Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin että lämpö - hellepäivä - jotenkin vaikuttaa niin että teillä 'seksihalut' heräävät? Omituinenko ilmiö? Onko se myös syy miksi ihm

Vierailija
22.05.2024 |

Onko niin että lämpö - hellepäivä - jotenkin vaikuttaa niin että teillä 'seksihalut' heräävät? Omituinenko ilmiö? Onko se myös syy miksi ihmiset hakeutuvat terassijuottoloihin? Seuraa hakemaan, vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaikuttaa noin. Muodostuu enemmän d-vitamiinia ja se lisää halua. Siitä nimitys "seksihelle."

Vierailija
2/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet vähenevät, ihmiset ovat paremmalla tuulella ja tykkäävät oleskella ulkona muiden seurassa. Flirtti lähtee lähes tahattomasti, joten kyllähän se latausta nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni päinvastoin. Helteellä ei tee mieli edes seksiä kun on kuumuuden takia niin tukala olla. 

Vierailija
4/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luonnollista. Pyllyvako ja nivuset hikoilevat ja erittävät enemmän feromoneja

Vierailija
5/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa ihan yhtä paljon kuin talvella. Vaimoa kiinnostaa yhtä vähän vuodenajasta riippumatta.

Vierailija
6/6 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naista panettaa ympäri vuoden eli tää ei tee mitään ja kaksimielinen läppä lentää aina töissä tai juhlissa. On mulla mieskin ollu iät ja ajat mutta ei siitä oo panetukseen tippaakaan apua. Ja mä oon viluinen ihminen joten en tiiä mitään siitä että kesällä ois kovin hiki tai liian kuuma. Mitä lämpimämpi niin mulle sopiva. En kestä edes viileyttä se on jo inhottavaa ja kesällä pitää huppari päälle jos on viileä tuuli. Paitsi jos mukava 30 astetta. Jos 25 ja viileä tuuli on siinä ja siinä.