Mua nauratti, kun junassa oli joku mt päihdetapaus ja etsi puoliksi juotuaa viinapulloaan :D mä olin napannu sen kassiin ja tyhjentänny.
Luulin, että se oli hylätty. Tyhjensin pullon vessassa ja otin tyhjän pullon laukkuun. Tarkoituksena kerätä pantti. Pian ilmestyy epämääräisen näköinen mies mongertamaan siihen, että onko täällä näkynny sellasta pulloa. Vastasin, että ei :).
En tosin tyhjentäessä tiennyt, että se oli hänen.
Päivän hyvätyö tehty, vahingossa.
Kommentit (29)
Miksi joillakin on oikein himo kajota kaikkeen irtaimeen, minkä näkevät?
Hyvä työ varastaa päihdeongelmien viinat?
Samalla moraalilla olisi oikein varastaa jonkun auto ( saapahan liikuntaa eikä saastuta) rahat ( eipähän kuluta ja syö luonnonvaroja) tms. Kaiken voi perustella parhain päin, vaikka se miten olisi paskanjauhantaa.
Olet varas joka vie heikoimmassa asemassa olevalta. Toivottavasti et muuta kuvittele itsestäsi
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista huomaa että alkoholi on suomalaisten pyhä lehmä.
Ihan sama reaktioni olisi, jos joku lapsi olisi jättänyt karkkipussin penkille ja ap olisi päättänyt heittää sen sisällön roskiin. Ei toisen omaisuutta sorkita, ihan sama mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista huomaa että alkoholi on suomalaisten pyhä lehmä.
Ihan sama reaktioni olisi, jos joku lapsi olisi jättänyt karkkipussin penkille ja ap olisi päättänyt heittää sen sisällön roskiin. Ei toisen omaisuutta sorkita, ihan sama mitä se on.
Vaikka karamelli ei olekaan terveysruokaa, niin ei se ole haitallista hermomyrkkyäkään.
Viinat viemäriin ja aamulla reippaana lenkille, niin olo paranee ja rahaa säästyy!
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se veit minun pullon?
T: Persu
Sun kannattaisi oikeasti hakea apua tohon sun persun pelkoon.
Aika vakavia mt-ongelmia.
AP on kriminaali!