Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pupuvibraattori

Vierailija
22.05.2024 |

Onko teillä muilla käytössä yksin/yhdessä? Itse annan mieheni tyydyttää minut sauvalla. Laukean alle 5 minuutissa, mikä kiihottaa miestäni. Sen jälkeen työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa tai takaapäin mihin annan laueta. Välillä käytän yksinkin. Kivaa piristystä ainakin meillä.

N 46

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen rouva tyydytti tuolla kotonaan itsensä ja nautin videopuhelun välityksellä kovasta orgasmista. Lensi itselläkin aika pian sen jälkeen :)

Mahtava rouva!

Vierailija
122/138 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä vaimolla pillussa tuo. Ei pystynyt olemaan hiljaa kun sai niin kovan orgasmin :)

Toivottavasti ette saa häätöä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina kun mies on työmatkalla. Joskus harrastamme myös whats app seksiä. Mieheni laukeaa sisääni aika nopeasti, joten vibralla hoidellaan sitten homma loppuun.

Voitko kertoa että miten teillä käytännössä toimii tup Whatsapp seksi? Mietimme mieheni kanssa helpotusta miehen ollrssa työmatkoille ja myls minulle.

Whats app puhelu vaan käyntiin ja sitten molemmat aloittavat itsetyydytyksen. Olen lukenut pari tällaista tarinaa josta saa ideoita keskusteluun: https://www.sexnovel.org/puhelimessa-osa-5/

Tarinat on tarinoita. En ainakaan itse uskaltaisi puhua vaimolleni noin rivoja juttuja sängyssä.

Vierailija
124/138 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on käytössä. Mies laukeaa yleensä sisääni kun ratsastan tai tulee takaapäin. Jos en ole ehtinyt saamaan orkkua, mies työntää sitten puouvibraattorin sisääni ja laukean nopeasti. Win-win molemmille.

Vaimoni pitää vibraa klitalla kun painan takaapäin ja laukeaa aina. Välillä työntää myös sisään sen ja runkkaan vieressä.

Vierailija
125/138 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni aikoo tänään käyttää kun olen työmatkalla. Soitamme videopuhelun. Kiihottaa jo valmiiksi kuulla vaimon orgasmi.

Vierailija
126/138 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä vaimolla pillussa tuo. Ei pystynyt olemaan hiljaa kun sai niin kovan orgasmin :)

Toivottavasti ette saa häätöä :)

Onko yhtään häätöä määrätty sillä perusteella, että nainen voihkii orgasmissaan? Olisi mukava nähdä sellainen oikeuden päätös :)

Vierailija
127/138 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytössä. Nuolen aluksi vaimon rintoja ja siirryn sitten alaspäin vatsalle ja klitalle. Kysyn, haluaako jo kalua, joka seisoo. Sanoo haluavansa. En anna, vaan työnnän pupuvibran pilluun ja käännän molemmat vibrat päälle. Kysyn uudelleen, haluaako kaluani. Vastaa haluavansa. Sanon, että saa kun ensin laukeaa. Kun orgasmi tulee, vedän pupuvibran pois pillusta ja työnnyn sisään. Vaimo saa vihdoin haluamansa ja laukean sisään aika nopeasti :)

Vierailija
128/138 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pitää sitä välillä klitalla yhdynnässä. Helpottaa laukeamista. Itsekseen varmaan työntelee sitten pohjaan asti molemmat vibrat päällä :)

Vierailija
129/138 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on käytössä. Mies laukeaa yleensä sisääni kun ratsastan tai tulee takaapäin. Jos en ole ehtinyt saamaan orkkua, mies työntää sitten puouvibraattorin sisääni ja laukean nopeasti. Win-win molemmille.

Samoin. Mieheni varmistaa minulle orgasmin pupulla, jos on ehtinyt laueta ennen minua, mikä aika usein tapahtuu :)

Vierailija
130/138 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen olis hyvä, siis tuo pupuvibraattori?

Vierailija
131/138 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sellainen, jossa sisääntyöntyvä osa on noin 12.5 cm ja toinen osa hieroo samalla klittaa. Pidän itse tasaisesta värinästä ja laitan molemmat täydelle teholle (3 painallusta). Parhaimmillaan orgasmi tulee 2 minuutissa, joskus vie 5 minuuttia. Jos mies on työmatkalla, pidän yleensä yhden päivän breikin ennen kuin palaa, kestää paikat silloin paremmin normaalia panoa :)

Vierailija
132/138 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sellainen, jossa sisääntyöntyvä osa on noin 12.5 cm ja toinen osa hieroo samalla klittaa. Pidän itse tasaisesta värinästä ja laitan molemmat täydelle teholle (3 painallusta). Parhaimmillaan orgasmi tulee 2 minuutissa, joskus vie 5 minuuttia. Jos mies on työmatkalla, pidän yleensä yhden päivän breikin ennen kuin palaa, kestää paikat silloin paremmin normaalia panoa :)

Onko sisääntyöntyvä osa pyörivällä kärjellä varusteltu ?

Vierailija
133/138 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sisääntyöntyvä osa pyörivällä kärjellä varusteltu ?

Ei ole pyörivä vaan vakiomalli. En ole kokeillut vielä pyörivää.

Vierailija
134/138 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä.  Minä kaipaisin "omalta kivalta" samanlaisia tuntemuksia kuin yhdynnässä miehen kanssa eli mies sisällä ja klitan hyväilyä samanaikaisesti. Miten mahtaa onnistua pupuvibraattorilla?

Vierailija
135/138 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä.  Minä kaipaisin "omalta kivalta" samanlaisia tuntemuksia kuin yhdynnässä miehen kanssa eli mies sisällä ja klitan hyväilyä samanaikaisesti. Miten mahtaa onnistua pupuvibraattorilla?

Jos kaipaa sitä edestakaista liikettä vaginaan, pupusta on olemassa myös sellainen versio missä se sisääntyöntyvä osa liikkuu edestakaisin. Se on ehkä lähinnä sitä että mies nai lähetyssaarnaaja-asennossa ja pidän samalla pupua klitalla.

Vierailija
136/138 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on työmatkalla ja palaa tänään. Latasin jo eilen pupuvibran täyteen lataukseen. Aion keittää vaimolle kahvit ja tuottaa 1. orkun sauvalla sohvalla pikkareiden ja sukkahousujen päältä, sitten makkariin ja sauva sisään 2. orkku ja lopuksi saa tulla ratsastamaan kalullani ja laukean sisään samalla isoja rintoja imien. Sitten ravintolaan syömään.

Vierailija
137/138 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on työmatkalla ja palaa tänään. Latasin jo eilen pupuvibran täyteen lataukseen. Aion keittää vaimolle kahvit ja tuottaa 1. orkun sauvalla sohvalla pikkareiden ja sukkahousujen päältä, sitten makkariin ja sauva sisään 2. orkku ja lopuksi saa tulla ratsastamaan kalullani ja laukean sisään samalla isoja rintoja imien. Sitten ravintolaan syömään.

Kiva fantasia. Sulla ei taida olla vaimoa ja vaikka olisikin et voi tietää saatko pillua suunnitelmasi mukaisesti :)

Vierailija
138/138 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten tuonkanssa voi mieskin naida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän