Kehtaako mennä lääkäriin kun avaruusolennot ovat asentaneet jonkun laitteen sisääni.
Tai siis olen melko varma asiasta ja haluaisin varmuuden jossain kuvauksessa.
Kommentit (24)
AP on tas leikkinyt peppuleikkejä isojen miesten kanssa
Kannattaa kysyä lääkäriltä antipsykoottisia lääkkeitä, niillä yleensä hoidetaan avaruusolentojen asentamat laitteet.
Unohda hömpötykset avaruusolioista. Olet tainnut piipahtaa Terveystalossa tai Mehiläisessä. Kuka vain tulee hulluksi siellä liikaa asioidessa. Lopulta on tili tyhjä.
Ei ne välitä, ovat nähneet kaikkea. Mene ihmeessä.
Muistuu mieleeni ystäväni tarina. Ihan oikeasti oli asennettu vaikka mitä, mutta tylsempää. Ei kyseessä avaruusoliot, vaan ihan oikeat ihmiset tekemässä törkyrikoksia.
Jos tuollaisia ajatuksia on niin ehdottomasti lääkäri on oikea paikka.
- psykiatri
Ps. Kun tulet vastaanotolle tk:n ohjauksen kautta niin älä sivuuta lähetettä. Puhuminen on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne välitä, ovat nähneet kaikkea. Mene ihmeessä.
Varmasti eivät ole nähneet alien probea anuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kehtaa, tosin lääkärikin voi olla "niitä muukalaisia", koskaan ei tiedä.
Korjaisin tuon...lääkärikin on todennäköisesti yksi tekijöihin kuuluvista joten mitä luulet: "Me kaikki voimme kuvitella vaikka mitä joskus." Olisi vastaus.
Toisaalta onko ne asennetut jutut siellä sitten ikuisesti? No, suosittelisin että jotenkin asiat tulee joidenkin sellaisten tietoon jotka:
Eivät kuulu tuohon joukkoon. Ovat tarpeeksi älykkäitä uskoakseen, että tuo on mahdollista. (Korvaa avaruusoliolla ihminen ja kerro asioita, jotka tukevat epäilyksiäsi.) Tai jos löytäisit sellaisen, joka on saanut vihiä tuollaisesta ja ei kuulu tuohon joukkoon, eikä ole tyhmä.
Paksu setelitukku voi auttaa myös ja ulkomailla tutkituttaminen ellei ole kansainvälinen juttu?
Mun hamaslääkäri asensi mun hampaisiin.mikrofonin, mua ufot kuuntelee.
Kannattaa olla varovainen. Lääkäritkin ovat ihmisen muodossa olevia avaruusolentoja ja haluavat pahaa sinulle.
Filmissä ne poistettiin Arnold Swcartzeggeriltä tongilla sieraimesta, helppoa, jos vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ne muukalaiset ei ole ulkoavaruudesta vaan asuu täällä maan päällä. Ne on meitä vanhempaa sukulinjaa, täysin ihmisiä, hallitsevat koko maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Unohda hömpötykset avaruusolioista. Olet tainnut piipahtaa Terveystalossa tai Mehiläisessä. Kuka vain tulee hulluksi siellä liikaa asioidessa. Lopulta on tili tyhjä.
😂😂😂😄
Ufot kaappas ap:n yöllä ja tekivät sille seksuaalisia kokeita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ne muukalaiset ei ole ulkoavaruudesta vaan asuu täällä maan päällä. Ne on meitä vanhempaa sukulinjaa, täysin ihmisiä, hallitsevat koko maapalloa.
Ei ne turhaan kerro tarinoita atlantiksesta ja suuresta tulvasta jossa nää paholaiset yritettiin tuhota, mutta osa pakeni maan alle. Heiltä on tullut myös kaikki huipputeknologia.
Muista laittaa folio pään ympärille kun menet lääkärille tutkittavaksi
Vierailija kirjoitti:
Mun hamaslääkäri asensi mun hampaisiin.mikrofonin, mua ufot kuuntelee.
Mitäs siitä sanot että minulta hammaslääkäri löysi metallisen implantin jostain hammasjuuresta. Enkä edes usko ufoihin.