Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde peliongelmaisen miehen kanssa

Vierailija
21.05.2024 |

Kokemuksia, tuleeko suhde onnistumaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksässä tapauksessa kymmenestä ei onnistu. Oma suhteeni on ollut se kymmenes, mutta enpä kannustaisi ketään tuolle tielle lähtemään. 

Vierailija
22/22 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat suhteen onnistumisella? Oma kokemukseni oli, että itse SUHDE kyllä onnistui ja toimi, mutta yhteistalous, yhdessä asuminen ja raha-asioiden hoitaminen eivät toimineet. Tämän vuoksi meille tuli ero. En ollut itse halukas elämään sellaista elämää, jossa perheen taloutta ja hyvinvointia kurjistaa jatkuvasti se, että toinen pelaa kaikki omat rahansa. Haluan mieluummin esimerkiksi viedä lapsia ulkomaanmatkoille ja harrastuksiin kuin käyttää rahojani toisen pelaamisesta aiheutuvan rahavajeen paikkailuun. Suhteen aikana meillä oli aina taloudellisesti tiukkaa ja jouduin usein pyytämään rahaa omilta vanhemmiltani, jotta selvisimme kuun loppuun. En ikinä enää itse aloittaisi suhdetta peliongelmaisen kanssa - mutta ongelma on tietysti se, että usein peliongelma paljastuu vasta myöhemmin. Joskus voi myös käydä niin, että peliongelma voi kehittyä vasta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän