Mua nauratti, kun junassa oli joku mt päihdetapaus ja etsi puoliksi juotuaa viinapulloaan :D mä olin napannu sen kassiin ja tyhjentänny.
Luulin, että se oli hylätty. Tyhjensin pullon vessassa ja otin tyhjän pullon laukkuun. Tarkoituksena kerätä pantti. Pian ilmestyy epämääräisen näköinen mies mongertamaan siihen, että onko täällä näkynny sellasta pulloa. Vastasin, että ei :).
En tosin tyhjentäessä tiennyt, että se oli hänen.
Päivän hyvätyö tehty, vahingossa.
Kommentit (29)
Menipähän parempiin suihin. 😊 Jos juttu siis on totta.
Sinäkö se veit minun pullon?
T: Persu
Siis kai kuitenkin tyhjensit pullon suuhusi siellä vessassa, etkä pönttöön?
Vierailija kirjoitti:
Siis kai kuitenkin tyhjensit pullon suuhusi siellä vessassa, etkä pönttöön?
En tietenkään. Ties vaikka olisi ollut myrkytetty. Lavuaariin meni.
Ap
Siis mikä tässä on hyvä työ? Se että tuhosit ja varastit toisen omaisuutta?
Ja hyödyit itse siitä huimat 10 senttiä.
Mua ei kyllä naurata lainkaan nämä ressukat joilla ei ole muuta kuin se pullo mihin pakenevat. Suomessa on asiat kurjasti ja voidaan huonosti.
Se pullo oli ehkä menossa kaverille jonka se on maksanut ja nyt tulee tappelu jos uutta pulloa ei löydy. Ja ne kyllä sen viinan jostain keksii, nyt sä vaan tuhlasit toisen rahoja. Suvussa tapaus jossa sukulainen kuoli kun joku keksi puukottaa jonkun parinkympin velan takia.
Ihmiset on kyllä ihmeellisen empatiakyvyttömiä.
Taidat olla itsekin psykomman sortin mt-tapaus.
vois kyllä kokeilla samaa kikkaa näiden huonoa mallia näyttävien yh-tapausten kohdalla ja piilottaa sen puhelimen, niin vahtisivat sitä lastaan
Nyt se joutuu pöllimään uuden pullon tai muuta omaisuutta.
Alkoholismi on sairaus. Varastit sairaan ihmisen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on matoa iljettävämpi otus.
Mitä pahaa madoissa on?
Päivän hyvä työ? Sinä et moisella tempauksella paranna huono-osaisen, päihde- ja mielenterveysongelmista kärsivän ihmisen ongelmia. Luultavasti vain pahensit niitä murtamalla vähäistä uskoa parempiosaisten hyvään tahtoon.
Kommenteista huomaa että alkoholi on suomalaisten pyhä lehmä.
KYLLPÄ OLET LAPSELLINEN!
Ja varasin vielä törkeää on mennä jonkun omaisuutta mennä penkomaan ! Hän oli maksasanu sen pullon ! varaa!
Olet aika paskiainen kun toisen mehut kaadoit pois.