Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
181/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää, jos pyörivät vain Euroopassa koko kauden ajan. 

Tekee varmaan hyvää kitistä jo ekan jakson jälkeen. Suosittelen katsomaan trailerin. 

Vaikka kisa joskus olisikin pelkästään Euroopassa, se olisi ihan Ok.  Euroopasta löytyy hienoja kohteita, monenlaista kulttuuria.

Sen sijaan että kitisette tässä ketjussa ja pilaatte sillä kitinällä meidän kaikkien fiiliksen, pysytellää  Jenkki versiossa ja antakaa meidän muiden tyhmien suomalaisten nauttia omasta suomi versioistamme!!

Juuri näin. Jos on tylsä jakso ja tylsät kisaajat ja tylsät tehtävät ja tylsä maa, kannattaa vaihtaa kanavaa.  Tätä kautta on odotettu, hyvä casting, eilen hieno Krakova ja hyvät tehtävät.  Tästä nautitaan ja otetaan ilo irti 😍

Ohjelma ei ole tosikoille eikä ilkeilijöille.

Vierailija
182/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma voittaa esim. Tanssii tähtien kanssa, kun ei tarvitse kuunnella Pimiää ja sitä kalseaa naislaulajaa Förstiä.

Tapahtumaan tässä ohjelmassa paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevissa jaksoissa onkin sitten edessä näitä syömishaasteita. Varmaan tulee olemaan tuskaa osalle kilpailijoista.

Boeliukset on kyllä aika.....no, sanotaanko näin, että yleissivistys on huonolla tasolla. Toki ovat nuoria, mutta siltikin. 

Vierailija
184/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mette tuo kisaan hyvää viihdettä. Kaikki eivät ole kilpaillessa pikku auringonsäteitä. Minusta parilla näytti olevan roolit hyvin selvillä. Ystävä rauhoittelee ja hoitaa tehtävät loppuun, Mette puskee eteenpäin. 

Vähän tulee sellainen pissisprinsessa ja palvelija fiilis tästä Mette ja ystävätär -duosta. Ei ole mikään positiivinen ja hyvän draivin pari jota olisi kiva katsoa. Toinen kiukuttelee naama nyrpällä ja toinen hoitaa tehtävät ja rauhoittelee.  

Mette halasi ja kiitti ystäväänsä eka jaksossa.  Tämähän oli jo tiedossa ennakkoon:

Mettii ja Hanna ovat aiemmin tehneet rentoja lomareissuja, mutta Amazing Racessaheidän yhteistyönsä paineen alla pantiin koetukselle.

Olen sellainen höyryveturi, Metti nauraa.

Minä hoidan taksin, minä neuvottelen, nyt mennään, painan päälle taksikuskeille autossa, että minne sinä menet, minne sinä käännyt, mene, mene, mene! Sitten Hanna katsoo vierestä, että apua, hävettää ja pyytää kuskilta anteeksi, kun lähdemme, hän kuvailee parivaljakon eroavaisuuksia.

https://www.seiska.fi/katso/metti-forssell-paljastaa-itsestaan-ennen-na…

Eka kaudella Marcus Grönholmilla keitti monta kertaa, ja jengi tykkäs.  Olisi tylsää, jos olisi vähän draamaa.  Kai se on kaikille sallittua 👍

Vierailija
185/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulinko oikein, että Metti sanoi Kosla-tehtävän loputtua heitä auttaneille ulkopuolisille, että Dont help those f**kers kun uusi pari tuli torille??

En jaksa kelaa ja toivottavasti kuulin väärin.

Olisiko kuitenkin "don't help those others"...

Vierailija
186/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulinko oikein, että Metti sanoi Kosla-tehtävän loputtua heitä auttaneille ulkopuolisille, että Dont help those f**kers kun uusi pari tuli torille??

"Those others" sanoi, mun mielestä.

Vierailija
187/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T Y L S Ä Ä Ä   Ä  Ä ÄÄÄ!!!!!

Vierailija
188/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevissa jaksoissa onkin sitten edessä näitä syömishaasteita. Varmaan tulee olemaan tuskaa osalle kilpailijoista.

Boeliukset on kyllä aika.....no, sanotaanko näin, että yleissivistys on huonolla tasolla. Toki ovat nuoria, mutta siltikin. 

Boeliukset ovat niin sööttejä ja nuoria. Oma suoritukseni olisi ollut just tollasta samanlaista  kun heillä silloin kun olin ~ 20v.  Tekisi mieli halata. Ovat selvästi tosi läheisiä ja tukevat toisiaan hienosti.

Vierailija
189/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo mustat miehet pitäisi tietää?

Vierailija
190/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, hän sanoi, että älkää auttako noita toisia, ovat kilpailjioitamme.

Vierailija
191/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nuo mustat miehet pitäisi tietää?

Toinen heistä on näyttelijä, ollut mukana monessa kotimaisessa tv-sarjassa, toinen on entinen fudiksen pelaaja (häntä en olisi kyllä itse tuntenut). 

