosteusvoide käyttöön.
Insuliiniresistenssi sen yleensä aiheuttaa. Acanthosis nigricans.
Vierailija kirjoitti:
Insuliiniresistenssi sen yleensä aiheuttaa. Acanthosis nigricans.
Ei ole tästä kyse.
Ap
Olipa lohdullista huomata, että jollain alusvaatemallilla on lähes samanlaiset.
https://www.boozt.com/fi/fi/chantelle/norah-bandeau-t-shirt-bra_3249893…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ovat siis tummenneet?
Ovat tummemmat kuin muu iho syystä jota en tiedä.
Ap
Metabolinen oireyhtymä tekee tuota, eli diabetestä on tulossa, jollei jo ole.
Höpöhöpö.
Lue tuosta, jos et usko. Diabetes on yksi vaihtoehto.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008779776.html
Lääteollisuus: sairaallistamme normaaleja kehon toimintoja since ennen ajanlaskun alkua, sillä jo raamatussa kielletään pharmakeuttien höpöhöpöjuttuihin uskominen. Maalituksen kohteena erityisesti herkät naiset, kuten mm. Äitiysväkivallassa ja lapsenryöstöissäkin. Kansa kauhistuu kilpaa ja huutaa kuorossa: silvo vatsanpeitteeni ja kohtuni, oi farmakeutti, jotta vaginani säilyy sopivana miehelleni, joka imettää lastani kumirinnasta lehmänmaidolla. Oi farmakeutti, pelasta minut naiseudelta, sillä vain miehen huomio minut tekee todeksi
Temusta on myynnissä paljon erilaisia valkaisuaineita iholle. Vetyperoksidia apteekista voisi kokeilla, vaalentaa hiukan.
Peräaukon valkaisuaine käy myös kainaloihin.
Tämä auttaa jonkin verran sekä pitää hienhajun loitolla.
https://www.kicks.fi/the-ordinary/ihonhoito/kasvojenhoito/kasvojen-kuor…