Tyttöystävä muuttuu ihan toiseksi ihmiseksi humalassa
Hän on aika jääräpää selvinpäin. Hauska kyllä ja vitsikäs. Määrätietoinen. Ei näytä läheisyyttä paljoakaan, varsinkaan ihmisten ilmoilla.
Humalassa hän on jokaisen ystävä. Halaa tuntemattomia ja muutaman kerran pussannut poskellekin. Puhuu paljon rakkaudesta ja kun kaikki on niiiiiiin ihanaa.
Miksi?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naisilla on vahvempi feikki julkisivu ja täydellisyysposeeraamisen tarve-jolloin kännin riisuttua feikit on muutos suurempi?
Mikä tarve yleistää?
Ei mikään. mutta eroja on kai olemassa?
Naisilla nousee testot alkoholin vaikutuksesta, e-pillerit vielä korostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuvuussairauden oireisiin kuuluu tyypillisesti, että sairastuneella on tavallaan kaksi persoonaa. Oma persoona, ja päihdepersoona.
https://www.kondis.net/l/riippuvuussairauden-oireiden-tunnistaminen-ja-…
Tämä on kyllä ihan eri asia kuin se, millaiseksi kukin humalassa muuttuu siksi aikaa kun alkoholi häiritsee aivojen toimintaa. Päihderiippuvaisella on nämä persoonat ihan selvinpäinkin. Toinen persoona yleensä haluaa raittiutta, terveellistä elämää tms, mutta se päihdepersoona on kuin joku riivaaja joka viekoittelee päihteisiin, jopa ajaa elämää sellaisiin tilanteisiin joissa tuntuu oikeutetulta juoda. Esim. päihdepersoona voi haluta ajaa avioliiton kriisiin, koska se on tekosyy juoda.
ajatus vapauden tunteesta?
Mites hippi-naiset sitten? Käsiraudat takataskussa?
Antaako se kännissä pesää ja perää muslimeillekin?
Vierailija kirjoitti:
Onko etninen kiinnostavampi? Älkää nyt viitsikö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset muutu humalassa toisiksi, vaan estojen hävitessä se oikea luonne tulee esiin.
Ei aina noin. Itse olen kännissä aggressiivinen, mutta selvinpäin en ole ollenkaan tuollainen. Sanoisin, että mun kohdalla ainakin muutun kännissä ihan toiseksi ihmiseksi. Harvoin enää nykyisin juon alkoholia ja jos juon, niin en känniin asti kuitenkaan.
Tajusin just että en muista että minulla olisi suurempaa kokemusta 'eräästä ihmisestä' kaatokännitilassa. Eräs tapahtuma tuli ihan puskista... ja olen pannut sen alkon piikkiin... vaikea sanoa kuitenkaan mistä kaikesta oli kyse... oliko alko vai mikä suurin syy... ihan ufoa...
Naisilla selvästi enemmän kuin miehillä tuo, että en juo enää koska julkisivu säröilee.
Oikeasti kannattaisi iskeä hajalle mokoma rajoittava keinotodellisuus!
Saa sitä nyt ihmisen verran olla ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on huumaava aine tavallaan. Siinä on myös prosentteja ja annoskokoja. Sopiva jos joku ohjelmoi tai aivopesee ihmisiä.
Tavallaan? Ei mitään tavallaan, vaan alkoholi on yksi kaikkein voimakkaimmin huumaavista aineista.
Siis ap ihmettelee oikein perityypillistä alkoholin vaikutusta?
Kännissä puhuu Herra/Rouva Alkoholi.
Se ei ole parempi tai pahempi versio ihmisestä, vaan kemiallinen reaktio, joka näkyy erilailla eri ihmisillä.
Nousuhumalaa ei kannata pitkään juottaa, vaan lopettaa viinalla läträäminen siihen - jos nyt ylipäätään haluaa juoda.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset muutu humalassa toisiksi, vaan estojen hävitessä se oikea luonne tulee esiin.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mussu kuin noin kiinnostaa? Eikö muuten irtoa?
Mulle on käynyt just noin. Aina kun menen kännissä sänkyyn tyttöystävän kanssa niin aamulla vieressä makaakin joku ihan vieras muija eikä tyttis usko vaikka miten yritän vakuuttaa että näin tapahtui.
Itse jätin juuri naisen joka on humalassa aivan hirveä. Olisin muuten jaksanut sitä mutta kun sen oli pakko päästä ryyppäämään ja bilettämään joka viikonloppu ja Itse juon joskus ja jouluna
Kysy siltä itseltään. Viinahan monella poistaa estot, joistakin tulee täysiä mlkkuja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa. Oikea luonne on se, kun aivot toimii normaalisti ilman että päihde häiritsee niiden toimintaa. Tällainen kumma väärinkäsitys on syntynyt varmaan siitä, että joskus ihminen esim. tulee kertoneeksi humalassa asioita, joita selvinpäin on pidättäytynyt kertomasta. Mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki luonteen muutokset on todellisen luonteen esiintuloa.
Ja ap:n kuvaama on hyvin tavallinen alkoholin käytön seuraus, ja harmittomimmasta päästä. Paljon parempi kuin kännimasennus tai känniraivo, jollaisia joillekin tulee. Esim. 10%:lla suomalaisista on geeni, joka altistaa väkivaltaisuudelle humalassa. Halailu ja kaikesta liikuttuminen on mukavimpia seurauksia.
Selvinpäin pystyy ylläpitämään valheellista kulissia mutta kännissä ei niin kyllä se humala tuo esille todellisen luonteen
Miehillä siihen kuuluu painiminen ja ammuskelu.