Vierailija
192/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mette tuo kisaan hyvää viihdettä. Kaikki eivät ole kilpaillessa pikku auringonsäteitä. Minusta parilla näytti olevan roolit hyvin selvillä. Ystävä rauhoittelee ja hoitaa tehtävät loppuun, Mette puskee eteenpäin. 

Vähän tulee sellainen pissisprinsessa ja palvelija fiilis tästä Mette ja ystävätär -duosta. Ei ole mikään positiivinen ja hyvän draivin pari jota olisi kiva katsoa. Toinen kiukuttelee naama nyrpällä ja toinen hoitaa tehtävät ja rauhoittelee.  

Mette halasi ja kiitti ystäväänsä eka jaksossa.  Tämähän oli jo tiedossa ennakkoon:

Mettii ja Hanna ovat aiemmin tehneet rentoja lomareissuja, mutta Amazing Racessaheidän yhteistyönsä paineen alla pantiin koetukselle.

Minä hoidan t

Se mikä toimi rallipapoilla ei toimi näillä, jos siis yrittävät samaan kopsata. Rallipappojen kiukkupussi & rauhantyyssija -parivaljakko oli viihdyttävää katseltavaa, mutta Metin ja Hannan kemioiden katsominen aiheuttaa epämiellyttävää ahdistumisen tunnetta. 

Vierailija
193/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, vähän kivempi sentäs. Mutta viesti on kuitenkin selkeä, muita ei auteta ja muille ei saa antaa yhtään. Heti näyttää muutenkin palavan pinna kun muut ehtivät samoihin paikkoihin ja kulkuneuvoihin heidän kanssaan.

Vierailija
194/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidan t

Ei näytä kovin rennolta ja tasa-arvoiselta yhteistyöltä. En pystyisi tuollaisen tiuskivan, hermoilevan ja itsekeskeisen  ihmisen kanssa tekemään mitään jos ei olisi pakko.

Rallimiesten Marcus ja Timo keskinäinen hyvä ns. kuin vanha aviopari -kemia välittyi katsojille ruudun läpi. Ei kannata verrata Mettiä ja Hannaa tähän pariin, että kun näilläkin toimi ja katsovat tykkäs niin nyt samalla sapluunalla tykätään Metistä ja Hannasta. 

Vierailija
195/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden jakson perusteella Sievisten pariskunta on rauhallinen ja tuntuu olevan hyvä harmonia heillä. Arajuuren sisarukset on symppiksiä ja heistä huokuu positiivinen energia. 

Jani ja vaimonsa sekä Arajuuren sisarukset ovat minunkin suosikkini tänä kautena.

Vierailija
196/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekäläisen parina oleva tätinsä on kisan vanhin, 65-vuotias. Leea ja Kaarina ovat 58-59-vuotiaita, Patrick Willamo 55-vuotias.

Vierailija
197/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden jakson perusteella Sievisten pariskunta on rauhallinen ja tuntuu olevan hyvä harmonia heillä. Arajuuren sisarukset on symppiksiä ja heistä huokuu positiivinen energia. 

Jani ja vaimonsa sekä Arajuuren sisarukset ovat minunkin suosikkini tänä kautena.

Jani Sievisen vaimosta tuli heti ekan jakson perusteella fiksu kuva, ja välittyi hyvin Janin kunnioitus vaimoa kohtaan. Tykkäsin.

Vierailija
198/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin Facebookissa ihmeellistä ininää että miks julkkiksia ja miksi lentävät ohjelmassa. Noh, eipä siellä FB:ssä olekaan kun viherpiipertäjä mummeleita ja papparoisia, jotka on ilmeisesti viherpiipertäjiä!

Me nuoremman sukupolven ihmiset taatusti tykätään tällaisesta ison maailman formaatista, jossa pääsee näkemään läheltä monia kulttuureja!

Mummelit eivät ole viherpiipertäjiä, vaan kyllä ne piipertäjät ovat nuoremman polven edustajia. Minä ainakin tykkään näistä matkakilpailuista, kun itse olen paljon matkustellut. Enpä usko, että monet ovat 34:ssä maassa käynyt, kuten minä. Lakatkaapa yleistämästä eri ikäpolvia, koska me olemme kaikki yksilöitä.

Vierailija
199/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinni yllätti fiksuudellaan mm. pöllitehtävässä. Onkohan se krissemäinen, tyhjäpäinen kikattajatouho sittenkin vain joku rooli, jonka takana onkin ihan arkijärkinen ihminen?

Vierailija
200/3553 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan

ihanaa

Kiva nähdä osin tuttujen kasvojen sukulaisia, puolisoita ja ystäviä.

Minä en kaipa niitä taviksia, jotka todennäköisesti olisiva julkisuuteen pyrkiviä pyrkyri tyyppejä🤮.

Tällaisella kombolla tulee sopivasti taviksia ja joku julkisuuden henkilökin.

Tosin minulla ei ollut osasta hajuakaan ketä he ovat, jos marketissa olisivat vastaan tulleet.

Todella hyvä kauden aloitus ja yllättävä putoaminen. Tässä näki, että yksikin tehtävä voi olla se tasoittava tehtävä.

👍👍👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan