Oletko päässyt seuraamaan vierestä toisten naimista?
Kommentit (4)
Mä viimeksi viime viikonloppuna pääsin ja sitten osallistuin itsekin kemuihin. Mukavaa oli
Joutunut. Minulla oli parikymppisenä kaveri, jolla oli nymfomanian piirteitä ja jotenkin hän aina löysi panokaverin mistä vaan. Jos oltiin yhdessä hotellilomalla niin yhteiseen huoneeseemme päätyi aina joku mies, vaikka kaveri kuinka lupasi, että ei tuo mitään miestä huoneeseen. Yhteisillä autoreissuillakin vessatauon aikana autossa alkoi paneminen. Joko hän vietteli jonkun kaverin kaverin tai bongasi jonkun ihan vieraan. Tämä ei näin kirjoitettuna kuulosta yhtään uskottavalta, mutta oli totta. Laitoin välit poikki kun en enää kestänyt hänen holtittomuuttaan.
Joo, kämppikseni touhuili poikaystävän kanssa samassa huoneessa, välissämme oli vain pöytä ja pari tuolia. Käännyin selin ja olin nukkuvinani. Ei minua kiinnosta katsoa toisten touhuilua. Ne äänetkin on aika ärsyttäviä, varsinkin jos siinä itse yrittää nukkua.
Suunnittelematta se tapahtui kauan sitten, noin vuonna 1980. Olin noin 12...13-vuotias. Fillaroin rakentamattomalla joutomaalla. Huomasin aukion laidalle pysäköidyn henkilöauton, jota ihan silkasta mielenkiinnosta menin vilkaisemaan. Lähestyin autoa kävellen ja viereen päästyäni takasivuikkunasta näkyivät alaston nainen ja mies, jotka puuhasivat toistensa kimpussa. Kurkistelin hetken heidän touhujaan eivätkä he huomanneet minua. Vaikka seksiasiat olivat alkaneet kiinnostaa noihin aikoihin, en oikein ollut kartalla siitä, mitä he tarkalleen tekivät. Mieleen näky pysyvästi ja ihan mukavalla tavalla on kuitenkin painunut.